שיווק ופרסום
JCDecaux - פרויקט בטיחות בדרכים: נבחרו מודעות המשרדים וחמשת הגולשים
5 המודעות הזוכות מתוך עשרות שהוגשו לפרויקט והועלו בעמוד הפייסבוק של JCDecaux יצטרפו למודעות של 9 משרדי פרסום ויוצגו ת"א. צפו במודעות
הקמפיין הקהילתי המיוחד של חברת החוצות JCDecaux למען בטיחות בדרכים יוצא לדרך. בשבוע האחרון נבחרו על ידי מערכת אייס וצוות JCDecaux חמש המודעות הזוכות מתוך עשרות שהוגשו לפרויקט בעמוד הפייסבוק \'שמים פס לקטל בכבישים\'. זאת במסגרת ההזמנה הפתוחה לקהל הרחב להציג פתרונות קריאטיביים בנושאי בטיחות בדרכים.
בנוסף ל-5 המודעות הזוכות מקרב הקהל הרחב השתתפו השנה בקמפיין 9 משרדי פרסום: גיתם BBDO, שלמור אבנון עמיחי Y&R, יורו ישראל, אדלר חומסקי, פובליסיס גלר נסיס, יהושע TBWA, ענבר מרחב, ראובני פרידן ולעומק התודעה. כל משרד שלח מספר רעיונות אך נבחרה כרזה אחת מכל משרד.
הפרויקט החברתי השנתי של JCDecaux החל לפני כחודש כאשר פנתה החברה למשרדי הפרסום המובילים בארץ לקחת חלק בקמפיין. במקביל ולראשונה השנה העניקה חברת החוצות לקהל הרחב הזדמנות להגיש מודעות ולהשתתף בקמפיין. הקמפיין יעלה על גבי 300 פני פרסום במתקני JCDecaux ברחבי תל אביב-יפו למשך כל חודש ינואר, במהלכו יתחלפו השלטים מספר פעמים כך שיוצגו לפחות 1000 פני פרסום.
בקרב הקהל הרחב, למעלה ממאה גולשים ברשת, חלקם סטודנטים לעיצוב גרפיקה ופרסום וחלקם ללא שום רקע בתחום העלו מודעות פרסום לעמוד הפייסבוק שהוקם לצורך כך. בתחילה הודיעה חברת JCDecaux כי 3 מודעות הפרסום המקוריות והמעניינות ביותר יקחו חלק בקמפיין התקשורתי. לאחר בחינת הרעיונות והמודעות בעמוד והתרשמות לטובה, בחרה החברה ב-5 צוותים של גולשים מאושרים: עידו קרביץ והדר בללי, עוזי שפירא, אברהם זקס, ניר פלקס ומשרד פרסום בלאנקו (אביתר סדון, יורה וסילביצקי ושרון טל) אשר יזכו לראות את הרעיונות שלהם מוצגים לצד משרדי הפרסום על גבי מתקני חברת JCDecaux ברחבי תל אביב-יפו למשך 10 ימים.
פיליפ רו, מנכ\"ל JCDecaux בישראל: \"הגורם האנושי התגלה ככזה שמשפיע רבות על תאונות דרכים עקב צריכת אלכוהול הגורמת להתנהגות פזיזה על הכביש. אנו, בחברת JCDecaux מאמינים כי רק על ידי חינוך ניתן לעשות שינוי ולכן החלטנו להעלות למודעות נושא חשוב זה על ידי התחרות הייחודית בנושא. אני מודה לגולשים ולצוותים הקריאטיביים אשר נטלו חלק בקמפיין, כולי תקווה כי הקמפיין העולה בימים אלה יביא לשינוי ולא הקטן ביותר\".
גיתם BBDO
קרדיטים: ליאב גוטשטיין - ארט דיירקטור. איקו יפרח - קופירייטר. דני יעקובוביץ\' - סמנכ\"ל קריאייטיב
קרדיטים: ליאב גוטשטיין - ארט דיירקטור. איקו יפרח - קופירייטר. דני יעקובוביץ\' - סמנכ\"ל קריאייטיב

