שיווק ופרסום

בזכות היצירתיות: אבי מוטולה, מנכ"ל חברת נגב - איש השיווק של מארס 2012

כך קבע איגוד השיווק. מוטולה, בעבר מנכ"ל בסט ביי וסמל"ת, נבחר בזכות מהלכים שהוביל ושיצרו שינוי משמעותי בתפיסתה של נגב בארץ ובחו"ל
דפנה פלס |  4
אבי מוטולה, מנכ"ל קבוצת נגב (צילום: אילן בשור) (צילום אילן בשור)
אבי מוטולה, מנכ\"ל קבוצת נגב ובעבר מנכ\"ל בסט ביי וסמל\"ת, הוא איש השיווק של מארס 2012, כך קבע איגוד השיווק הישראלי. הבחירה במוטולה נזקפת לזכות מהלכים שיצרו שינוי משמעותי במעמדה של חברת האריחים לשעבר ובמיצובה - בארץ ובעולם - כחברת עיצוב לכל דבר.
לפי איגוד השיווק, במהלך 5 שנותיו בחברה מוטולה יזם שורה של צעדים והפך תפיסות קמעונאיות ומסחריות על פיהן. אחת הדוגמאות לכך היא הטמעת הקונספט הקימעונאי \'נגב ויז\'ן\' שמביא עמו מערכות המחשה שבאמצעותן הצרכן יכול לראות נתוני אמת לפני ביצוע העסקה.
במקביל לכך מוטולה פעל להרחבת קווי ייצור, להקמת מערכות שמשלבות תעשיה-מסחר-הפצה, לעיבוי המערך הלוגיסטי של נגב ועוד, כל זאת מתוך תפיסתו של הלקוח כמי שעומד במרכז העשייה העסקית של הארגון.
בנוסף, מוטולה איבחן את השוק לשכבותיו ובעקבות זאת ביצע מספר רכישת ומיזוגים של חברות שונות, לרבות ויה ארקדיה, סופר קרמיק ואורגל, יבואנית מוצרי היוקרה של \'גרוהה\'.בד בדב הורחבו גם קווי המוצרים של החברה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    chivouk is good as long as y still hav custo (ל"ת)
    interputz 07/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    chivouk is good as long as yo u have customer (ל"ת)
    lets play with the l 07/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מוטולה תותח על (ל"ת)
    רותם 04/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה עם איזה רימינג קטן? מי מתנדב? (ל"ת)
    מירי זכרוני 04/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור