שיווק ופרסום

היו הראשונים לזהות: טרייבל DDB מבית זרמון במהלך יחודי - אתר באינסטגרם

אנשי טרייבל DDB מצאו את הדרך המושלמת להכריז על קיומם. במקום ל'ספר על זה' הם תופרים מהלך יצירתי באינסטגרם ומשיקים בו אתר לחברה
אין כאן השקעה כספית, אף אחד לא מנהל משא ומתן על מחירי מדיה ואין צילומים מושקעים בלוקיישן יקר. מה שכן - יש כאן כמה צילומים בפורמט אישי/נגיש עם טקסט נלווה, רעיון יצירתי, מקורי ורענן (גם אם לא מלוטש עד הסוף) ואכסנייה בשם אינסטגרם שכל העולם מדבר עליה.
סוכנות הדיגיטל החדשה מבית זרמון DDB - טרייבל DDB ישראל השיקה לאחרונה אתר שמתחיל ונגמר באפליקציית שיתוף התמונות הפופולרית אינסטגרם ומצאה את הדרך המצוינת להכיר את עצמה לשוק הפרסום. אמנם יש לה בינתיים רק 74 עוקבים (מישהו שם צריך להתחיל לעקוב אחרי שחקני מפתח בתעשייה) אבל גם את הניצוץ הראשוני וכמה נקודות זכות.
אתר החברה נמצא כולו על ממשק הרשת החברתית במובייל - אינסטגראם. ע\"י שימוש בתגיות # המקטלגות את מיליוני התמונות המשותפות לפי נושאים, יכולים המשתמשים לנווט ברחבי \'האתר\' ולהתרשם מרשימת הלקוחות, העובדים, תמונות מחיי המשרד, אופציות קשר וכיו\"ב.
המהלך זכה לחשיפה בינלאומית בין היתר ב- Wall street Journal וכן נבחר במקום הראשון בדירוג \"BEST INTERACTIVE OF THE WEEK בעולם\" של best adds, מעשרת הבלוגים המובילים בעולם של ענף הפרסום.
נדב רביב, סמנכ\"ל הקריאייטב בטרייבל DDB בודק כמה אנשים עוקבים אחריו באינסטגרם
\"הבחירה בקונספט נעשתה על מנת להדגיש את כיווני החשיבה המקוריים של טרייבל ישראל ושימושה במדיומים חדשים בדרכים יצירתיות ע\"י שיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיות שונות\" אומר סמנכ\"ל הקריאייטיב של טרייבל DDB ישראל\' נדב רביב ומוסיף כי \"ככל שהעולם נשבה בקסמי אינסטגרם כרשת חברתית, אנחנו התאהבנו בה ככלי לפעילות פרסומית דיגיטלית. הויזואליות הגבוהה של האתר מגבירה את עוצמתו עבור המותגים השונים, וכן מאפשר בדרכים ייחודיות לשתף תמונות, כדי להעביר מידע בצורה יצירתית\".
\"אנחנו צופים שמותגים נוספים ינסו את מזלם באינסטגרם, ברשתות חברתיות נוספות וכן באפליקציות סלולריות.\" אומר אילון זרמון, הבעלים של חברת הפרסום זרמון DDB. \"האתר שלנו באינסטגרם משרת את אהבתנו לכלים דיגיטליים ואת ההזדמנויות לשיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיות כחלק מהפעילות הפרסומית של הקבוצה\".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    נדב תעשה לי ילד. או קמפיין (ל"ת)
    רועי 05/2012/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    הזרמונים האלו לא נחים לרגע... (ל"ת)
    רוני 05/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    כישרון או כישלון?
    כישרון 05/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד!
    סגור
  • 7.
    מוכשרים כל הכבוד
    איציק 05/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מכיר אישית את אחד מהחבר'ה המובילים של הדיגיטל וכל הכבוד לכם על העבודה
    סגור
  • 6.
    זרמON - כל הכבוד על המהלך
    ZARZAR 05/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקסים בעיני
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד!
    סופרתקציבאית 05/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים רעים... אם זה היה כ"כ גרוע זה לא היה מקבל סיקור עולמי כ"כ רחב, תאכלו את הכובע
    סגור
  • 4.
    ללא ספק הדבר הכי הזוי ששמעתי
    נדב רביב 05/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הייתי נותן לנדב זה , לנהל דף פייסבוק של בנות בכיתה ג' 3 של בית ספר בנתיבות. קריאטיב? נו שוין
    סגור
  • 3.
    קישקוש
    מקאניסט 05/2012/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נדב קוסם, מצליח כל פעם מחדש לייצר כסף מקישקושים
    סגור
  • 2.
    מאכזב...
    ביזי 05/2012/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשעבדתי בזרמון עשו שם דברים טובים יותר
    סגור
  • 1.
    נו באמת!!!
    אחת שיודעת 05/2012/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום שידאגו לגייס לקוחות הם עוסקים בשטויות ובסגידה עצמית לגאון הדיגיטל ויוזם הקאפצ'ה THE ONE AND ONLY איילון זרמון.
    סגור