שיווק ופרסום
אמיר גיא על הקקטוס: "גאווה גדולה, טל ריבן הוא הכשרון הכי גדול שצמח פה"
בכירי אדלר חומסקי על תואר משרד השנה בקקטוס הזהב. אורי עיני: "יש לנו את מחלקת הקריאייטיב הכי טובה בארץ". אייל חומסקי: "המקצוענות מנצחת"
ביום שאחרי הזכייה הגדולה של אדלר חומסקי בקקטוס ההב 2012, אורי עיני, אמיר גיא ואייל חומסקי, מבעלי משרד הפרסום מדברים עם אייס על הערב המוצלח ומנצלים את ההזדמנות לפזר מחמאות לצוות המשרד.
אורי עיני, מבעלי משרד הפרסום אמר לאייס: \"אני מברך את מנהלי הקריאייטיב ואנשי הקריאייטיב ובראשם טל על שנה מצוינת ועבודה קריאיטיבית מצוינת. אדלר חומסקי הוא משרד שהולך יחד, קבוצה של אנשים מצוינים, עם שאיפות להוביל בכל תחום\".
-אתה יכול לסמן את הרגע בו בכל התחיל להתחבר, האפי של שנה שעברה, גיוס תקציבים מאסיבי מתחילת השנה והזכייה אמש בקקטוס?
\"זה לוקח זמן, יש צוות שהתגבש לפני 5 או 6 שנים והתבגר יחד. אנחנו שומרים על קשר מקצועי וחברי ברמה מצוינת, לבנה אחרי לבנה ואני חושב שזה בא לידי ביטוי בשנתיים האחרונות. היום אנחנו קוטפים את הפירות\".
\"זה לוקח זמן, יש צוות שהתגבש לפני 5 או 6 שנים והתבגר יחד. אנחנו שומרים על קשר מקצועי וחברי ברמה מצוינת, לבנה אחרי לבנה ואני חושב שזה בא לידי ביטוי בשנתיים האחרונות. היום אנחנו קוטפים את הפירות\".

מוחאים כפיים לאנשי אדלר חומסקי
על מחלקת הקריאייטיב שהביאה למשרד הרבה כבוד, אומר עיני: \"אני חושב שהם הכי טובים בארץ. אני מאמין בהם ומעריך אותם, ובאמת, בסופו של דבר התוצר שלהם הוא חלון הראווה של המשרד ושל הלקוחות, ואני יודע שהם ימשיכו להביא לנו תוצאות טובות\".
אמיר גיא, מבעלי המשרד ומנכ\"ל משותף לצידו של אורי עיני אמר לאייס: \"הערב היה תוצאה של התקדמות לאורך השנים ומגמת עלייה שנמשכת הרבה זמן. זווית שאולי ייחודית היא העובדה שלקחנו פרסים מאוד יפים בדיגיטל ובאינטגרייטד שזה מאמץ יפה שעשינו בשנה שנתיים האחרונות כדי להגיע למקום הזה ואני חושב שהפרסים ראויים וזאת גאווה גדולה\".
על הדרך שהובילה את המשרד לזכייה אמש אמר גיא: \"זו בעיקר היכולת שלנו להתמקד ולעבוד בצורה מסודרת כדי לעשות את הדברים הנכונים עבור הלקוחות ולא להתברבר במחשבות איך משיגים קקטוס או אפי אלא מה הכי נכון עבור הלקוח, וזה דוחף אותך לפינה של מצוינות ורעיונות נכונים כי יש הרבה רעש בחוץ, הרבה רעש במדיה, ואתה צריך לבלוט מעל זה בשביל הלקוח\".
\"יש אצלנו אמירה\" אומר גיא, \"לא להסתכל שמאלה וימינה לעבר המשרדים המתחרים, אלא רק עבור הלקוח ואפשר לראות את זה בשנתיים שלוש האחרונות, ומדובר בהרבה הרבה עבודה קשה\".
על מחלקת הקריאייטיב של המשרד אומר גיא: \"אני חושב שמגיע קרדיט ענקי לטל ריבן, שהוא בעיניי, ב-16 השנים שאני בענף, ומתוכן 11 בארץ - הכשרון הכי גדול שצמח פה ואני אומר את זה באחריות מלאה. הוא יודע לנהל ולהנהיג ולהראות לאנשים סביבו את הדרך, והתכונה הזו לא מוערכת מספיק. היכולת לנהל אנשים, ולהראות להם את הדרך, ולהגיד להם מה חשוב ומה לא, ולא ממקום של אגו, זה ערך ענק ועל זה מגיע לטל שאפו גדול וערב האתמול הוא פרי ההצלחה שלו\".
