שיווק ופרסום
לאחר הפרידה מזרמון: תקציב הפרסום של רשת רולדין עובר לברוקנר נטע יער
מאז הפרידה מזרמון DDB נפגשו בעלי הרשת, האחים חקק, עם מספר משרדי פרסום בינוניים וחוזרו על ידי נוספים. ב-2011 עמד התקציב על כ-2 מיליון ש'
חודש לאחר שרשת הקונדיטוריות רולדין ומשרד הפרסום זרמון DDB סיימו את ההתקשרות עובר תקציב הפרסום של הרשת לידי משרד הפרסום ברוקנר נטע יער.
כפי שפורסם באייס, גורמים בסביבת משרד הפרסום הסבירו בזמנו כי הפרידה נבעה מסיבות של חוסר רווחיות מפעילות הפרסום של הרשת. לדבריהם, בעלי רולדין ביקשו ממשרד הפרסום להמשיך לטפל בתקציב עד לסוף חודש אפריל כאשר במקביל הם החלו באיתור משרד חלופי. ברולדין סירבו להגיב לכך.
תקציב הפרסום של רולדין קטן יחסית ועמד ב-2010 על כ-1.5 מיליון דולר בלבד וב-2011 אף קטן בהיקפו ועמד על 1.25 מיליון דולר בלבד, במחירי מחירון. במחירים ריאליים מדובר על תקציב של כ-2 מיליון שקלים, כך על פי יפעת בקרת פרסום. עם זאת, מספר משרדי פרסום בינוניים ניהלו במהלך החודש האחרון, מגעים שלא הבשילו עם בעלי הרשת. זאת, בנסיון להעביר את התקציב לידיהם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.מיינסטרים ומשעמםברוקנר 05/2012/24הגב לתגובה זו0 0מדהים אותי המשרד הזה שמייצר עבודות סופר בינוניות ומשחק אותה עלאק בוטיק.סגור
-
6.זרמון נהיה משרד בגודל אצבעוניאנונימי 05/2012/23הגב לתגובה זו0 0שילך ויציע שרותי פרסום לליפוט. וגם זה בטח יהיה גדול עליו.סגור
-
זה הדובדבן שעל העוגה מרולדין (ל"ת)דובדבני 05/2012/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.אופס, שכחתי... (ל"ת)אחד שיודע! 05/2012/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.זרמון אתה אומללמכירה 05/2012/23הגב לתגובה זו0 0כמה אפשר ללכלך על כל תקציב שעוזב אותך??? הרי ידוע שאתה מוכן לעבוד בחינם. וידוע שהדר החזיק בלקוחות. וידוע שאתה כלי ריק ומטופש. והפסדת במשפטים מול לקוחות. ורבת. וקיללת. ושאתה עובד בשביל היפעת. תפרוש בחוסר כבוד המגיע לךסגור
-
3.עוגה עוגה עוגה במשרדי פרסום נחוגה. נסתובבה כלרולה העדין 05/2012/23הגב לתגובה זו0 0היום ונבלבל את המוח לכולם טרלה לה לה להסגור
-
2.בהצלחה לברוקנר לקוח יותר גרוע מאורנג'אחת שמכירה 05/2012/23הגב לתגובה זו0 0זה אחד הלקוחות הכי קשים שקיימים היום. הוא לא משלם ומייצר עבודה כמו 10 לקוחות בתקציבי ענק. ברוקנר השנה לקחו את כל הלקוחות הכי קשים ושמו אותם במשרד.סגור
-
1.המשרד בתקופה מדהימה!!! בהצלחה (ל"ת)אחת שיודעת 05/2012/22הגב לתגובה זו0 0סגור