EURO ישראל
קרדיטים: סמנכ\"ל קריאטיב - בן סבר. ארט דירקטור - אלחנדרו פלדמן. קופירייטר - עודד נדיר. צלם - מנחם רייס. מפיקה - דנה קארו. מנהלת מחלקת לקוחות - מאיה כהן. סופרווייזר - מקס גיפס. מנהל מחלקת אסטרטגיה - ד\"ר אורי אורן. פלנרית - פנינה ויסמן
קרדיטים: סמנכ\"ל קריאטיב - בן סבר. ארט דירקטור - אלחנדרו פלדמן. קופירייטר - עודד נדיר. צלם - מנחם רייס. מפיקה - דנה קארו. מנהלת מחלקת לקוחות - מאיה כהן. סופרווייזר - מקס גיפס. מנהל מחלקת אסטרטגיה - ד\"ר אורי אורן. פלנרית - פנינה ויסמן

ענבר /מרחב
קרדיטים: סמנכ\"ל קריאייטיב - רובי ניסן. מנהלת קרייאיטיב - מיטל יאיר-פרץ. קופירייטרים - רויטל אורנבך ועמית פולק. ארט דיירקטור - אלעד בעדני. צלם - עומר מסינגר
קרדיטים: סמנכ\"ל קריאייטיב - רובי ניסן. מנהלת קרייאיטיב - מיטל יאיר-פרץ. קופירייטרים - רויטל אורנבך ועמית פולק. ארט דיירקטור - אלעד בעדני. צלם - עומר מסינגר

ראובני פרידן IPG
קרדיטים: ארט - דימה קוגן. קופי - ינאי וולף
קרדיטים: ארט - דימה קוגן. קופי - ינאי וולף

לעומק התודעה
קרדיטים: ארט - לופיטה רוחס. קופי - מיכל אפשטיין. סמנכ\"ל קריאייטיב - ארז מיטל
קרדיטים: ארט - לופיטה רוחס. קופי - מיכל אפשטיין. סמנכ\"ל קריאייטיב - ארז מיטל

שלמור אבנון עמיחי
קרדיטים: צור גולן - מנהל קריאייטיב ראשי. רועי כהן - סמנכ\"ל קריאייטיב
שגיא בלומברג - סמנכ\"ל קריאייטיב. עידו כהן - קופי. שירה רונן - ארט
קרדיטים: צור גולן - מנהל קריאייטיב ראשי. רועי כהן - סמנכ\"ל קריאייטיב
שגיא בלומברג - סמנכ\"ל קריאייטיב. עידו כהן - קופי. שירה רונן - ארט

אדלר חומסקי & ורשבסקי
קרדיטים: סמנכל קריאיטיב - טל ריבן. מנהל קריאיטיב - מוטי רובינשטיין קופירייטר - אורי שוהם. ארטים - שגית בן עמי, איריס מסראווי ועומר פריזנט
קרדיטים: סמנכל קריאיטיב - טל ריבן. מנהל קריאיטיב - מוטי רובינשטיין קופירייטר - אורי שוהם. ארטים - שגית בן עמי, איריס מסראווי ועומר פריזנט

גלר נסיס PUBLICIS
קרדיטים: ארט - מורן קל. קופי - אסף תמיר
קרדיטים: ארט - מורן קל. קופי - אסף תמיר

יהושע TBWA
קרדיטים: משנה למנכ’’ל ומנהל קריאייטיב ראשי - טל רביב. קריאייטיב לידר - עמית סטולר. מנהל קריאייטיב - תומר פולישוק. קופירייטר - אושרת סלמה. ארט דיירקטור - אודי עובדיה. סטודיו - אסף מסעוד ויוליה טיטוב
קרדיטים: משנה למנכ’’ל ומנהל קריאייטיב ראשי - טל רביב. קריאייטיב לידר - עמית סטולר. מנהל קריאייטיב - תומר פולישוק. קופירייטר - אושרת סלמה. ארט דיירקטור - אודי עובדיה. סטודיו - אסף מסעוד ויוליה טיטוב

5 המודעות הזוכות של הגולשים
ארט וקופי: ניר פלקס
ארט וקופי: ניר פלקס

ארט וקופי: עוזי שפירא

קופי: עידן קרביץ, ארט: הדר בללי

אברהם זקס

משרד הפרסום בלנקו
קופי: יורה וסילביצקי, ארט: שרון טל
קופי: יורה וסילביצקי, ארט: שרון טל

