שיווק ופרסום

מוצרט בחוף מציצים: 20 פסנתרים יפוזרו בתל אביב במהלך שיווקי של יקב תבור

אסטרטגיית המפגשים המוזיקליים של יקב תבור יוצאת לפגוש את הקהל ברחובות ת"א. קרן קיי: "כל הצד החברתי של היין הוסתר בתקשורת היקבים"
ביום שישי הקרוב יפגשו תושבי תל אביב והמבקרים בה מחזה מרענן ברחובות העיר. ב-20 מוקדים שונים יפוזרו 20 פסנתרים לשימוש הקהל הרחב שיוכל לעצור לאתנחתא מוסיקלית באין מפריע. הפסנתרים שיקושטו ברחוב לעיני הקהל, על ידי אומנים שונים (אומן לכל פסנתר) הם חלק ממהלך שיווקי של יקב תבור, בשיתוף עיריית תל אביב ובהשראת היוזמה הבינלאומית: Play me im yours שנוסדה ב-2008 על ידי האומן הבריטי לוק ג\'רם , והוצגה במספר ערים מובילות בעולם.
מאחורי המהלך עליו עובדים כבר מספר חודשים באופן מאומץ, עומד משרד הפרסום KDA בבעלותם של קרן קיי, אורן דיבון ודני אהרונסון, בשיתוף סמנכ\"ל השיווק של IBBLS ויקב תבור, אסף איווניר. המהלך השיווקי שמחבר בין יין למוסיקה הוא המשכו הישיר של אסטרטגיה תקשורתית שעוסקת ב\'מפגשים\', במסגרתה הושק גם פרויקט \"תראו את מי פגשנו\" – סדרת הופעות מצולמות שעלו לעמוד הפייסבוק של יקב תבור והופיעו אומנים כמו אמיר דדון, דניאל סלומון ואחינועם ניני. הצפיות המסתברות בעמוד היו-טיוב של היקב הגיעו ל-700 אלף תוך מספר שבועות.
המהלך הקרוב שנקרא \"נפגשים עם פסנתר\" מלווה על ידי האוצר מנחם גולדברג שריכז לטובתו 20 אומנים שיעצבו את הפסנתרים. הפסנתר הראשון כבר הוצב בשוק הכרמל ומיום שישי, כאמור יפוזרו השאר במספר מוקדים, כמו: רוטשילד, חוף מציצים, אבן גבירול ועוד. בסוף הפעילות שתמשך שבועיים ייתרמו הפסנתרים למוסדות חינוך בעיר בשיתוף עיריית תל אביב. בחלק מהימים יסתובבו דיילות \'אורבניות\' של היקב בין המוקדים השונים, רכובות על אופניים, ויגישו לקהל הרחב כוסות יין של היקב.
רשימת המקומות בהן יוצבו הפסנתרים
רשימת המקומות בהן יוצבו הפסנתרים
קרן קיי מבעלות משרד הפרסום KDA: \"כשהתחלנו לטפל ביקב תבור, גיבשנו אסטרטגיה תקשורתית שעוסקת במפגשים. יין נולד למפגשים חברתיים ומעשיר מפגשים שכאלה\". לדברי קיי \"קטגוריות שיווק אחרות \'השתחררו\', ודיברו פחות פומפוזי, אבל ביין השיח הוא עדיין על איכות הזנים וכו\', למרות שרוב האנשים לא ממש מבינים בזה. כל העולם סביב יין הפך למקום שיש בו אי נוחות בקרב הקהל הרחב, ורוב התקשורת של היקבים יוצאת מתוך ההתעסקות במוצר\". עוד אמרה קיי: \"כל הצד החברתי של היין - זה שאתה לא פותח אותו ושותה לבד - הוסתר בתקשורת היקבים, ולכן החלטנו לקחת את היקב למקום של המפגשים החברתיים ואז נולדה ההקבלה בין יין למוזיקה, ומפגשים מוזיקליים\".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    האם זה יתקיים גם השנה?
    דניאל 05/2013/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם זה יתקיים גם השנה?
    סגור
  • 8.
    עד מתי ?
    יהודית 06/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד מתי נוכל להנות מהפסנתרים ?
    סגור
  • 7.
    ימותו הקנאים, מהלך מבריק עם הפנים ללוס אנגלס! (ל"ת)
    עטרה 05/2012/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    רעיון מגניב ותרבותי
    מפרגן 05/2012/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד ללקוח שזרם עם הרעיון המקורי ועם התחושות הנכונות בחיבור בין מוזיקה לבין יין
    סגור
  • 5.
    מהלך קטן ולא משמעותי
    חגית 05/2012/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם זה בלי הרבה פרסום. זה שוה לתחת. מנסיון ...
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    2 וחצי אנשים יחשפו לקמפיין
    מפרגן 05/2012/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רעיון מגניב למי שעשה אותו לא למותג. מסוג הרעיונות שהחשיפה שלהם ללא מדיה היא אפס נקודה אפס
    סגור
  • נכון מאד! (ל"ת)
    אנונימי 05/2012/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כאילו דא (ל"ת)
    יש מכבי יש חברים 05/2012/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רעיון מקסים
    גיא 05/2012/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיהיה לכם בהצלחה!
    סגור
  • 1.
    עשו את זה לפני שנה בהשקה של הסרט
    ארנון 05/2012/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוקר טוב, אדון פידלמן. פיזרו עשרות פסנתרים ברחבת הסינמטק והוענקו שיעורי פסנתר בחינם לעוברים והשבים. בקיצור, been there - done that
    סגור
  • וגם את זה אף אחד לא ראה ואף אחד לא זוכר
    אנונימי 05/2012/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקיצור טוב שיש יח"צ באייס
    סגור