שיווק ופרסום
מותג התקשורת הלו 015 מצרף את 'ברזני לוי' למערך הפרסום: יטפל בחוצות
המותג ממשיך את הקו הלא שגרתי של בניית מערך הפרסום. לאחר שיורו ישראל נבחר לטפל בתקציב המדיה וטוויסטד באינטראקטיב, ברזני לוי בחוצות
מותג התקשורת החדש בשוק הישראלי \'הלו 015\' ממשיך בבניית מערך הפרסום במסגרת ההשקה, עם צירופו של משרד הפרסום ברזני לוי לטוויסטד אינטראקטיב ויורו ישראל.
ברזני לוי, בבעלותם של רובי ברזני וישראל לוי מקבל לידיו את הטיפול בגזרת החוצות של המותג ויעלה בקרוב בקמפיין שילוט על 15 קירות ענק ברחבי הארץ תחת המסר: 3 אג\' לדקת שיחה לארה\"ב. זאת במקביל לקמפיינים טלוויזיה ובאינטרנט.
ראוי לציין, לטוב ולרע, כי גישת הלו 015 בכל הנוגע לקמפיין ההשקה אינה שגרתית. מותג התקשורת החליט לשתף במערך לא פחות מ-4 גופים שונים, כאשר הקמפיין הטלוויזיוני עצמו הופק עצמאית על ידי מחלקת השיווק של המותג, בראשותו של רביב יצחקי, סמנכ\"ל היל\"ת (החברה הישראלית לתקשורת המפעילה את המותג הלו 015) שמחזיק בניסיון רחב בענף הפרסום מימיו באריאלי המיתולוגי ומקאן אריקסון.
כזכור, בתקציב המדיה (והיח\"צ) מטפל משרד הפרסום \'יורו ישראל\', בתחום האינטראקטיב מטפל \'טוויסטד\', גזרת הרשתות החברתיות מרוכזת בידי \'רבי אינטראקטיב\' וכעת, תחום החוצות בידי ברזני לוי שישמש גם כ\'סטודיו\' של המותג ויהיה אמון על הביצוע של פרסומות האופליין.
הלו 015 (hallo) אשר הוקמה לפני כמספר חודשים פועלת בזירת התקשורת כמפעיל בינלאומי. לדברי החברה, היא תספק שיחות מהארץ לחו\"ל, ומחו\"ל לארץ במחירים זולים במיוחד - בפער של 30% ממחירי השוק כיום.
רובי ברזני, מנכ\"ל ברזני לוי: \"אנחנו שמחים וגאים על העבודה המשותפת עם הלו 015, ובטוחים שהדרך המשותפת תוביל להצלחות\".
אלי דולב, מנהל השיווק של hallo 015: \"ההחלטה לעבוד עם ברזני לוי מגיעה מתוך היכרות עם המקצוענות והסטנדרטים הגבוהים של המשרד. על פי העבודה הנהדרת שהם עשו עד כה, אנחנו כבר מרוצים מהבחירה\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(25):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
16.מקצוענות ... זה ישראל לוי נקודה. (ל"ת)סימה 02/2012/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
15.ממש מודל מדהים....מיכל 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0נשמע כאילו האינטילגנטציה נוזלת שם מכל החורים. כרוניקה של כשלון ידוע מראש. זה מה שקורה כשאנשי קריאטיב עובדים בשיווק. הם מחפשים איך לעשות אותו קריאטיבי. נגיד לקחת משרד שלא עשה כלום עד היום ולתת לו לעשות חוצות. פשוט הברקה. רביב אתה מלך !סגור
-
14.עם כל הכבוד ....ירדן 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0לא הבנתי עם כל הכבוד לזה שהם באמת מוכשרים, אבל מה הם מבינים בחוצות???? אבל שיצליחוסגור
-
ומה זה לעזאזל הקשקוש הזה?אנונימי 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0שיגידו שהם בית הפקות הדפוס. סטודיוסגור
-
13.מההשקות הגרועות בהיסטוריהאנונ 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0פניה לקהל של בני 13-18, כאילו משווקים פה פוגים. לפחות כמה משרדים נהנים מפירות מהבדיחה הזוסגור
- טען עוד
-
12.זה מצחיקאנונימית 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0לשמוע שאלי דולב שהיה תקציבאי, הוא מנהל השיווק של רביב יצחקי שהיה מנהל הלקוחות שלו, שעובד עם רובי ברזני שהיה תקציבאי איתו בקבוצה ועם אלון מוליאן וקרן שהיו עמיתי הדיגיטאל שלהם...מי אמר שאין חברים בעולם הפרסום??סגור
