שיווק ופרסום

בקרוב אצל רושפלד? לא רוצים לשלם על הארוחה, כנסו למטבח לשטוף כלים

מותג ניקוי הכלים סקוצ'-ברייט בברזיל, מצא את הדרך המושלמת להגביר את המודעות בקרב הקהל הצעיר: שילם על הארוחה ושלח אותם לתורנות מטבח
קצר, מחויך, קולע לקהל היעד, מעביר את המסר, וזול מאוד - כל הדברים שנחשבים לחלומם הרטוב של מנהלי מותג וסמנכ\"לי שיווק באים לידי ביטוי במהלך השיווקי/פרסומי של סקוצ\'-ברייט, בסאו-פאולו - ברזיל.
למרות שמדובר במותג ניקוי הכלים המוביל בברזיל, המודעות שלו בקרב הקהל הצעיר עדיין נמוכה יחסית. בנסיון לחשוף את המוצר הלא סקסי בעליל, סקוצ\'-ברייט לשטיפת כלים, בפני קהל החיעד הזה, החליטו המותג ומשרד הפרסום (Grey Sao paulo) לנצל לטובתם 2 תכונות: האחת, ההיענות הנמרצת של צעירים לאתגרים משעשעים, והשנייה, הרבה יותר חשובה - העובדה שרובם תפרנים בחלק גדול מהזמן וישמחו אם מישהו יממן אותם.
בקמפיין בן שבוע ימים בסאו פאולו, בשיתוף מסעדות פופולריות בקרב קהל המטרה הצעיר, הפתיעו המלצרים את הסועדים שהזמינו חשבון - ובמקום להגיש להם אותו, הם ניגשו אליהם עם הצעה מעניינת, שכמובן מותגה והודפסה על חבילת סקוצ\'-ברייט: לא רוצים לשלם את החשבון? כנסו לשטוף את הכלים שלכם באמצעות סקוצ\'-ברייט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התבלבלתם בין האייטם לכותרת - מי יבקר את המבקר (ל"ת)
    גדי 05/2012/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור