שיווק ופרסום
תקציב הפרסום של בנק אגוד: לעומק התודעה ודרורי שלומי שקד במכרז
הבנק פנה גם לברוקנר נטע יער וזה נוטה שלא להתמודד, משרד נוסף - LEAD החליט שלא יתמודד. עוד בטרם המכרז קמפיין חדש לבנק יעלה בקרוב באמצעות 'לעומק' שקיבלו את התקציב במלואו לאחר הפרידה מפובליסיס
מספר חודשים לאחר שהעביר את תקציב הפרסום מפובליסיס גלר נסיס למשרד הפרסום לעומק התודעה, שטיפל עד אז רק בגזרת האינטראקטיב יוצא בנק איגוד למכרז הצפוי על תקציב הפרסום.
בחודש שעבר עלה לאוויר הקמפיין האחרון של בנק אגוד שכלל סרט פרסומת בטלוויזיה, שילוט חוצות ועוד. בבנק שסיים את ההתקשרות עם משרד הפרסום פובליסיס גלר נסיס לאחר שנים של עבודה משותפת הודיעו למשרד הפרסום לעומק התודעה שקיבל את מלוא הפעילות כי לקראת 2013 הבנק יחויב לצאת למכרז, אליו גם הוא יוזמן. במקביל להליך המכרזי שמנהל הבנק נודע לאייס כי שבועות הקרובים יעלה לאוויר קמפיין חדש של הבנק בניהולו של \'לעומק התודעה\'.
על פניו נראה כי זהות המשרד שיקבל לידיו את הטיפול בתקציב הפרסום תוכרע בין דרורי שלומי שקד ולעומק התודעה. גורמים בענף ציינו כי לדרורי שלומי שקד נקודת פתיחה טובה יותר מעצם ההיכרות המוקדמת של יורם דרורי, מבעלי המשרד, וחיים פרייליכמן מנכ\"ל הבנק המשמש בתפקיד מאז 2006. עוד ניתן לציין את הנסיון שיש למשרד בקטגוריית הפיננסים (בנק יהב) ואת הקמפיין המוצלח של שקד, משותפי המשרד, עבור אקסלנס מימיו בענבר מרחב שקד.
לאייס נודע כי LEAD מקבוצת אדלר חומסקי לא יתמודד על התקציב. בברוקנר נטע יער טרם נפלה ההחלטה הסופית אך מסתמן כי הוא יעדיף שלא להתמודד. יוזכר כי בשנת 2011 עמד תקציב הפרסום של בנק אגוד על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון. בפועל מדובר בתקציב שעמד על כ-12 מיליון שקלים, כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.
עבור דרורי שלומי שקד מדובר ב\'בלון חמצן\' חשוב שיכול להעניק למשרד אוויר לנשימה ורוח חדשה לאחר אובדן תקציב נובל אנרג\'י (מסתמן שיעבור לאדלר חומסקי). במקרה של לעומק התודעה מדובר בתקציב שיכול להפוך אותם לחברים מן המניין ברשימת המשרדים המובילים בישראל. המשרד שגדל באופן עקבי ויציב לאורך השנים האחרונות צירף מספר תקציבים בשנה החולפת אך הבעת אמון מלקוח אסטרטגי כדוגמת בנק אגוד הוא החותמת אותה מחפש המשרד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.לעומק ודרורי ראוייםנמאס מהגדולים 07/2012/20הגב לתגובה זו0 0יהיה נחמד לראות הבעת אמון דווקא במשרדים היותר קטנים. הדור מתחלף, ישכיל איגוד לקחת משרד קטן שיתן את הנשמה. אין הבדל היום ברמה מקצועית בין המשרדים הקטנים לגדולים.סגור
-
6.דרורי ששמשרד דוחה 07/2012/19הגב לתגובה זו0 0מה הם עשו טוב? הפילו את בנק יהב עם סרט גרוע ופאתט אחרי שיהב כבר קיבל זכורות ואהובות? אם כבר, המנכ'ל היה צריך להבין שזה משרד לא מתאים לגעת בבנק אבל הוא מנכל תחתסגור
-
5.תיזהרו מקסטוריאנוטוביה שיפמן 07/2012/19הגב לתגובה זו0 0הוא חמקמקסגור
-
4.מה יש לשבור? על הענף בנוי על קומבינות לא עלכישורים 07/2012/19הגב לתגובה זו0 0זה באמת משנה אם משרד אחד יהיה טוב יותר? לקוחות יעברו אליו? לא , כי המנכל אין לו קומבינה עם המנכלים של הלקוחות.סגור
-
3.שוברים את הדינוזאוריםסוף סוף 07/2012/19הגב לתגובה זו0 0לקוח שיודע מה טוב לו פונה למשרד בגודל בינוני שיהיה קשוב לו ויתנהל איתו בגובה העיניים. לא עוד להשקיע מיליונים אצל הדינוזאורים הענקיים שמתכתבים איתך במיילים ובפנימיות מפוארות וריקות מתוכן. בנק אגוד עושה נכון ופונה למשרדים עם נשמה. לדעתי קצת ריזיקה לפנות ללעומק התודעה היות ואין להם ניסיון בתחום הבנקאות, אבל זאת כבר דעתי האישיתסגור
-
לעומק התודעהמכיר 07/2012/19הגב לתגובה זו0 0נכון שהם קצת צעירים אבל החבר׳ה האלה יגיעו רחוק. הם הקיפו עצמם באנשים מעולים עם רזומה ובסוף זה מה שקובע. בדברים האלה פחות משנה מה המשרד עצמו עשה אלא מי מוביל את הדברים. הכי טוב שמתחיל להתחלף כאן דור.סגור
-
2.בהצלחה לדרורי שלומי שקד. המשרד הכי מתאיםזאב 07/2012/19הגב לתגובה זו0 0אני מאד אוהב את המשרד הזה ומה שהם עושיםסגור
-
1.פרייילכמן אתה מפגר?רונית 07/2012/19הגב לתגובה זו0 0למה לא לבקש מעוד משרדים? ולמה מכאלו שניים בינוניים ומשעממים?סגור


