שיווק ופרסום
מוצרט בחוף מציצים: 20 פסנתרים יפוזרו בתל אביב במהלך שיווקי של יקב תבור
אסטרטגיית המפגשים המוזיקליים של יקב תבור יוצאת לפגוש את הקהל ברחובות ת"א. קרן קיי: "כל הצד החברתי של היין הוסתר בתקשורת היקבים"
ביום שישי הקרוב יפגשו תושבי תל אביב והמבקרים בה מחזה מרענן ברחובות העיר. ב-20 מוקדים שונים יפוזרו 20 פסנתרים לשימוש הקהל הרחב שיוכל לעצור לאתנחתא מוסיקלית באין מפריע. הפסנתרים שיקושטו ברחוב לעיני הקהל, על ידי אומנים שונים (אומן לכל פסנתר) הם חלק ממהלך שיווקי של יקב תבור, בשיתוף עיריית תל אביב ובהשראת היוזמה הבינלאומית: Play me im yours שנוסדה ב-2008 על ידי האומן הבריטי לוק ג\'רם , והוצגה במספר ערים מובילות בעולם.
מאחורי המהלך עליו עובדים כבר מספר חודשים באופן מאומץ, עומד משרד הפרסום KDA בבעלותם של קרן קיי, אורן דיבון ודני אהרונסון, בשיתוף סמנכ\"ל השיווק של IBBLS ויקב תבור, אסף איווניר. המהלך השיווקי שמחבר בין יין למוסיקה הוא המשכו הישיר של אסטרטגיה תקשורתית שעוסקת ב\'מפגשים\', במסגרתה הושק גם פרויקט \"תראו את מי פגשנו\" – סדרת הופעות מצולמות שעלו לעמוד הפייסבוק של יקב תבור והופיעו אומנים כמו אמיר דדון, דניאל סלומון ואחינועם ניני. הצפיות המסתברות בעמוד היו-טיוב של היקב הגיעו ל-700 אלף תוך מספר שבועות.
המהלך הקרוב שנקרא \"נפגשים עם פסנתר\" מלווה על ידי האוצר מנחם גולדברג שריכז לטובתו 20 אומנים שיעצבו את הפסנתרים. הפסנתר הראשון כבר הוצב בשוק הכרמל ומיום שישי, כאמור יפוזרו השאר במספר מוקדים, כמו: רוטשילד, חוף מציצים, אבן גבירול ועוד. בסוף הפעילות שתמשך שבועיים ייתרמו הפסנתרים למוסדות חינוך בעיר בשיתוף עיריית תל אביב. בחלק מהימים יסתובבו דיילות \'אורבניות\' של היקב בין המוקדים השונים, רכובות על אופניים, ויגישו לקהל הרחב כוסות יין של היקב.

רשימת המקומות בהן יוצבו הפסנתרים
קרן קיי מבעלות משרד הפרסום KDA: \"כשהתחלנו לטפל ביקב תבור, גיבשנו אסטרטגיה תקשורתית שעוסקת במפגשים. יין נולד למפגשים חברתיים ומעשיר מפגשים שכאלה\". לדברי קיי \"קטגוריות שיווק אחרות \'השתחררו\', ודיברו פחות פומפוזי, אבל ביין השיח הוא עדיין על איכות הזנים וכו\', למרות שרוב האנשים לא ממש מבינים בזה. כל העולם סביב יין הפך למקום שיש בו אי נוחות בקרב הקהל הרחב, ורוב התקשורת של היקבים יוצאת מתוך ההתעסקות במוצר\". עוד אמרה קיי: \"כל הצד החברתי של היין - זה שאתה לא פותח אותו ושותה לבד - הוסתר בתקשורת היקבים, ולכן החלטנו לקחת את היקב למקום של המפגשים החברתיים ואז נולדה ההקבלה בין יין למוזיקה, ומפגשים מוזיקליים\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(11):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
9.האם זה יתקיים גם השנה?דניאל 05/2013/19הגב לתגובה זו0 0האם זה יתקיים גם השנה?סגור
-
8.עד מתי ?יהודית 06/2012/12הגב לתגובה זו0 0עד מתי נוכל להנות מהפסנתרים ?סגור
-
7.ימותו הקנאים, מהלך מבריק עם הפנים ללוס אנגלס! (ל"ת)עטרה 05/2012/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.רעיון מגניב ותרבותימפרגן 05/2012/24הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד ללקוח שזרם עם הרעיון המקורי ועם התחושות הנכונות בחיבור בין מוזיקה לבין ייןסגור
-
5.מהלך קטן ולא משמעותיחגית 05/2012/24הגב לתגובה זו0 0אם זה בלי הרבה פרסום. זה שוה לתחת. מנסיון ...סגור
- טען עוד
-
4.2 וחצי אנשים יחשפו לקמפייןמפרגן 05/2012/23הגב לתגובה זו0 0רעיון מגניב למי שעשה אותו לא למותג. מסוג הרעיונות שהחשיפה שלהם ללא מדיה היא אפס נקודה אפססגור
-
נכון מאד! (ל"ת)אנונימי 05/2012/24הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.כאילו דא (ל"ת)יש מכבי יש חברים 05/2012/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.רעיון מקסיםגיא 05/2012/23הגב לתגובה זו0 0שיהיה לכם בהצלחה!סגור
-
1.עשו את זה לפני שנה בהשקה של הסרטארנון 05/2012/23הגב לתגובה זו0 0בוקר טוב, אדון פידלמן. פיזרו עשרות פסנתרים ברחבת הסינמטק והוענקו שיעורי פסנתר בחינם לעוברים והשבים. בקיצור, been there - done thatסגור
-
וגם את זה אף אחד לא ראה ואף אחד לא זוכראנונימי 05/2012/24הגב לתגובה זו0 0בקיצור טוב שיש יח"צ באייססגור


