שיווק ופרסום

הגברים ביורו? StyleRiver מציע סייל מיוחד שייפתח לנשים רק בזמן המשחק

אתר האופנה מקבוצת מאקו, בשיתוף סוכנות הדיגיטל פרודקשן Hooligans ישיק מתחם סייל שייפתח אך ורק בשעות המשחקים וייסגר עם שריקת הסיום
אתר האופנה StyleRiver מקבוצת mako ישיק היום בערב מהלך שיווקי ראשון מסוגו: סייל מיוחד אונליין שייפתח רק במהלך משחקי חצי הגמר והגמר - ועד לשריקת הסיום.
בשיתוף עם סוכנות הדיגיטל פרודקשן Hooligans יפתח בשעות המשחקים בלבד מתחם סייל דיגיטלי (חצאי גמר וגמר) במסגרתו יוצעו הערב כל התכשיטים והאקססוריז של המותג ACCS ב-50% הנחה.
בחצי הגמר בין גרמניה לאיטליה (יום ה\' 28.5 ב-21:45) יוצעו ב-50% הנחה כל המוצרים של מותג האיפור המקצועי OFRA Cosmetics. בגמר היורו (יום א\' 1.7 ב-21:45): ייערך סייל במסגרתו תוענק 60% הנחה על מותגי מעצבים מובילים (קסארה, מומה, קטי, קונסו ועוד).
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אינסטה 06/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה מהלך, חכם ונכון
    סגור
  • 1.
    גאוניייייי (ל"ת)
    חולת אופנה 06/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור