שיווק ופרסום
מי יזכה בתקציב שברולט? UMI מוותרת על פרזנטציות ומחכה למשרד מהעשירייה
רנו מקבוצת קרסו ושברולט מקבוצת UMI מחפשים משרד פרסום ונמצאים במירוץ סמוי אחר המשרדים הפנויים. פוגל, GPS, שלמור וזרמון בסבב הפגישות
חברת UMI שהחליטה לרענן את מערך הפרסום לאחר 5 שנים בגלר נסיס בנתה על חלון זמן של מספר חודשים בו יאותר משרד הפרסום שיחליף את פובליסיס גלר נסיס. לגלר היו תוכניות אחרות וצירופו של מותג מיצובישי ללקוחות המשרד דוחק כעת ב-UMI למצוא למותג שברולט משרד פרסום חלופי, ומהר.
במידה ושברולט היה המותג היחיד שנמצא ב\'שופינג\' בענף אזי היה מדובר בסיטואציה שגרתית של תקציב \'שמן\' שמחפש בית ומחוזר על ידי שחקנים בולטים בענף. עם זאת, במקביל לשברולט נמצא גם תקציב רנו מקבוצת קרסו ב\'שופינג\' לאיתור משרד פרסום ורק כדי להפוך את זה ליותר מעניין חשוב להזכיר שמשרדי פרסום בעלי שיעור קומה הם מצרך די נדיר בקטגוריית הרכב בענף הפרסום, שכן רובם ככולם כבר מטפלים בתקציב כזה או אחר.
לאחרונה פורסם כי בתמונת תקציב הפרסום של רנו נמצאים שלמור-אבנון-עמיחי, JWT ישראל, זרמון DDB ופוקס-גורן-גלעדי. השמות האלו ועוד מוזכרים גם במקרה של שברולט ו-UMI. לאייס נודע כי בין שלמור אבנון עמיחי ו-UMI כבר התקיימה פגישה ולנציגי החברה הועברו פניות נוספות מצד פוגל וארועטי GPS הנושאים עיניים לתקציב שברולט.
עוד נודע לאייס כי למרות ש-UMI לא דחו אף פנייה על הסף, בסביבת יבואנית הרכב מעבירים מסר ברור על כך ש\"הכיוון הוא למשרד גדול מהעשירייה הראשונה. כזה שייכנס לנעליו של גלר נסיס, יציג יכולות מובילות בכל הפרמטרים, נסיון בעבודה מול לקוח גלובלי ויוכל להכיל את האתגר של מותג שברולט\".
מצב העניינים כעת מוביל לסיטואציה מעניינת בה למעשה מתקיימת תחרות שקטה וסמויה מהעין בין רנו ושברולט על משרדי הפרסום המובילים שנותרו ללא תקציב רכב. האופציות כידוע מצומצמות: היחידים, בין משרדי הפרסום בשליש העליון של משרדי הפרסום שנותרו ללא תקציב רכב הם JWT שטיפל בעבר בתקציב סובארו, שלמור אבנון עמיחי שנפרד רק לאחרונה מתקציבי קבוצת כלמוביל יונדאי, מרצדס ומיצובישי וזרמון DDB (לשעבר זרמון גולדמן) שנפרד מתקציב סיטרואן לטובת ראובני פרידן. באשר לשלמור וזרמון יוזכר כי אובדן התקציבים שחוו שני המשרדים בחודשים האחרונים די מרחיקים אותם מתואר \'העשירייה הראשונה\'.
על פניו נראה כי התרגום בין השורות של כוונות UMI הוא למעשה רמז עבה מאוד שהחברה מנסה להעביר למשרדי הפרסום המובילים בתעשייה. זאת כדי שאחד מהם ייענה לפיתוי ויאותת ל-UMI בחזרה ש\'יש על מה לדבר\' ויסכים להחליף את תקציב הרכב בו הוא מטפל בשברולט.
לאייס נודע עוד כי ב-UMI החליטו, כנראה לאור לוח הזמן הצפוף שנכפה עליהם, לוותר על הדרישה המקובלת מהמשרדים להציג בפניהם פרזנטציה. ההחלטה על המשרד שיטפל בתקציב תתקבל לאחר הצגת תכלית של המשרדים בפני החברה.
מחברת UMI לא התקבלה תגובה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(15):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
11.GPS זו פיקציה הזויה..אין להם מושג (ל"ת)GPS 03/2012/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
לחלוטין פיקציה (ל"ת)רווית 03/2012/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
10.רנוארנו סמואל 03/2012/06הגב לתגובה זו0 0בלי קשר לענבר מרחב, בהינתן אסופת הכלום שנותרה בלי תקציבי רכב, רנו צריכים להיות דפוקים לגמרי כדי לשים את התקציב אצל אחד הלוזרים האלמנים. ומישהו גדול ורציני לא יוותר עבורם על תקציב רכב פשוט כי רנו לא סקסי וגדול מספיק לגדולים.סגור
-
9.GPS? משרד פרסום?מני 03/2012/06הגב לתגובה זו0 0אלוהים ישמור!סגור
-
נראה לי שזו שגיאת כתיבאלי 03/2012/06הגב לתגובה זו0 0זה משרד כירסום....סגור
- טען עוד
-
8.UMI אחד החזקים בתחום, עם תקציב ענק !!רוני 03/2012/06הגב לתגובה זו0 0וכל מי שמדבר פה בגנותם כנראה עבד בגלר או בחברת הניו מדיה הכושלת שלהם שעברה לינון. בכל מקרה, הם לקוח מעולה, אבל כזה שאינו מתפשר על איכות העבודה. Zסגור
-
7.בדיחה של משרד, יכולים לטפל ברכבי צעצוע (ל"ת)GPS ארועטי 03/2012/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
למה להעליב את רכבי הצעצועקיקו 03/2012/05הגב לתגובה זו0 0מה הם עשו לך... גם ברכבי צעצוע לא הייתי נותן למשרד ה"אסטרטגי" הזה לגעתסגור
-
6.UMI לקוח מזעזעאחד שיודע 03/2012/05הגב לתגובה זו0 0זה רעל בחברה. עדיף לקחת חב' סיגריות עם סרטן מאשר את הלקוח הזהסגור
-
5.מגיע לUMIפחנוע 03/2012/05הגב לתגובה זו0 0שלא ימצאו אף אחד או יותר גרוע את זרמון... גלר עשה בשבילם, אישית, הכל ובסוף זרקו אותו לכלבים. מגיע להם ומברוק לגלר על הריבאונד המהיר.סגור
-
4.לקוח מחרידאחד שיודע 03/2012/05הגב לתגובה זו0 0בתור אחד שמכיר אותם, מדובר בלקוח מזעזע. אנשים מגעילים בצורה יוצאת דופן, אפילו יותר מלקוחות תאורה ומזגנים מסוימים. הלקוח הזה אחראי על הרבה מההדרדרות של גלר - נטשו את המשרד הרבה אנשים טובים רק כדי לא לטפל בו. ליבי עם אנשי המשרד ש"יזכו" בחרא הזה.סגור
-
3.פוגל בעשיריה הראשונה?דייויד 03/2012/05הגב לתגובה זו0 0חחחחחחסגור
-
2.מרחמת על המשרד...אחת שיודעת... 03/2012/05הגב לתגובה זו0 0שיקח את UMI כלקוח!!!סגור
-
1.נעליו של גלר נסיס? זו בדיחה? (ל"ת)אוגילבי 03/2012/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
Umi מפרסמים מלא- משרדים גדולים לוטשים ענייםYoni 03/2012/05הגב לתגובה זו0 0לתקציב השמן הזהסגור


