שיווק ופרסום
מנכ"ל winwin יובל אטד פורש מתפקידו; האתר ימוזג עם לוח ידיעות המודפס
לאחר שלוש שנים בתפקיד הודיע אטד על סיום תפקידו. במקביל לפרישתו יבוצע איחוד מותגי בין לוח ידיעות ואתר הלוחות כחלק מתוכנית תלת שנתית
יובל אטד מנכ\"ל אתר WINWIN ב-3 השנים האחרונות פורש מתפקידו. במקביל לפרישת אטד, אתר WINWIN ולוח ידיעות המודפס מתאחדים לכדי מותג אחד.
עם ההכרזה על האיחוד המותגי ינוהלו 2 המערכות, של לוח ידיעות ואתר WINWIN תחת הנהגה אחת. מקבוצת ידיעות נמסר כי האיחוד נשמר בסודיות מוחלטת כשלב מובנה באסטרטגיה הרב שנתית שבנה אטד יחד עם הנהלת YNET עם כניסתו לתפקיד לפני 3 שנים, במטרה לחזק את מערך הלוחות הקבוצתי-לוח ידיעות אחרונות ואתר WINWIN. אטד יסייע למהלך עד להשלמתו.
בפועל הודיע אטד להנהלת קבוצת ידיעות על רצונו לפרוש כבר לפני כ- 4 חודשים, אך לבקשת הנהלת הקבוצה, האריך את כהונתו עד סוף השנה, זאת על מנת להשלים את המיזוג בין החברות כחלק מתוכנית גג שגובשה עם כניסתו לתפקיד. במסגרת האיחוד ישתנה שם הלוח ל: winwin - לוח ידיעות אחרונות.
בהודעה שהוציא הבוקר (יום א\') על פרישתו כתב יובל אטד: \"במסע של שלוש שנים הצלחנו ביחד עם צוות מדהים להוביל את WINWIN להיות שחקן מרכזי ומוביל בתחרות בין הלוחות האינטרנטיים בישראל. האתר נהנה היום ממודעות ציבורית של למעלה מ- 95%, גדולי המפרסמים נוכחים בו בקמפיינים מצליחים ביותר, הובלנו מהלכים חדשניים ופורצי דרך וכעת נותר ליישם את המהלך שהגינו עוד בראשית הדרך כשלב ברור ומתבקש בעידן המדיה של ימינו-איחוד מותגי של לוח ידיעות, הלוח המודפס המוביל בישראל עם אתר הלוחות הגדול בישראל\".
אחד המהלכים הזכורים ביותר של לוח winwin היה קמפיין ההשקה המחודשת מלפני כשנתיים וחצי בה השתמש לוח winwin במפרסמים האמיתיים של המודעות בלוח בשלטי חוצות, מודעות בעיתון ובטלויזיה תחת הכותרת \"עושים הכל בשביל שתמכרו\". המהלך זיכה את winwin במקום ה- 2 בתחרות הא\"פי לשנת 2011 בתחום התקשורת.
אבי בן טל, מנכ\"ל ynet: \"יובל הוביל את לוח winwin להשיגים חסרי תקדים ב- 3 השנים האחרונות, הן ברמת המודעות והן מבחינה מסחרית ומוצרית כפי שאף אחד לא עשה לפני כן. אני מודה לו על שנות העשייה במשפחת ידיעות אחרונות ומאחל לו המון הצלחה בהמשך ומשוכנע כי יצליח בכל דרך שיבחר\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(17):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
14.יובל אטדברוך 11/2012/24הגב לתגובה זו0 0מנסיוני הרב והכרותי עם אנשים ומנהלים בפרט ,הבחור טוב הלב וברוך הכישרון,הוא זן נדיר בנוף הפרסום הנשכני והבלתי מפרגן. יובל מגלם את הישראלי היפה .סגור
-
13.הוא ניהל אתר כושל, לא הגיע לשום הישג, (ל"ת)אחד שמכיר 09/2012/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
12.בהצלחה יובלSegev dado 08/2012/27הגב לתגובה זו0 0מרכז המודעת הארצי. 1800-800-557סגור
-
11.קראו בין השורותנב"י 08/2012/27הגב לתגובה זו0 0"עם ההכרזה על האיחוד המותגי ינוהלו 2 המערכות, של לוח ידיעות ואתר WINWIN תחת הנהגה אחת" - אין ספק כי לאור המיזוג הממש ובא, מצמצמים כוח אדם ואין צורך בשני מנכ"לים... לאור אי ההצלחה של WINWIN למול yad2, המנכ"ל של WINWIN הוא זה ששילם את המחיר. לא התפטר, לא ביקש לעזוב ולא בטיח...סגור
-
10.כל מה שיובל נוגע בו זהב!!דיני 08/2012/27הגב לתגובה זו0 0אחד התותחים!סגור
- טען עוד
-
9.איש מוכשר מאוד!גדעון 08/2012/27הגב לתגובה זו0 0אני מכיר את יובל הרבה שנים ,בכל מקום שהיה בו ,הוא עשה עבודה מדהימה. המון הצלחה איש.סגור
-
8.תותח.אורן 08/2012/27הגב לתגובה זו0 0יובל עשה ב-winwin מהפכה! בהצלחה בדבר הבאסגור
-
7.לצערי כישלוןאחד שמבין 08/2012/26הגב לתגובה זו0 0חשבתי שיביא שינוי שייתן ליד 2 בראש בטח עם כל הכח של ידיעות וואי נט , אבל לאחר שלוש שנים לצערי הפערים רק הלכו וגדלו עד להחלטה הסופית של בנטל להיפרד לשלום..סגור
-
6.זה לא פוטושופפוטושופ פרו 08/2012/26הגב לתגובה זו0 0זו פשוט תמונה מעשור אחר...מימי הקמפיין של דרבי אולי?סגור
-
5.כמה ק"ג הורידו לו בתמונה? (ל"ת)פוטושופ 08/2012/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.מלךגיל 08/2012/26הגב לתגובה זו0 0תותח! בהצלחהסגור
-
3.ענבר מרחב ניסן/ 08/2012/26הגב לתגובה זו0 0בואו לא נשכח איזה משרד אחראי למהלך "עושים הכל"... ענבר מרחב ניסן - כל הכבוד, מהלך חכם וחדשני (ואפקטיבי). חבל שלא ציינו בכתבה...סגור
-
(ל"ת)ספי היה גם הקריין 08/2012/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
ענבר מרחב שקדתיתי 08/2012/26הגב לתגובה זו0 0זה היה של ספיסגור
-
כל הקמפיין עשה דבר אחדמשה שתיים 08/2012/26הגב לתגובה זו0 0חיזק את יד 2. הקמפיין הזה פשוט עשה עבודה מטורפת ליד 2 והגדיל עוד יותר את כוחה. מה שלא מנע מספי ליחצן את העניין כסיפור הצלחה. מרוב שהקמפיין הצליח עושים איחוד מותגים...סגור
-
2.איש מקסים ומקצוען אמיתי. בהצלחה (ל"ת)קנלר 08/2012/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.יובל, אתה הייתה ותישאר אלוף! (ל"ת)אלמונית 08/2012/26הגב לתגובה זו0 0סגור


