שיווק ופרסום

מתכוננים לחג המצות: ענבר מרחב זכה בתקציב הפרסום של מותג 'שוקולד שחר'

מותג השוקולד הוותיק מתכנן לצאת בקמפיין שיכלול גם הופעה בטלוויזיה לקראת הפסח. תקציב הפרסום השנתי עתיד לעמוד על כ-4 מיליון שקלים
משרד הפרסום ענבר מרחב יטפל בתקציב הפרסום של מותג השוקולד הוותיק \'השחר העולה\' או בשמו הקצר והמוכר יותר שוקולד שחר - כך נודע לאייס.
מותג השוקולד שתקציבו יטופל על ידי ענבר מרחב, יעלה בקרוב בקמפיין לקראת חג הפסח, בו מכירות השוקולד רושמות זינוק חד של כ-50% בממוצע. תקציב הפרסום השנתי של המותג עתיד לעמוד על כ-4 מיליון שקלים.
הקמפיין שיעלה בקרוב יכלול טלוויזיה ושילוט חוצות. יוזכר כי בעבר טופל התקציב על ידי משרדה של ג.יפית, ובשנים האחרונות נמנע מפעילות פרסום נרחבת באמצעי המדיה.
גיא קלנר, מנכ\"ל ענבר מרחב: \"אנחנו מוחמאים מהבחירה בנו לטיפול במותג אהוב ועוצמתי שכל ישראלי מכיר, על לחם או על מצה. זו אחריות לטפל במותג כל כך חזק, ואני בטוח שבעקבות הקמפיין והפעילות הוא עוד יוסיף ויתעצם\".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מזל טוב חברים! (ל"ת)
    פרסי ג'ינג'י 03/2012/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    רובסון מלך (ל"ת)
    מכיר 03/2012/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    לא מאמין שהם קנו את החארטה של הארבעה מליון ..
    אנונימי 03/2012/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל חג אותה חארטה עם פרייאר אחר
    סגור
  • 3.
    אם מקבלים את הפירורים שספי משאיר...
    סיגי 03/2012/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ... אז לפחות שיהיו מרוחות בשוקולד
    סגור
  • 2.
    מה עם פרסום לגלידת שוקולד השחר?
    סיגל 03/2012/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא מצויינת
    סגור
  • 1.
    סחתיין ליהב דרייזין (ל"ת)
    אנונימי 03/2012/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • על מה בדיוק סחטיין?
    FF 03/2012/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על הטוקבק העצמי המהיר?
    סגור
  • הוא הבלוף הכי גדול בתעשייה (ל"ת)
    / 03/2012/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • (ספי שקד) (ל"ת)
    / 03/2012/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור