שיווק ופרסום
תקציב הפרסום של המכללה האקדמית לישראל ברמת גן יטופל על ידי 'הביילינים'
על התקציב התמודדו בנוסף לביילינים גם dsay אינטראקטיב ו-LEAD מקבוצת אדלר חומסקי. התקציב צפוי לעמוד על כמיליון וחצי שקלים ב-2012
משרד הפרסום \'הביילינים\' בבעלותם של גיל ואורי ביילין יטפל בתקציב הפרסום של המכללה האקדמית לישראל ברמת גן - כך נודע לאייס.
בנוסף לביילינים התמודדו על התקציב LEAD מקבוצת אדלר חומסקי ו-dsay אינטראקטיב. תקציב הפרסום של המכללה עתיד לעמוד על כמיליון וחצי שקלים בשנת 2012. התקציב המוגדר להוצאה לפרסום יוקצה לפעילות תדמיתית, מעבר לתקציב ה\'הארד סייל\'.
המכללה האקדמית לישראל ברמת גן מעניקה תארים ישראליים המוכרים ע\"י המועצה להשכלה גבוהה. בינה לבין מכללת רמת גן יש שכנות גיאוגרפית והן פועלות מאותו הקמפוס, עם זאת שני המוסדות פועלים באופן נפרד למרות שיתוף פעולה ברמת ההנהלה הבכירה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.משרד הזייה (ל"ת)אנונימי 02/2012/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.כל הכבוד לצעירים המבטיחים - כשרוניים ויסודייםאורי 02/2012/07הגב לתגובה זו0 0טוב שיש כוחות רעננים בשוק - הם לא מזייפים (-:סגור
-
חה חה חהאנונימי 02/2012/07הגב לתגובה זו0 0משרד בדיחהסגור
-
2.לכל מכרז הם נדחפים גם....דודי 02/2012/07הגב לתגובה זו0 0תרנגולת עיוורת תופסת מדי פעם גרגיר...סגור
-
1.עוד פעם המגעילים האלה (ל"ת)אנונימי 02/2012/07הגב לתגובה זו0 0סגור