אייל חומסקי אמר לאייס: \"אני שמח שהמקצוענות מנצחת, אני מאוד גאה בתותחים של המשרד\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(22):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
13.עספורשלגיה 05/2012/30הגב לתגובה זו0 0אמיר גיא גם כתב את עספור איש אשכוליותסגור
-
12.ריבן מנהל אדיר וכולכם סתם קשקשנים! (ל"ת)גברת נודל 05/2012/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
תלמדו לפרגןמכירה אותם 05/2012/30הגב לתגובה זו0 0אדלר כמו כל משרד אחר עובדים קשה, מאוד קשה. ניהול לקוחות בשנה עם סממני מיתון היא מהלך שדורש ממך להיות עירני וחד. הם זכו. אף אחד לא יכול לקחת את זה. זה כבוד לוקאלי ראוי!! וריבן איש מוכשר מאוד!! כמוהו גם זיו וכל שאר האנשים במשרד - שכל הקנאים ינוחו!!סגור
-
11.תפסיקו להתנשא!!!!אנונימי 05/2012/29הגב לתגובה זו0 0סטורי טלינג מאוד בסיסי, פלנינג ברמה שוב מאוד בסיסית והכל באגרסיביות ניהולית עם אובססיה לכסף ועוד כסף ועמלות וחומסקי ביורו בשקל בדולרים כמה שיותר.סגור
-
100%מה? 05/2012/30הגב לתגובה זו0 0סטורי טלינג? אוי יוי יוי....כואב לך בסטורי טלינג? יש לי נר שירגיע לך את האנוס.סגור
- טען עוד
-
זיו 05/2012/30הגב לתגובה זו0 0אהרלה ׳מצחת לראדר׳ קידרון תשנה תזרגון שלך ותוציא כבר תלשון מהתחת של גם אתה כבר לא יודע מיסגור
-
10.נצחון זה נצחוןיואל 05/2012/29הגב לתגובה זו0 0אני מעריך ווינרים. לא אדלר ולא גיתם המציאו את החוקים של התחרות. הם פשוט הגדירו לעצמם שצריך לנצח אותה. זו התחרות היחידה שיש להם בארץ מה לעשות? לשחק 'ברוגז ראובני'? 'בכיינות באומן'? יותר עצוב לטעמי. עם זאת, אני אישית מסכים שהתחרות הזאת קצת מגוחכת. מה בדיוק נמדד שם? איזו יכולת בדיוק? מי התחמן הכי גדול? כולם יודעים שבזה משרדי הפרסום הגדולים מעולים. זה רק מחזק בעייני הלקוחות את התפיסה שיש להם עלינו מלכתחילה. הנה פתרון- כל משרד מגיש עבודה אחת. בלי קטגוריות בלי שטויות בלי קשקוש. כל משרד עבודה אחת!!! בחרו את העבודה האחת שמייצגת אתכם יותר מכל. ככה יתרון הגודל מתקזז, רמאויות וגוסטים לא רלוונטים ומינימום בולשיט ואינטריגות בתחרות. ברור שלא יקרה אבל רק הדגמה לאיך אפשר לפתוח את הראש ולשנות.סגור
-
9.הכישרון הכי גדול שצמח כאן כבר לא כאןהאח של האח 05/2012/29הגב לתגובה זו0 0הוא בהמבורג, באחד מהמשרדים הטובים בעולם. שם מקומו.סגור
-
8.חלה טעות בציטוט של אמיר גיאאחד שיודע 05/2012/29הגב לתגובה זו0 0זיו הוא הכשרוני, לא ריבן מקסימום פוליטקאי מוצלח.סגור
-
7.קריאטיבי כמו יו"ר ההסתדרותנכון 05/2012/29הגב לתגובה זו0 0טוויסטד ויורו, משרדים של שלוש וחצי איש עשו פי כמה ובהרבה פחות רעש וצילצוליםסגור
-
טוויסטד משרד של דאחקותאנונימי 05/2012/30הגב לתגובה זו0 0מישהו ראה פעם עבודה שלהם שהיא לא דאחקה?סגור
-
ענף שלם תקוע בדאחקות והומור ישראלי (ל"ת)הם תקועים? 05/2012/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.בסך הכל אתה מצליח לעשות סיבוב על ענף גוססאורי די 05/2012/29הגב לתגובה זו0 0זה הסוד הכי ידוע. גם אדלר בהשוואה בין השנים בצניחה חופשית בלי מצנח בתקציבים. זדה גלוי לכולם. אז כל הכבוד שאתה עדיין מצליח לעשות סיבוב אבל זהו. אל תעשה מזה אידיאולוגיה.סגור
-
5.אמיר גיא פשוט חתיך!אנונימי 05/2012/29הגב לתגובה זו0 0אגב, שמתם לב שהוא דומה לשחקן דני גבע. הופרדו בלידתם..סגור
-
גם אורי עיני שווה (ל"ת)יפיופה 05/2012/29הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.אורי עיני, אין לכם את הקריאייטיב הכי טוב בארץאבא'לה 05/2012/29הגב לתגובה זו0 0אלא סתם שנה מחורבנת של האחרים.הקקטוס המצ'וקמק לא שווה הרבה בארץ. בחו"ל מקאן לקחו עיפרון על מהלך הטיים ליין וגיתם לקחו כמה וכמה פרסים על הובה בובה. אז תנוח...סגור
-
3.על מה אמיר גיא מדבר??הדיילת 05/2012/29הגב לתגובה זו0 0אמיר גיא ממשיך בבנית התוית שנדבקה לו כאחד האנשים הלא אמינים שמייצגים את כל מה שרע בענף הפרסום בארץ. מאמין שמח. הקריאיטיב של אדלר עבדה מאוד קשה השנה כמו כל הענף... להגיד שבנו באדלר את הדיגיטל והאינטגרייטד לבנה אחר לבנה? עבדו בשביל מה שטוב ללקוח? עבדו לא בשביל פרסים??? העבודה שהביאה לכם את הקקטוס ״הבריף״ עבודה ללקוח הכי קטן והכי פחות ריווחי של המשרד (שוקן) זוהי אינה עבודת אינטגרייטד בשום קנה מידה. זוהי עבודת קראפט לעילא ולעילא, אבל באמת של עבודה פירסומית אין צידוק למדיות אם לא לפרסים..אשכרה עשו מזה שלט!! לעבודה ברנזאית שהצרכן האמיתי לא יראה בחיים. אחריה עבודה מדהימה ללקוח פרו בונו, באמת, אבל לעטוף את זה בקלישאות, ובאמרות כנף שלא נראה לי שאתה מאמין לזה.סגור
-
אין כזה דבר לקוח לא רווחייאללה 05/2012/29הגב לתגובה זו0 0המשרד מרוויח או כסף או קרדיט או היקף או תהילה, בדרך כלל לא כולם ביחדסגור
-
2.השנה עם הכי הרבה פיטורים בענףדפני ליף 05/2012/29הגב לתגובה זו0 0עם כל הפרסים האלה לא קונים במכולת. הרבה אנשים איבדו את מקום העבודה שלהם כדי לא לפגוע בשכר הבעלים המוגזם. הפרסום בארץ הוא אחד הענפים הכי פחות מתגמלים למרות כמויות הכסף האדירות שמתבזבזות בו. תפסיקו למצוץ לעצמכם, תפסיקו להתהדר בנוצות של פרסים מטופשים ותתחילו לקחת מכרזים.סגור
-
סטנלי פישר 05/2012/29הגב לתגובה זו0 0שלא לדבר על כמה עולה להגיש עבודה בתחרות הקקה מייקה הזו. בחישוב קליל, לפחות 20 מקומות עבודה, אם משקללים את כל המשרדים.סגור
-
1.הבלוף של הקקטוסקופי 05/2012/29הגב לתגובה זו0 0הרוח, הרעש והצלצולים שנראו ונשמעו אתמול היו כיסוי עלוב לשנה גרועה במיוחד בתחום הפרסום. תעיף את הבריף? נו, באמת. המכניזם של התחרות שמסרב להיפתר גם בשנה המי יודע כמה של התחרות, מקומות ראשונים שמתחלקים ל-4 משרדים ופרסי כסף שמחולקים ל-10 (!) משרדים רק מראים את עליבותה של התחרות הזו. מעבר למינגלינג המסורתי של אנשי הקרייאיטיב והתקציבאיות (היפות, יש לציין) לא היה אתמול בערב רגע אחד של מריק שעושה כבוד לענף שמחפש את עצמו כבר שנתיים. אולי אלו השאריות של המחאה בשנה שעברה או סתם שנה ללא מעוף, אבל הן המוזות והן תותחי הקריאייטיב שתקו אתמולסגור
-
תיקון: "של קריאייטיב מבריק" (ל"ת)קופי 05/2012/29הגב לתגובה זו0 0סגור


