שיווק ופרסום
תקציב הפרסום של סיטרואן מקבוצת לובינסקי עובר ל'פוקס גורן גלעדי'
עם הפרידה של סיטרואן מראובני פרידן ההערכות היו כי קבוצת לובינסקי תחזיר את התקציב למשרדו של אילון זרמון. פוקס גורן גלעדי היה מועמד גם לרנו
משרד הפרסום פוקס גורן גלעדי יטפל בתקציב הפרסום של מותג הרכב סיטרואן. פוקס גורן גלעדי מקבל לידיו את התקציב, מקבוצת דוד לובינסקי, לאחר שראובני פרידן, המשרד הקודם שטיפל בסיטרואן \"ויתר\" על התקציב לטובת תקציב הפרסום של שברולט מבית UMI.
כזכור, ההערכות המוקדמות היו כי לובינסקי שנפרדה מראובני פרידן עשויה להשיב את תקציב הפרסום של סיטרואן למשרד הקודם שטיפל במותג טרם המעבר - זרמון DDB, בבעלותו של אילון זרמון (לשעבר זרמון גולדמן, בתקופה בה טיפלו בסיטרואן). פוקס גורן גלעדי הוזכר גם בהקשר של תקציב הרכב של רנו שמחפש בימים אלו אחר משרד פרסום חדש, לאור הפרידה מגליקמן נטלר סמסונוב.
על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב הפרסום של סיטרואן על כ-15 מיליון שקלים ב-2011. קלאודיה פיין, מנהלת שיווק לובינסקי: \"בשנים האחרונות צבר המותג תנופה אדירה בעקבות השקת סדרת ה-DS החדשה והפך לתקציב נחשק המשלב בין טכנולוגיה ועיצוב. פוקס-גורן-גלעדי הוא משרד צעיר עם פוטנציאל קריאייטיבי, רעב והרבה רצון להצליח. אנו מאמינים שהמשרד יקדם את המותג למקומות חדשים ומרחיקי לכת ומאחלים להם הצלחה\".
גיא גורן, מבעלי פוקס- גורן גלעדי: \"אנו גאים להיות חלק ממשפחת לובינסקי. סיטרואן הוא מותג בעל מסורת מפוארת ועתיד מבטיח, ואנו שמחים לקחת חלק בהעמקת הצלחתו בישראל. ידוע שתקציב רכב הוא עוגן משמעותי ונחשק בכל משרד פרסום, עבורנו הוא הוכחה נוספת לצמיחתו העקבית של המשרד\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(15):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
13.משרד אינטרסנטי שרואה רק את הכסף (של עצמו)רומנו 07/2012/05הגב לתגובה זו0 0משרד שחושב רק איך להוציא כסף מלקוחות שלא יודע להסתכל מטר קדימה - ללא חשיבה שיווקית או אסטרטגיה ועם קריאייטיב בסגנון גורן - שחוזר על עצמו שוב שוב (ושוב ושוב ושוב...) חבורה של נצלנים!סגור
-
12.לא להאמיןש.סיגל 05/2012/17הגב לתגובה זו0 0אחרי הקמפיין הכושל של קיקה שהציג חוסר הבנה באסטרטגיה וחוסר הבנה בקריאייטיב הם מקבלים כזה תקציב?? שפכו ערימות של כסף בכל הארץ, ערימווותתת פשוט מדהים. ולכל המגיבים מטעם, הבנו.סגור
-
11.משרד שצומח בקצב מטורף ! שאפו (ל"ת)עמית .ש 05/2012/16הגב לתגובה זו0 0סגור
-
10.אולגהפומפיה 05/2012/16הגב לתגובה זו0 0וורביוביוביוביוביהסגור
-
9.מזל טוב!שי 05/2012/16הגב לתגובה זו0 0לכל המתוסכלים שנהנים לקטול כל משרד שזוכה בתקציב חדש - תרגיעו! זה רק מוציא אתכם רע ואת הענף שלכם עוד יותר רע. להאשים את פוקס גורן גלעדי בנפילה של קיקה זה לא רציני (אתם באמת חושבים שפרסום זה חזות הכל???) תפרגנו, שיהיה להם בהצלחה.סגור
- טען עוד
-
צודק 100%שגיא 05/2012/16הגב לתגובה זו0 0נכון מאוד, כל הכבוד בהחלט רואים משרד שצומח לאט לאט ולוקח יותר ויותר תקציבים גדולים. שאפו.סגור
-
8.קיקה 2דני 05/2012/16הגב לתגובה זו0 0משרד ששותף לכשלון השיווקי הגדול בישראל. קשרים יותר חזקים מעובדות. עצובסגור
-
7.כל הכבוד לאדי, עמית וגיאאסף 05/2012/15הגב לתגובה זו0 0אנשים מוכשרים ואמביציוזים.סגור
-
6.זרמון כשל עם סיטרואן מה הואחשב שיתנו לו שוב ? (ל"ת)זרמוני 05/2012/15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.מה המשרד הזה עשה?איזו טעות 05/2012/15הגב לתגובה זו0 0חוץ מהקשרים של האבא שהביא תקציבים שעכשיו פושטים רגל... יש כל כך הרבה אופציות אחרות... אפילו הייתי נותן ללעומק התודעה שכבר עובדים שם בדיגיטל שהוא בהיקפים יותר גדול לדעתי מגורן ובתנופה כרגע...סגור
-
כלום (ל"ת)ריקה 05/2012/15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.כמה שזה הזויגיתם 05/2012/15הגב לתגובה זו0 0אבל הם היו המועמד הנורמלי היחיד לרנו. אחד מתקציבי הרכב הרציניים בישראל עוד יגמור אצל הביילינים או בשלמור. בדיחה.סגור
-
3.אחרי קיקה עכשיו סיטרואןריקה 05/2012/15הגב לתגובה זו0 0מה לגורן ולקריאטיב?סגור
-
2.כל הכבוד לעמית !!!! (ל"ת)aaa 05/2012/15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.סיטרואן המטומטמים ועוד כמה כמוהם.יעל 05/2012/15הגב לתגובה זו0 0פוקס גורן אחראים לנפילתה של קיקה, ובדרך עוד כמה שיפלו בגלל המפרסמים הטפשים בארץ שלנו.סגור


