שיווק ופרסום
מצמרר: מגיעים לרכבת ורואים חולה מחובר לדיאליזה; איך הייתם מגיבים?
אוגילבי & מאת'ר במהלך מייצר שיחה שאי אפשר לזפזפ בטלוויזיה. כחלק מקמפיין לעידוד תרומת איברים, עמדת טיפול מלאה הועתקה לרציף הרכבת
אפשר לקרוא לזה מהלך פרסום, ואפשר פשוט לוותר על ההגדרות ולהתמודד עם הרגשות השונים שזה מעורר בלבו ומוחו של הקהל - בדיוק מה שכל משרד פרסום ולקוח מקווה שיקרה.
משרד הפרסום אוגילבי & מאת\'ר ברלין יצא לאחרונה במהלך שנועד לקדם את המודעות לקיומם של חולים רבים הממתינים לתרומת איברים, בגרמניה (ובכלל, תופעה מוכרת בכל העולם) ובחר לעשות זאת בדרך ישירה, חשופה ואמיתית - כזו שהקהל יחויב להתמודד איתה מבלי לזפזפ לערוץ אחר.
על רציף הרכבת העמוס בפרנקפורט הציבו משרד הפרסום וארגון Furs laben (למען החיים) את מייקל סטאפף, צעיר הממתין לתרומת כליה מזה 7 שנים. סטאפף מוקם בתחנה מחובר לדיאליזה באופן שמדמה עמדת טיפולים מלאה בבית חולים.
העמדה שהוקמה ברציף הרכבת לוותה במסכים שהעבירו לעוברים ושבים את המסר: \"חלקנו מחכים הרבה זמן לתרומת איברים, עזרו לנו עם כרטיס תרומת איברים\". סטאפף, שממתין לתרומת כלייה והיה זה שעמד במרכז הקמפיין סיכם ואמר: \"הרבה אנשים יילכו לישון הלילה ויחשבו על זה, וזה מה שביקשנו להשיג\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


