שיווק ופרסום
אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי זכה בתקציבים של באדג'ט ו-AIR BERLIN
תקציב הפרסום עתיד לעמוד על כ-6.5 מיליון שקלים. אייל בר: "שמחים על הבחירה. אנחנו גאים מאוד להצטרף למערך הפרסום הבינלאומי של באדג'ט"
משרד הפרסום \'אקספרט\' בבעלותם המשותפת של אייל בר, יסמין מרחב וקבוצת באומן בר ריבנאי זכה בתקציבי הפרסום של \'באדג\'ט ישראל\' וחברת התעופה AIR BERLIN.
\'אקספרט\' יטפל בפעילויות התקשורת השיווקית של כל חטיבות באדג\'ט ישראל - השכרה, מכירה וליסינג. כמו כן ינהל את תקציב חברת התעופה AIR BERLIN השייך לקבוצה. בשנתיים האחרונות טופל תקציב הפרסום של באדג\'ט לסירוגין על ידי משרד הפרסום \'בריקמן\' ובאופן עצמאי.
לפני הבחירה באקספרט בחנה הנהלת באדג\'ט הצעות ממספר משרדי פרסום. \"אקספרט הציגו לפנינו פתרונות מקיפים ומקצועיים שמתאימים לאתגרים העומדים לפנינו בשנים הקרובות\" אומרת דניאלה קדוש, סמנכ\"ל השיווק של הקבוצה. אנחנו בטוחים שמצאנו שותף מתאים להמשך התנופה של הקבוצה בפעילויות השיווק בארץ ובחו\"ל\".
\"אנחנו שמחים על הבחירה. באדג\'ט הוא מותג מוביל וחזק ואנחנו גאים מאוד להצטרף למערך הפרסום הבינלאומי שלו\", אמר אייל בר, מנכ\"ל משותף באקספרט. פרסום אקספרט יהיה אחראי על הפעילות הפרסומית של באדג\'ט ישראל בארץ ובחו\"ל. תקציב הפרסום השנתי נאמד בכ-6 וחצי מיליון שקלים. באדג\'ט פרסמה בשנה שעברה בעיקר בעיתונות, רדיו, שילוט חוצות, אינטרנט ובערוצי הטלוויזיה לישראלים בחו\"ל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.פירסט יו טייק באדג'ט, דן יו טייק ברלין!דני צ'כנובר 03/2012/04הגב לתגובה זו0 0מברוק תותחיםסגור
-
1.בריקמן עשה צעד חכם כשהלך לחומסקייאללה סוגרים 03/2012/04הגב לתגובה זו0 0רק יעזוב אותו צומת ספרים ויוכל להקדיש את כל זמנו לעסקנות הספורטסגור