הכתבות החמות
תגובות לכתבה(26):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
16.שמור 01/2012/15הגב לתגובה זו0 0http://adsoftheworld.com/media/outdoor/espn_golfסגור
-
15.עבדו עליכם בעינייםאינטרסים אינטרסים 01/2012/15הגב לתגובה זו0 0כל מודעות החובבנים מדליקות לאללה (יותר טובות מחלק מהמשרדים)... אבל צר לי לבשר לכם שבתור תל אביבי... עדיין לא ראיתי אפילו אחת מהן על התחנות... אל תתבאסו... לג'יי סי אין סיכוי לגזור עליכם קופון עתידי כמו על המשרדיםסגור
-
14.קרביץ ופלקס פשוט מעל כולםאדם 01/2012/12הגב לתגובה זו0 0מה לעשות?סגור
-
13.מודעה לעניין! רעיון חזקק!! משפט מחץ!!לאברהם זקס 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0נראה לי שאתם לא קולטים את עומק הרעיון פשוט מדהים!סגור
-
12.אדלר יפה!מנהל קריאיטיב במיל' 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0היחידה שטובה במרחק אדיר מהאחרות זה ה"שמור מרחק" אדלר. כשמתקרבים לשלט הטקסט נעלם ורק ש-ש-ו-מ-ר-י-ם מ-ר-ח-ק רואים מה שכתוב. סחתיש...סגור
- טען עוד
-
ותודה לאדלר שהבהירו לנו מה אנחנו רואים. (ל"ת)רוברטו ייצוג אומנים 01/2012/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.עוזי שפירא עשה עבודה יפה. שאפו (ל"ת)קוטי 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
10.שופטים יקרים - מודעה מועתקתאהרון ברק 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0http://www.jimhilvertbruce.com/?attachment_id=697 העתיקו מודעה מפורסמת ויפה בצורה פחות מוצלחת ועוד זכו.. סחתיין לשאר המודעות היצירתיות!סגור
-
הוא לא העתיק - הוא עשה מזה סידרה.. (ל"ת)סנגור מטעם המדינה 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.לעומק התודעה...בעעעע מה זה ארט מהרחוב??קופי בכיר 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0ד"א גם קמפיין הפיסטוקים הזוי לחלוטיןסגור
-
הם רק תרגמו את הקמפיין של הפיסטוקים.יעל 01/2012/12הגב לתגובה זו0 0העיקר שמו קרדיט כדי לעבוד על כולםסגור
-
די כבר ללכלך. חבורה של קנאים מגעילים. (ל"ת)קופי עלק 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.כן ירבו. כל הכבוד על היוזמהאהבת חינם 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0תמיד יהיה מה להגיד לאנשים קטנים דבר רע להגיד. כל הכבוד לכולם יש עבודות מדהימות במיוחד של המשרדים הקטנים.סגור
-
7.אתם פשוט לא פייריםלא בכיין 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0ביקשתם מודעות גולשים ושפטתם לפי עיצוב ולא לפי רעיון. לראיה שגם במודעות הגולשים נכנסו מודעות של משרדי פרסום. הייתם צריכים לומר מלכתחילה שעיצוב המודעה נלקח בחשבון בהחלטה על המודעות הזוכות ולא רק רעיון כפי שנתתם לגולשים לחשוב.סגור
-
קראת את התקנון?ari 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0קריטריונים לשיפוט המודעות הם: מקוריות, העברת המסר, התאמה לפרסום חוצות. מתוך התקנון. התאמה לפרסום חוצות כולל עיצוב תואםסגור
-
6.יש כאן כמה עבודות מדהימותדניאל 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0יש כאן כמה עבודות מדהימות. במיוחד של גיתם ושל יורו.סגור
-
אמר בן סבר (ל"ת)כן פשר 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
דווקא לא (ל"ת)גיא בר 01/2012/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.תחכום בשקל. שום דבר שבאמת עובדפיהוקקקקק 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0אין פה מודעה אחת שמתקרבת לאיכות שמשרד פרסום אמיתי אמור להנפיק. התחכמויות שתרצה גרנות אולי היתה נותנת להן ציון 100 אבל בתכל'ס מודעות שלא אומרות כלום.סגור
-
4.שתי עבודות טובותמתחום 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0ניר פלקס ומקאן עשו עבודה טובה, כל השאר נראה כמו שנה אלף בבית הספר שלא נדבר על שיש פה כמה דברים שכבר עשו פעם וגם ביצעו את זה יותר טוב.סגור
-
3.גיתם מ-ע-ו-ל-ה (ל"ת)לא עובד בגיתם! 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.ראובני פרידן הכי טוב! (ל"ת)ערה 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
התכוונת הכי גרוע! (ל"ת)או שלא 01/2012/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.בחיי שהכול פה גרועפרסומניק 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0סטודנטיאלי ומטהסגור
-
ELI 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0האמת שאף מודעה לא עשתה לי בום בבטן.סגור
-
אתה אפס עלוב (ל"ת)אנונימי 01/2012/11הגב לתגובה זו0 0סגור


