שיווק ופרסום

'לעומק התודעה' יטפל בתקציב הפרסום של יצרנית הקוסמטיקה הטבעית Lavido

Lavido שתכנס לראשונה לשוק הישראלי מייצרת ומשווקת מוצרי קוסמטיקה מצמחי מרפא ורכיבים אורגניים. התקציב השנתי מוערך ב-2 מ' שקלים
משרד הפרסום \'לעומק התודעה\' בבעלותם של און גולדשטיין וזיו פופלבסקי יטפל בתקציב הפרסום של חברת \'Lavido\' - יצרנית מוצרי הקוסמטיקה הטבעית. התקציב השנתי של החברה שתעשה את צעדיה הראשונים בשוק הישראלי מוערך בכ-2 מיליון שקלים.
חברת lavido, מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי קוסמטיקה מצמחי מרפא, שמנים ורכיבים אורגניים. בנוסף, עוסקת החברה ביבוא שמנים לתעשיית הקוסמטיקה הטבעית מחקלאים מרחבי אירופה ומספקת אותם למטפלים ולקליניקות.
עידו מגל, מנכ\"ל ובעלים: \"לאחר עשור של עשייה LAVIDO שמחה להביא לשוק הישראלי מוצר שטרם נראה כמותו, באיכות החומרים, בעיצוב האריזה ובחוויות המשתמש, מוצרים טבעיים ואורגניים עם אפקטיביות למשתמש הייתה המטרה העיקרית שלנו ואנו שמחים, לאחר שלוש שנים של מחקר פיתוח, להשיק את הליין החדש\".
זיו פופלבסקי מנכ\"ל משותף במשרד הפרסום \'לעומק התודעה\': \"אנו שמחים על קבלת תקציב lavido, תחום הקוסמטיקה הטבעית הוא תחום מרתק וטומן בחובו פוטנציאל עצום. אנחנו שמחים להיות חלק מתהליך ההחדרה וההשקה של המותג\".
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    חברה שעלתה על הגל הטבעי עם מוצרים לא טבעיים
    אחת שנכוותה מלבידו 04/2012/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללא בישום? ללא חמרים משמרים? ללא כימיקלים? חטפתי את האלרגיה של החיים שלי אחרי שהם הבטיחו לי שאין את כל זה וכן היה.
    סגור
  • 11.
    עוד באתו עניין
    קפיצונט 04/2012/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.facebook.com/notes/%D7%A7%D7%A4%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A0%D7%98/%D7%94%D7%A7%D7%95%D7%A1%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%A7%D7%90%D7%99%D7%AA-%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%A0%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%97-%D7%9C%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%93%D7%95/358823817488302
    סגור
  • 10.
    הם יודעים לעשות רק יחצ
    דניאל 04/2012/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משרד גרוע מאוד שיודע לעשות רק יחצ, מזכיר מאוד את זרמון גולדמן, אבל לדעתי הלקוחות יברחו אחרי 3 חודשים
    סגור
  • 9.
    יש שם אנשים נוראיים
    תומר 04/2012/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש ״הון אנושי״ יש שם אנשים נוראיים, שירות גרוע תמכור לא פרופורציונלי ואין שם קריאייטיב ואני אומר את זה כלקוח שעבד איתם על קמפיין ועד היום מצטער על כך. מיותר לציין שההתנהגות שם ברברית וחסרת מעצורים במיוחד כשהם לא מקבלים את מה שהם רוצים!
    סגור
  • תומר -אם אתה לקוח ומתעסק בשיווק ופרסום :
    אבי 04/2012/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמחור כותבים ב "ח" לא ב "כ" . אולי שווה לך לדווח לסמנכ"ל שלך שקשה לך בעברית ?
    סגור
  • טען עוד
  • תומר- אולי תזדהה?
    און גולדשטיין 04/2012/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתה ״לקוח״ לשעבר, אולי תזדהה? אין לנו לקוחות שעזבו שקוראים להם ״תומר״. תזדהה, מי אתה באמת? או שהכי קל ללכלך מאחורי טוקבק? אשמח לבדוק לעומק את הדברים, אם עברת חוויה שלילית, אבל, אין לנו ולא היה לנו לקוח מעולם שקוראים לו- תומר. יכול להיות שאתה מתחרה? און.
    סגור
  • 8.
    אתה מתכוון 2 שקל תקציב
    ענת 04/2012/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוהבת את הניפוחים הפראיים
    סגור
  • 7.
    המשרד בגידול מרשים מאוד
    קולגה 04/2012/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד. יש באזז חיובי עליהם בשוק. בעיקר על ההון האנושי. אני מאמינה בהם. שכל צרי העין שכנראה מקנאים ימשיכו ללכלך. לעומק- תמשיכו כך אתםי בדרך הנכונה!
    סגור
  • 6.
    (ל"ת)
    איזה משרד קקה מייקה 04/2012/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    בהצלחה. המוצרים של לבידו מ-ע-ו-ל-י-ם!! (ל"ת)
    אחת שמשתמשת 04/2012/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    לעומק ממשיכים להפציץ. מגיע להם! (ל"ת)
    לקוח מפרגן 04/2012/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ניר, פיטרו אותך כי אתה לא מוכשר אז אתה מלכלך? (ל"ת)
    אחד שיודע לעומק 04/2012/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כנראה שהמתחרים כואבים את הגדילה של לעומק
    מפרגן 04/2012/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבין למה מלכלכים, למתחרים קשה לראות את הצמיחה של לעומק התודעה... קשה להפנים שאין מה לעשות- ענף הפרסום מחליף דור!!! תפנימו!
    סגור
  • 1.
    לעומק התודעה חברה נוראית
    ניר. ד 04/2012/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שהם עושים את הטעות הזו ונותנים לחברה הזו לעבוד על התקציב שלהם. פשוט טעות נוראית.
    סגור
  • למה?
    קופיון 04/2012/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמק את תגובתך
    סגור