שיווק ופרסום

צפו: מה הכי מעצבן מפיקים, מנהלי לקוחות ואנשי קריאייטיב בענף הפרסום?

אז למה באמת שליש מעובדי משרדי הפרסום מתכננים לפרוש בקרוב? לקראת פאנל שייערך בפסטיבל קאן - 3 סרטונים משעשעים על התסכול המצטבר
אז למה באמת שליש מעובדי משרדי הפרסום פורשים בנקודה זו או אחרת מבלי להביט לאחור? לקראת פאנל שיעלה בפסטיבל קאן הקרוב בנושא נשירה של טאלנטים ממשרדי פרסום, עלו לאחרונה 3 סרטונים משעשעים שמתארים חלק מהתסכול של אנשי קריאייטיב, מנהלי לקוחות ומפיקים במשרדי פרסום.
מאחורי הסרטונים והפאנל שיתקיים במהלך הפסטיבל עומדת סוכנות הפרסום Deutsch LA . באתר הסוכנות מוצגת הסטטיסטיקה על כך שקרוב לשליש מעובדי משרדי הפרסום שוקלים מעבר למשרד אחר בשנה הקרובה. הנתונים מן הסתם נכונים לשוק האמריקאי אך לא מן הנמנע שהמצב זהה בישראל.
הסרטונים שמשמשים כפרומו לפאנל מזכירים את סדרת ה\"שיט שאנשים אומרים...\" ולפיהם: מנהלי לקוחות רוצים יותר קרדיט, אנשי קריאייטיב רוצים פחות דרישות לחידודים מהלקוח ומפיקות רוצות שמישהו ייקח אותן ברצינות ויקדיש להן יותר זמן מאשר לסושי.
מה מעצבן את אנשי הקריאייטיב?
מה מעצבן את מנהלי הלקוחות?
מה מעצבן את המפיקות?

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני יודע מה עצבן אותי: הצפצפת האיומה הזאת
    גל 06/2012/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה קריאייטיב? זוועה
    סגור
  • 1.
    too many bleeps, not enuf action
    oferdesade 06/2012/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    conclusion: if you wanna spend money, dont do it on a bunch of spoilt brats who spend half their time ratting on others and the other half pretending to love them. honesty in advertising begins sat home.
    סגור