שיווק ופרסום

בלב קאן, באומן במודעת דרושים בעברית: בוא לפגוש את יורם לוי במסעדה הכשרה

מגייסים בקאן? ממש מול ה'פאלה' בפסטיבל חיכה לבאים שלט חוצות בעברית למהדרין: "אם הגעת לקאן ובא לך לפגוש את יורם, באומן מחפשים קופי וארט"
מה יותר טוב עבור משרד פרסום מלגייס את אנשי הקריאייטיב הטובים ביותר שהתעשייה יכולה להציע? בבאומן בר ריבנאי הבינו את זה טוב מכולם והכינו הפתעה משעשעת לנציגים הישראליים שהגיעו לבקר השבוע בפסטיבל קאן.
ממש מול \'הפאלה\', המתחם המרכזי של הפסטיבל, הוצב שלט חוצות (של JCDecaux) בעברית תקינה ובעיצוב מקראי ובו שאלה לעוברים ושבים דוברי העברית: \"מכירים את המסעדה הכשרה?\". מודעת הדרושים הכריזה ש\"באומן מחפש קופי וארט. אז אם הגעת לקאן ומתאים לך לפגוש את יורם...\". במודעה צויין גם מספר הנייד של יורם לוי, מנהל הקריאייטיב הראשי של באומן בר ריבנאי, שיכול לאכול רק במקום אחד - המסעדה הכשרה.
שלט החוצות של באומן
שלט החוצות של באומן

הרציונל ברור מאוד: בכל שנה נוסעת לקאן משלחת מכובדת של טאלנטים ישראלים מהתעשייה. אנשי הקריאייטיב שמגיעים לקאן נמנים, ככל הנראה, על השורה הראשונה של אנשי הקריאטיב בארץ. האם באומן יצליחו לגרום לבכירי הקריאייטיב לחצות את הקווים ולעבור אליהם? ימים יגידו, ואולי זה תלוי בכמויות האלכוהול שיישפך שם.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שנה הבאה "המהלך" יישלח לתחרויות
    דור 06/2012/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבדיחה של ענף הפרסום הישראלי - עבודות שמיוצרות רק לצורכי תחרות. מהלך קשרי הדם יצירתי וקריאייטיבי ומה לא? איזה ישראלי שמע עליו חוץ מהברנז'ה? בושה לענף שמתעסק בחור התחת של עצמו במקום בלקוחות שלא מקבלים את הפתרונות הטובים להם ביותר.
    סגור
  • כמה אתה פתאטי
    יוסי 06/2012/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שחדשות שישי בערוץ 2 ארוע בלונדון בהשתתפות השגריר הישראלי כתבות באין סוף עיתונים חשובים בעולם ובסי אנ אנ ועוד ועוד ועוד הם הברנז׳ה. לפעמים הקנאה וחוסר הפרגון מעבירים אנשים קטנים על דעתם.
    סגור
  • 2.
    העתיד 06/2012/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יורם, בקרוב כשתבין שבאומן בר ריבנאי לא שלך ותצא לחפש משרד שיקלוט אותך כשותף תבין מהר מאוד שכל השטויות האלה והקמפיינים העצמיאיים שלך לא עושים רושם על לקוחות של 600 אלף שקל. תתחיל לחשוב על העתיד במקום להיות גדעון לעניים
    סגור
  • 1.
    מהלך לא כשר (ל"ת)
    אדי 06/2012/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור