שיווק ופרסום
ציבלין תקשורת צעירים יטפל בתקציב הפרסום של יבואנית דגני 'מאנדיי' ו'פוסט'
המשרד מקבוצת אדלר חומסקי יטפל בתקציב הפרסום של חברת ר.ב מוצרי דגנים. המותג הראשון שיעלה בקמפיין הוא 'טוויסטר' בהיקף של כ-2.5 מיליון ש'
משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים מקבוצת אדלר חומסקי יטפל בתקציב הפרסום של חברת ר.ב מוצרי דגנים, משווקת דגני הבוקר של מאנדיי, דגני \"פוסט\" האמריקאיים, עוגיות \"גריסון\" ומותגים נוספים. המותג הראשון שיזכה לתמיכה פרסומית יהיה \"טוויסטר\", כחלק ממהלך ארוך טווח להשקת דגני הבוקר בישראל.
הקמפיין הראשון לדגנים יכלול טלוויזיה, עיתונות, קולנוע ואינטרנט, בהיקף מדווח של 2.5 מליון שקלים, ויקדם את הדגנים במילוי קרם נוגט וקרם וניל במיתוג של דמויות לוני טונס. הקמפיין צפוי לעלות לאוויר במהלך חודש מאי.
בהמשך השנה יעלו קמפיינים נוספים לשאר מוצרי החברה, ביניהם עוגיות שוקולד צ\'יפס של גריסון, ומותג הדגנים \'פוסט\'.
בהמשך השנה יעלו קמפיינים נוספים לשאר מוצרי החברה, ביניהם עוגיות שוקולד צ\'יפס של גריסון, ומותג הדגנים \'פוסט\'.
ערן מלכי, מנהל השיווק של ר.ב דגנים: \"יצרנו שני שת\"פים משמעותיים ביותר. הראשון הוא עם חברת \"וורנר בראדרס העולמית\" לקבלת הזיכיון לשימוש בדמויות הלוני טונס, אשר ילוו את השקת דגני הבוקר, והשני, חבירה למשרד פרסום מתמחה, \"ציבלין\". אני מאמין שהחיבור הזה יוכל למקסם את תוצאות המהלך, וימקם את \"מאנדיי\" כשחקן חדש ומרענן בשוק דגני הבוקר בישראל\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.איזה מרירות!ארנבת 05/2012/22הגב לתגובה זו0 0לא יאומן כמה אנשים רק מחפשים את הכשלון של אחרים. תשיגו לעצמכם חיים. אולי כדאי לכם לקנות אריזה של טוויסטר וללמוד על הפרויקט של "להעביר את זה הלאה." ברור איןלכם מושג מה זה לעשות טוב למישהו אחר.סגור
-
3.לוני טונס לא קצת פאסה???יעקב 05/2012/21הגב לתגובה זו0 0ולמה אין בפייסבוק בתמהיל המדיה? הרי מדובר בילדים ובני נוער? אה שכחתי, אין שם יותר מדי עמלות...סגור
-
מעודכן 05/2012/22הגב לתגובה זו0 0תתעדכן. הלוני טונס חוזרים בענק בקיץ, עם סדרה חדשה בערוץ הילדים.סגור
-
ברור שיש פייסבוק, תעשה חיפוש (ל"ת)דן 05/2012/21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.בהצלחה! (ל"ת)מיכאל 05/2012/21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מאנדיי כנראה לא למדו כלוםשוקו 05/2012/21הגב לתגובה זו0 0הם גם לא מבינים את השוק , גם הבחירה במשרד פרסום חובבני כמו ציבלין ( לא שזה ישנה משהו ,רק ישרוף את הכסף מהר יותר) מראה שהם לא למדו דבר מהכישלון החרוץ שלא לומר הקולוסלי שנחלו עם מאנדי בסיבוב הקודםסגור
-
מצליח מי שמצליח אחרוןנמרוד 05/2012/21הגב לתגובה זו0 0מאיפה הביטחון הזה? מציע שנחכה כמה חודשים ואז נראהסגור
-
הביטחון הזה נובע מהכרת השוקשוקו 05/2012/21הגב לתגובה זו0 0בוא נראה עוד כמה חודשים, רק זה יעלה לכם כמה מיליונים שהיו יכולים להיחסך לו הייתה לכם את ההבנהסגור


