שיווק ופרסום
'אופרייט ליס' בוחנת שינויים במערך הפרסום: "לא הוחלט עדיין על מכרז"
התקציב מוחזק על ידי יהושע TBWA ואקסיומה שמטפלים בתחום הליסינג ויד שנייה. על פי יפעת, ב-2011 עמד התקציב על כ-3.5 מ' דולר במחירי מחירון
חברת הליסינג התפעולי ומכירת רכבי יד שנייה \'אופרייט ליס\' בוחנת בימים אלו לבצע שינויים במערך הפרסום והחלה בבדיקות ראשוניות של הנושא - כך נודע לאייס.
בימים אלו מטופל תקציב הפרסום של \'אופרייט ליס\' על ידי שני משרדי פרסום: יהושע TBWA ואקסיומה. יהושע, המטפל בתחום הליסינג של החברה מחזיק ברוב התקציב ואילו אקסיומה מטפל בתחום רכבי יד שנייה ומנהל את שאר תקציב הפרסום. על פי יפעת בקרת פרסום עמד התקציב על כ-3.5 מיליון דולר במחירי מחירון, בשנת 2011. בפועל מדובר על כ-5 מיליון שקלים.
בסביבת \'אופרייט ליס\' אמרו היום לאייס: \"לא הוחלט עדיין על מכרז, כך שכל השאלות פתוחות בשלב זה. מערך הפרסום נבחן לקראת השנה הבאה אך עדיין לא מדובר בתהליך מגובש\". נכון לעכשיו טרם ידוע וגם בחברה עדיין לא הוחלט, האם להוציא את כל תקציב הפרסום המטופל על ידי יהושע TBWA ואקסיומה למכרז.
אופרייט ליס הוקמה בשנת 1969 כחברת ליסינג בשם \"תפארת המכונית בע\"מ\" ומנוהלת בימים אלו על ידי רן גנץ המכהן כמנכ\"ל. בשנת 2007 רכשה קבוצת מאיר, יבואנית רכבי יגואר, וולבו והונדה 50% מהחברה וכעת מחזיקות 2 הקבוצות בחלקים שווים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.אחחח ניסים (ל"ת)ליאור ארן 06/2012/04הגב לתגובה זו0 0סגור


