שיווק ופרסום
בזכות היצירתיות: אבי מוטולה, מנכ"ל חברת נגב - איש השיווק של מארס 2012
כך קבע איגוד השיווק. מוטולה, בעבר מנכ"ל בסט ביי וסמל"ת, נבחר בזכות מהלכים שהוביל ושיצרו שינוי משמעותי בתפיסתה של נגב בארץ ובחו"ל
אבי מוטולה, מנכ\"ל קבוצת נגב ובעבר מנכ\"ל בסט ביי וסמל\"ת, הוא איש השיווק של מארס 2012, כך קבע איגוד השיווק הישראלי. הבחירה במוטולה נזקפת לזכות מהלכים שיצרו שינוי משמעותי במעמדה של חברת האריחים לשעבר ובמיצובה - בארץ ובעולם - כחברת עיצוב לכל דבר.
לפי איגוד השיווק, במהלך 5 שנותיו בחברה מוטולה יזם שורה של צעדים והפך תפיסות קמעונאיות ומסחריות על פיהן. אחת הדוגמאות לכך היא הטמעת הקונספט הקימעונאי \'נגב ויז\'ן\' שמביא עמו מערכות המחשה שבאמצעותן הצרכן יכול לראות נתוני אמת לפני ביצוע העסקה.
במקביל לכך מוטולה פעל להרחבת קווי ייצור, להקמת מערכות שמשלבות תעשיה-מסחר-הפצה, לעיבוי המערך הלוגיסטי של נגב ועוד, כל זאת מתוך תפיסתו של הלקוח כמי שעומד במרכז העשייה העסקית של הארגון.
בנוסף, מוטולה איבחן את השוק לשכבותיו ובעקבות זאת ביצע מספר רכישת ומיזוגים של חברות שונות, לרבות ויה ארקדיה, סופר קרמיק ואורגל, יבואנית מוצרי היוקרה של \'גרוהה\'.בד בדב הורחבו גם קווי המוצרים של החברה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.chivouk is good as long as y still hav custo (ל"ת)interputz 07/2012/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.chivouk is good as long as yo u have customer (ל"ת)lets play with the l 07/2012/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.מוטולה תותח על (ל"ת)רותם 04/2012/16הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מה עם איזה רימינג קטן? מי מתנדב? (ל"ת)מירי זכרוני 04/2012/02הגב לתגובה זו0 0סגור