-
הוא היהאיפוא 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0תקציבאי?סגור
-
זה באמת מוזראנונימי 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0שאנשים שעובדים באותו התחום ומעריכים אחד את השני יעבדו יחד בעתיד. מה מוזר מה? וולקאם למציאות גברת אנונימית.סגור
-
11.רביב יצחקי חושב שיודע הכל לבדאנונימי 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0מישהו זוכר מה הוא עשה לרבן גולני?- סגר אותוסגור
-
אוויל משריש (ל"ת)אנונימי 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0סגור
-
10.זה משרד מעולהאנונימי 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0אני בטוחה שכל שאר הקמפיין גם יעבור אליהםסגור
-
9.מכיר את המשרד, לא מופתע מהבחירה. (ל"ת)אנונימי 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.כל הכבודרווית 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0זה ידוע שמהמשרדים הקטנים תבוא הישועה. לגדולים אכפת רק מהקקטוס ומהפרסים (ומהכסף). כבר לא אכפת להם מהלקוחסגור
-
7.איזה שכונה! מיתוג חובבני ופרזנטור שהוא בדיחה.מפרגן 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0אלון דה לוקו בקמפיין ראפ? זאת הבשורה הגדולה של 015? מה יהיה הקמפיין הבא שלו? דואט עם גוליטה? והשפה הפרסומית? איזה ערכי מותג יש ללוגו שלושת הצבעים שעוצב בפאוור-פוינט? ברור שזאת חבורת תקציבאים בלתי מקצועית שחושבים שהם יכולים לעשות אסטרטגיה וקראייטיב בעצמם, אבל טועים בגדול! כדאי שהבעלים יפתחו דפי זהב ותחת הקטגוריה "משרדי פרסום" יבחרו משרד קטן ומקצועי במקום הבדיחה הזאת.סגור
-
פדיחה שתתבטא גם בכיס של הבעלים (ל"ת)אנונימי 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.שחף לוי אתה מלך! (ל"ת)אנונימי 01/2012/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.ברזני לויאביעד 01/2012/30הגב לתגובה זו0 0גילוי נאות - חברים אישיים. ומעבר לזה - אנשים מוכשרים בטירוף, מקצוענים בשיגעון וללא כל ספק כוח עולה בתחום. רובי ושחף - תצליחו, מגיע לכם!סגור
-
מסכימה עם כל מילה!!!! (ל"ת)חגית 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0סגור
-
מסכימה עם כל מילה!! (ל"ת)חגית 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.הגיע הזמן שמשרדי הפרסום הגדולים יפנו מקוםעוד מישהו 01/2012/30הגב לתגובה זו0 0ויתנו לקטנים ולטובים להוכיח את עצמם. כן ירבו.סגור
-
3.סחתיין ברזניאנונימי 01/2012/30הגב לתגובה זו0 0תמשיך להצליח!סגור
-
2.סחתיין ברזניאנונימי 01/2012/30הגב לתגובה זו0 0תמשיך ככה!סגור
-
1.ישראל לויאנונימי 01/2012/30הגב לתגובה זו0 0איש הגון וישר. בהצלחה.סגור
-
לטוב ולטובאנונימי 01/2012/30הגב לתגובה זו0 0יסלח לי הכתב, אבל מה רע בפיזור התקציב? מעבר לכך שחברות תקשורת גדולות נוהגות כך כבר שנים, אין שום פסול בלתת למשרדים קטנים ורעבים להצלחה טיפול בנישות ספציפיות ע"פ התמחותן. בתכלס, המשרדים הגדולים כבר מזמן הפסיקו לחדש...סגור
-
פיזור תקציבאנונימי 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0זה תור הקטנים והמקצועיים שמה שמוביל אותם זו התשוקה האמיתית להביא תוצאות. ברזני לוי הוא כזה, אנשי מקצוע מעולים ובעלי תשוקה אמיתיתסגור