שיווק ופרסום

תקציב הפרסום של מיני ישראל עובר למשרד הפרסום 'ציבלין תקשורת צעירים'

בשנה החולפת טופל התקציב על ידי פוגל OGILVY. על פי יפעת בקרת פרסום עמד התקציב ב-2011 על כמיליון שקלים וב-2010 על כ-3 מיליון שקלים
אורן ציבלין (צילום: דן לב) (צילום דן לב)
תקציב הפרסום של פארק מיני ישראל חוזר למשרד הפרסום \"ציבלין תקשורת לצעירים\" מקבוצת אדלר חומסקי.
ציבלין טיפלו במיני ישראל במשך 4 שנים במהלכן הובילו את מהלך מיני ממשלת ישראל, הקמת דגם בית האח הגדול, וצילומי עונת \'היפה והחנון\'. בשנים האחרונות נדד התקציב בין ג. קיד ופוגל OGILVY, עד שחזר לאחרונה לציבלין. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנה החולפת עמד תקציב הפרסום על כמיליון שקלים בלבד. לפני כן, ב-2010, עמד תקציב הפרסום על כ-3 מיליון שקלים. בגזרת היח\"צ לא נרשמו שינויים - תקציב היח\"צ של \'מיני ישראל\' ימשיך להיות מטופל ב\'דני לוי תקשורת\'.
אורן ציבלין, מנכ\"ל \'ציבלין תקשורת לצעירים\': \"מיני ישראל הוא הרבה יותר מאטרקציה. הוא בבואה אמיתית של ישראל, ואנחנו מאוד אוהבים את הפארק ואת האנשים שמובילים אותו. אין כמו לחזור הביתה, ואנחנו חוזרים מלאי אנרגיות\".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ב 1.90 ש"ח אי אפשר לעשות קריאייטיב...
    ג'רי 05/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה ציבלין
    סגור
  • אפשר גם בשקל וחצי (ל"ת)
    אנונימי 05/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אין תקווה (ל"ת)
    אנונימי 05/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כבר ממזמן אני לא בפוגל (ל"ת)
    צביקה לוין 05/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תודה (ל"ת)
    צביקה לוין 05/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • וטוב שכך. (ל"ת)
    רוחמה 05/2012/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תתחדשו! (ל"ת)
    מתה על הפארק הזה 05/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור