שיווק ופרסום
סלובניה הקלאסית: סמנכ"ל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל ישפוט ב'גולדן דראם'
ניר רפואה הוזמן לשפוט בקטגוריית ה'מולטי-צ'אנל'. נשיא צוות השופטים שמורכב מ-11 פרסומאים הוא מנהל הקריאייטיב הראשי באוגילבי גרמניה
סמנכ\"ל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל ניר רפואה ישפוט בתחרות הפרסום הסלובנית \'גולדן דראם\'. התחרות שתיערך השנה בפעם ה-19 כוללת 2 צוותי שופטים המורכבים מ-11 פרסומאים שישפטו ב-2 קטגוריות שונות: סינגל צ\'אנל ומולטי צ\'אנל.
בראש צוות השופטים בקטגוריית המולטי צ\'אנל בה ישפוט רפואה עומד מייקל קוצ\'ינסקי, מנהל הקריאייטיב הראשי באוגילבי גרמניה. עוד בצוות השיפוט מנהל האסטרטגיה הראשי של פובליסיס אנגליה - דן אודונג\'. בקטגוריית המולטי צ\'אנל ישפטו עבודות שיתמודדו באינטגרייטד, בדיירקט, בדיגיטל, במובייל, ב-PR ובתחום החדשנות. התחרות תיערך בין התאריכים 2-5 באוקטובר בפורטורוז, סלובניה.
למשרד הפרסום מקאן אריקסון יש מסורת של השתתפות בתחרות הפרסום הסלובנית. בשנה שעברה זכה המשרד ב-2 פרסים בתחרות. מקאן היה היחיד מישראל שזכה בקטגוריית הדיגיטל. המשרד זכה בפרס הכסף עבור קמפיין סלקום Show URLove, ובנוסף זכה בכסף עבור אותו הקמפיין בקטגוריית החדשנות. בנוסף למקאן זכו בתחרות שנערכה בשנה שעברה גם יורו ישראל, גיתם BBDO ו-Y&R ישראל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.כי זה מה שנישאר... (ל"ת)חסוס 07/2012/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.איזה מלך! (ל"ת)רן 07/2012/12הגב לתגובה זו0 0סגור


