שיווק ופרסום
'לעומק התודעה' יטפל בתקציב הפרסום של יצרנית הקוסמטיקה הטבעית Lavido
Lavido שתכנס לראשונה לשוק הישראלי מייצרת ומשווקת מוצרי קוסמטיקה מצמחי מרפא ורכיבים אורגניים. התקציב השנתי מוערך ב-2 מ' שקלים
משרד הפרסום \'לעומק התודעה\' בבעלותם של און גולדשטיין וזיו פופלבסקי יטפל בתקציב הפרסום של חברת \'Lavido\' - יצרנית מוצרי הקוסמטיקה הטבעית. התקציב השנתי של החברה שתעשה את צעדיה הראשונים בשוק הישראלי מוערך בכ-2 מיליון שקלים.
חברת lavido, מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי קוסמטיקה מצמחי מרפא, שמנים ורכיבים אורגניים. בנוסף, עוסקת החברה ביבוא שמנים לתעשיית הקוסמטיקה הטבעית מחקלאים מרחבי אירופה ומספקת אותם למטפלים ולקליניקות.
עידו מגל, מנכ\"ל ובעלים: \"לאחר עשור של עשייה LAVIDO שמחה להביא לשוק הישראלי מוצר שטרם נראה כמותו, באיכות החומרים, בעיצוב האריזה ובחוויות המשתמש, מוצרים טבעיים ואורגניים עם אפקטיביות למשתמש הייתה המטרה העיקרית שלנו ואנו שמחים, לאחר שלוש שנים של מחקר פיתוח, להשיק את הליין החדש\".
זיו פופלבסקי מנכ\"ל משותף במשרד הפרסום \'לעומק התודעה\': \"אנו שמחים על קבלת תקציב lavido, תחום הקוסמטיקה הטבעית הוא תחום מרתק וטומן בחובו פוטנציאל עצום. אנחנו שמחים להיות חלק מתהליך ההחדרה וההשקה של המותג\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(15):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
12.חברה שעלתה על הגל הטבעי עם מוצרים לא טבעייםאחת שנכוותה מלבידו 04/2012/20הגב לתגובה זו0 0ללא בישום? ללא חמרים משמרים? ללא כימיקלים? חטפתי את האלרגיה של החיים שלי אחרי שהם הבטיחו לי שאין את כל זה וכן היה.סגור
-
11.עוד באתו ענייןקפיצונט 04/2012/18הגב לתגובה זו0 0https://www.facebook.com/notes/%D7%A7%D7%A4%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A0%D7%98/%D7%94%D7%A7%D7%95%D7%A1%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%A7%D7%90%D7%99%D7%AA-%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%A0%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%97-%D7%9C%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%93%D7%95/358823817488302סגור
-
10.הם יודעים לעשות רק יחצדניאל 04/2012/18הגב לתגובה זו0 0משרד גרוע מאוד שיודע לעשות רק יחצ, מזכיר מאוד את זרמון גולדמן, אבל לדעתי הלקוחות יברחו אחרי 3 חודשיםסגור
-
9.יש שם אנשים נוראייםתומר 04/2012/18הגב לתגובה זו0 0ממש ״הון אנושי״ יש שם אנשים נוראיים, שירות גרוע תמכור לא פרופורציונלי ואין שם קריאייטיב ואני אומר את זה כלקוח שעבד איתם על קמפיין ועד היום מצטער על כך. מיותר לציין שההתנהגות שם ברברית וחסרת מעצורים במיוחד כשהם לא מקבלים את מה שהם רוצים!סגור
-
תומר -אם אתה לקוח ומתעסק בשיווק ופרסום :אבי 04/2012/19הגב לתגובה זו0 0תמחור כותבים ב "ח" לא ב "כ" . אולי שווה לך לדווח לסמנכ"ל שלך שקשה לך בעברית ?סגור
- טען עוד
-
תומר- אולי תזדהה?און גולדשטיין 04/2012/18הגב לתגובה זו0 0אם אתה ״לקוח״ לשעבר, אולי תזדהה? אין לנו לקוחות שעזבו שקוראים להם ״תומר״. תזדהה, מי אתה באמת? או שהכי קל ללכלך מאחורי טוקבק? אשמח לבדוק לעומק את הדברים, אם עברת חוויה שלילית, אבל, אין לנו ולא היה לנו לקוח מעולם שקוראים לו- תומר. יכול להיות שאתה מתחרה? און.סגור
-
8.אתה מתכוון 2 שקל תקציבענת 04/2012/17הגב לתגובה זו0 0אוהבת את הניפוחים הפראייםסגור
-
7.המשרד בגידול מרשים מאודקולגה 04/2012/17הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד. יש באזז חיובי עליהם בשוק. בעיקר על ההון האנושי. אני מאמינה בהם. שכל צרי העין שכנראה מקנאים ימשיכו ללכלך. לעומק- תמשיכו כך אתםי בדרך הנכונה!סגור
-
6.(ל"ת)איזה משרד קקה מייקה 04/2012/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.בהצלחה. המוצרים של לבידו מ-ע-ו-ל-י-ם!! (ל"ת)אחת שמשתמשת 04/2012/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.לעומק ממשיכים להפציץ. מגיע להם! (ל"ת)לקוח מפרגן 04/2012/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.ניר, פיטרו אותך כי אתה לא מוכשר אז אתה מלכלך? (ל"ת)אחד שיודע לעומק 04/2012/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.כנראה שהמתחרים כואבים את הגדילה של לעומקמפרגן 04/2012/17הגב לתגובה זו0 0מבין למה מלכלכים, למתחרים קשה לראות את הצמיחה של לעומק התודעה... קשה להפנים שאין מה לעשות- ענף הפרסום מחליף דור!!! תפנימו!סגור
-
1.לעומק התודעה חברה נוראיתניר. ד 04/2012/17הגב לתגובה זו0 0חבל שהם עושים את הטעות הזו ונותנים לחברה הזו לעבוד על התקציב שלהם. פשוט טעות נוראית.סגור
-
למה?קופיון 04/2012/17הגב לתגובה זו0 0נמק את תגובתךסגור


