שיווק ופרסום
מתכוננים לחג המצות: ענבר מרחב זכה בתקציב הפרסום של מותג 'שוקולד שחר'
מותג השוקולד הוותיק מתכנן לצאת בקמפיין שיכלול גם הופעה בטלוויזיה לקראת הפסח. תקציב הפרסום השנתי עתיד לעמוד על כ-4 מיליון שקלים
משרד הפרסום ענבר מרחב יטפל בתקציב הפרסום של מותג השוקולד הוותיק \'השחר העולה\' או בשמו הקצר והמוכר יותר שוקולד שחר - כך נודע לאייס.
מותג השוקולד שתקציבו יטופל על ידי ענבר מרחב, יעלה בקרוב בקמפיין לקראת חג הפסח, בו מכירות השוקולד רושמות זינוק חד של כ-50% בממוצע. תקציב הפרסום השנתי של המותג עתיד לעמוד על כ-4 מיליון שקלים.
הקמפיין שיעלה בקרוב יכלול טלוויזיה ושילוט חוצות. יוזכר כי בעבר טופל התקציב על ידי משרדה של ג.יפית, ובשנים האחרונות נמנע מפעילות פרסום נרחבת באמצעי המדיה.
גיא קלנר, מנכ\"ל ענבר מרחב: \"אנחנו מוחמאים מהבחירה בנו לטיפול במותג אהוב ועוצמתי שכל ישראלי מכיר, על לחם או על מצה. זו אחריות לטפל במותג כל כך חזק, ואני בטוח שבעקבות הקמפיין והפעילות הוא עוד יוסיף ויתעצם\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(9):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.מזל טוב חברים! (ל"ת)פרסי ג'ינג'י 03/2012/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.רובסון מלך (ל"ת)מכיר 03/2012/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.לא מאמין שהם קנו את החארטה של הארבעה מליון ..אנונימי 03/2012/11הגב לתגובה זו0 0כל חג אותה חארטה עם פרייאר אחרסגור
-
3.אם מקבלים את הפירורים שספי משאיר...סיגי 03/2012/11הגב לתגובה זו0 0... אז לפחות שיהיו מרוחות בשוקולדסגור
-
2.מה עם פרסום לגלידת שוקולד השחר?סיגל 03/2012/11הגב לתגובה זו0 0היא מצויינתסגור
-
1.סחתיין ליהב דרייזין (ל"ת)אנונימי 03/2012/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
על מה בדיוק סחטיין?FF 03/2012/11הגב לתגובה זו0 0על הטוקבק העצמי המהיר?סגור
-
הוא הבלוף הכי גדול בתעשייה (ל"ת)/ 03/2012/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
(ספי שקד) (ל"ת)/ 03/2012/11הגב לתגובה זו0 0סגור


