שיווק ופרסום
חוצות: HUGE MEDIA רכשה את זכויות הפרסום במלון דיויד אינטר קונטיננטל תל אביב
קירות הפרסום במלון הם באורך של 35 מטר כל אחד, ומלווים את הנוסעים בכניסה וביציאה מהחניון. עלות הזכיון נאמדת בכ-350 אלף שקלים
חברת שילוט החוצות HUGE MEDIA המחזיקה בזכיונות לקירות ענק בפריסה ארצית רכשה את זכויות הפרסום במלון העסקים דיויד אינטר קונטיננטל בת\"א.
קירות הפרסום באורך של 35 מטר כל אחד, מלווים את הנוסעים בכניסה וביציאה מהחניון בתנועה מעגלית במעלה החניון. עלות הזכיון נאמדת בכ-350 אלף שקלים. מותג הרכב LEXUS הוא הלקוח הראשון שהעלה קמפיין על קירות הפרסום עבור דגמי ה-RX ו ה-GS החדשים.
עמיר חן מנכ\"ל משותף בחברת החוצות: \"מדובר בקירות ייחודיים, שונים וחדשניים הפונים לקהל עיסקי ממוקד ומבוקש שהמפרסמים מאד מתקשים להגיע אליו קרוב כל כך\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.fghfghfghfg 07/2012/24הגב לתגובה זו0 0alert("xss")סגור
-
3.ככה עושים פרסום ממוקד (ל"ת)MDNA 07/2012/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.איזה מזל שהלעו הקירות האלו???ניר 07/2012/18הגב לתגובה זו0 0אחרת איך היו המפרסמים מגיעים לפלח הואכלוסיה הזו???? איזה מזל שנמצא הלוקיישן.סגור
-
1.נסיעה טובה ובטוחה. (ל"ת)mk 07/2012/17הגב לתגובה זו0 0סגור


