שיווק ופרסום

שלמור אבנון עמיחי y&r ויורו ישראל בגמר ה-FILM של תחרות ה-CLIO Awards

שני המשרדים נכנסו לרשימת השורטליסט של התחרות עם סיכוי לחזור מעוטרים באחת המדליות. קליו נחשבת לאחת התחרויות הקשות בסבב העולמי
תחרות ה-CLIO Awards הניו יורקית פרסמה לפני מספר שעות את רשימת השורטליסט - שלב הגמר אליו העפילו 2 משרדים מישראל: שלמור אבנון עמיחי y&r ויורו ישראל.
2 המשרדים העפילו לשלב הגמר באותה הקטגוריה - FILM כאשר שלמור אבנון עמיחי עושים זאת בזכות סרט הפרו בונו שלהם לעמותת אקים ויורו ישראל ממשיכים את הריצה המסחררת שלהם עם סרטון הפרסומת - גורף הפרסים הסדרתי לקולון \'101 כתמים\'. במקרה של שלמור אבנון עמיחי ראוי לציין כי העבודה היא \'פוסט גדעון עמיחי\' - תזכורת קטנה לכל מי שתהה לגבי יכולתו של המשרד לשמור על הרף הגבוה שהוא הציב לעצמו.
תחרות ה-CLIO נחשבת לאחת הקשות והמוערכות בסבב העולמי. רק כ-3% מסך העבודות המוגשות זוכות בסוף התחרות להתהדר בפסלון ואילו 1% בלבד מהעבודות המוגשות מקבלות את פסלון הזהב. לצוות השיפוט המורכב מאנשי קריאייטיב מובילים מעשרות מדינות שמורה גם הזכות להעניק ציון גבוה במיוחד לעבודה אחת יוצאת דופן בכל קטגוריה, מה שיכול לזכות אותה בתואר הכמעט בלתי אפשרי של GRAND CLIO.
יוזכר כי בשנה שעברה זכו 3 משרדים מישראל בפרסים: גיתם BBDO, שלמור אבנון עמיחי ובאומן בר ריבנאי, שלושתם בפרס הברונזה. גיתם BBDO ובאומן בר ריבנאי זכו בקטגוריית הפרינט ושלמור אבנון עמיחי זכה בקטגוריית העיצוב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שלמות עושים עבודת קודש עם עמותת אקים
    סיגל 04/2012/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמור אבנון עמיחי עושים עבודת קודש עם עמותת אקים ומסייעים בהתנדבות להטמעת עמדות חיוביות לאנשים עם מוגבלות ורק על זה כבר מגיע להם פרס
    סגור