שיווק ופרסום
לאחר החקירות במשטרה: קמפיין חדש ל-The Sun מקבוצת ניוז קורפ של מרדוק
2 ספוטים שעלו באמצעות גריי לונדון מציגים קו 'אולד ספייסי' קצבי. העיתון הקליל והפופוליסטי מנסה לטשטש את החשיפה השלילית לה זכתה הקבוצה
השנה האחרונה של תאגיד התקשורת \'ניוז קורפ\' הייתה סוערת במיוחד. פרשת האזנות הסתר בצהובון \'ניוז אוף דה וורלד\' הצליחה להכתים את פעילות הקבוצה, במה שהוביל לוועדת חקירה פרלמנטרית בבריטניה ופרישה של מספר בכירים בארגון.
התאגיד הבינלאומי מחזיק בבעלותו גם את העיתון The Sun הבריטי שעלה לאחרונה עם סדרת פרסומות חדשה תחת המסר: Get Involved. העיתון הקליל והפופוליסטי מנסה לטשטש במידת מה את החשיפה השלילית לה זכתה הקבוצה ובוחר להזכיר לקהל את מגוון הנושאים הרחב אותו הוא מכסה.
2 ספוטים שעלו לאחרונה באמצעות גריי לונדון מציגים קו \'אולד ספייסי\' קצבי, שמציג את מגוון נושאי הסיקור של העיתון, ועובר מהתרחשות אחת לאחרת במסגרת לופ אחד ארוך. הקריינות המהירה מלווה בפס קול שמזכיר מאוד את הסגנון הבריטי המובהק של ה\'סטריטס\'. הסרטון השני מוקדש כולו לפתיחת הפרמייר ליג בבריטניה.
מהחיילים ועד לבחורות החשופות
גשם של מנצ\'סטר או גשם במנצ\'סטר
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


