שיווק ופרסום
עובר ונשאר בקבוצת אדלר חומסקי: תקציב הפרסום של קולנוע לב עובר לציבלין
התקציב שטופל עד לאחרונה ב-LEAD עובר לציבלין המחזיק גם בתקציב הפרסום של סרטי גלובוס גרופ. ציבלין: "יש לנו אהבה גדולה לסרטים"
ציבלין תקשורת צעירים מקבוצת אדלר חומסקי, זכו בתקציב הפרסום של רשת בתי הקולנוע לב. היקף הפרסום השנתי של לב מוערך ב-10 מיליון שקלים בשנה. ציבלין יטפלו בכל מגוון הסרטים שיוצגו ברשת, במקביל לטיפולו של המשרד בסרטי הילדים של גלובוס גרופ, ובכך ינהלו את הפרסום של כ- 45% משוק הקולנוע בישראל.
רשת לב מונה 7 קומפלקסים של בתי קולנוע ברחבי הארץ, הכוללים 21 מסכים. השנה יעלו בקולנוע כ-25 סרטים חדשים, בהם כאלו שהבטיחו את מקומם בפסטיבל קאן הקרוב וכבר נרכשו להפצה בישראל על ידי הרשת.
עוזב, אבל נשאר: כאמור, תקציב הפרסום של רשת קולנוע לב טופל עד לאחרונה במשרד אחר המסונף לקבוצת אדלר חומסקי - LEAD, בבעלותו המשותפת של רמי יהודיחה.
אורן ציבלין, מנהל הקריאייטיב ב\'ציבלין תקשורת צעירים\': \"העבודה שלנו היא האהבה שלנו, ויש לנו אהבה גדולה במיוחד לסרטים. קולנוע לב הוא לא לקוח רגיל, אלא עם נשמה גדולה במיוחד, ואנו חשים גאווה גדולה מאוד לטפל בסרטיו\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.לבאדי 05/2012/08הגב לתגובה זו0 0משרד עם לב רחב !! בהצלחהסגור
-
1.לב גדול 05/2012/08הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד. אחלה סרטים יש ללב.סגור


