שיווק ופרסום
רנו מחזירה את Y&R ישראל למסלול: יטפל בתקציב הפרסום של מותג הרכב
חודשים רבים לאחר שנפרדה מגליקמן נטלר סמסונוב החליטה קבוצת קרסו להעביר את תקציב רנו לידי Y&R. ב-2011 עמד התקציב על כ-18 מ' שקלים
תקציב הפרסום של מותג הרכב רנו מקבוצת קרסו יטופל על ידי Y&R ישראל. משרד הפרסום המנוהל בימים אלו על ידי אדם אבנון כשלצידו גיא וינברגר ובני ברונסקי יטפל בתקציב לאחר ש-JWT ישראל שהתייצב מולו בישורת האחרונה קיבל לידיו לפני מספר חודשים את תקציב \'בטר-פלייס\'.
עבור Y&R ישראל מדובר באספקת חמצן שהמשרד משווע לה. לאחר סדרה ארוכה של אובדן תקציבי ענק כמו כלמוביל, ביטוח ישיר וחלק משטראוס גיבש המשרד שדרת ניהול חדשה שכוללת את אדם אבנון, גיא וינברגר ובני ברונסקי במטרה לעלות בחזרה על דרך המלך. הבעת האמון של רנו במשרד, בעצם הבחירה בו לתקציב היא, יותר מההיבט הפיננסי, זריקת עידוד חשובה לשיפור המוראל וגאוות היחידה במשרד. עניין שאין להקל בו ראש, גם ברמת הדרג הניהולי הבכיר.
תקציב הרכב של רנו יירשם גם כהישג המשמעותי הראשון של שדרת הניהול החדשה. כזכור, תקציב הפרסום של רנו סיים את דרכו בגליקמן נטלר סמסונוב לאחר שהאחרון קיבל מידי קבוצת כלמוביל את הטיפול במותגי הרכב יונדאי ומרצדס. סיום ההתקשרות בין רנו לגליקמן כבר בצבץ באופק, אך הפך לרשמי באופן חד צדדי עם כניסת כלמוביל למשרד. בתוך כך, הועבר תקציב הפרסום של רנו לטיפול זמני במשרד הפרסום ענבר מרחב ניסן המטפל בתקציב אחר של הקבוצה, של מותג הרכב ניסאן.
תקציב הפרסום של רנו הוא שלל מכובד מאוד עבור כל משרד פרסום, ובהתחשב במצבו הנוכחי של Y&R נוכחותו בהחלט תורגש בין מסדרונות המשרד. על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2010 עמד התקציב על כ-7.7 מיליון דולר במחירי מחירון וב-2011 גדל התקציב לכדי 13.1 מיליון דולר. בפועל מדובר על בין 18 ל-20 מיליון שקלים.
בחודשים האחרונים שימש משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן כספק שירותי הפרסום לתקופת המעבר בזמן שקרסו בחנה מספר משרדי פרסום שונים.
לדברי אבי קנת סמנכ\"ל השיווק של רנו: \"אנו מאמינים ביכולות המקצועית של משרד הפרסום y&r. מדובר במשרד מתחדש עם פוטנציאל קריאטיבי ואסטרטגי, עם מחויבות להצלחה. אנו בטוחים שהמשרד החדש יקדם את המותג הנמצא במגמת צמיחה הן ברמת המכירות והן ברמת המיצוב בשוק הרכב הישראלי. רנו הינו תקציב עוגן למשרד הפרסום הנבחר. אנו בטוחים שבעבודה משותפת של הצוותים נוביל את המותג לעמידה ביעדים והמשך שגשוג וצמיחה בשנים הקרובות\".
לדברי אבי קנת סמנכ\"ל השיווק של רנו: \"אנו מאמינים ביכולות המקצועית של משרד הפרסום y&r. מדובר במשרד מתחדש עם פוטנציאל קריאטיבי ואסטרטגי, עם מחויבות להצלחה. אנו בטוחים שהמשרד החדש יקדם את המותג הנמצא במגמת צמיחה הן ברמת המכירות והן ברמת המיצוב בשוק הרכב הישראלי. רנו הינו תקציב עוגן למשרד הפרסום הנבחר. אנו בטוחים שבעבודה משותפת של הצוותים נוביל את המותג לעמידה ביעדים והמשך שגשוג וצמיחה בשנים הקרובות\".
לדבריו: \"על-פי התוכניות האסטרטגיות הבינלאומיות של המותג רנו הצרפתי, מתוכננים במהלך שנת 2013 מספר מהלכים שיווקיים משמעותיים, ביניהם השקת דגמים חדשניים בישראל\".
אדם אבנון, מנכ\"ל Y&R ישראל: \"חיכינו הרבה זמן עם המפתח בסוויצ\' ואנחנו מלאי אדרנלין לקראת תחילת הנסיעה המאתגרת עם רנו. זהו הישג גדול ומשמעותי למשרד שיצא לפני מספר חודשים לדרך חדשה וכעת, יחד עם רנו, עלה על דרך המלך\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(14):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
12.Y&R תותחי-עללקוחה של Y&R 08/2012/28הגב לתגובה זו0 0ראו מספיק בחיים, יצירתיים ברמות, קשובים ומקצוענים. הם יסתדרו. מה יסתדרו?יצליחו!סגור
-
11.איציק השמן בבטן יש לו בןדןדן 08/2012/27הגב לתגובה זו0 0איך קוראים לבן? קנת השמןסגור
-
10.השמן הדוחה וחבר עובדיוקקי בלאפה 08/2012/27הגב לתגובה זו0 0שוב טינפו שיתביישוסגור
-
9.מה זה משנה מי ניצחנהגוס 08/2012/27הגב לתגובה זו0 0גם פרסמואי השנה לא יצליח למכור חרא של אוטו, עם זבל של שירות ויבואן קקהסגור
-
8.איחס אחד גדול, התהליך ודרך קבלת ההחלטות. (ל"ת)אנדרסון 08/2012/27הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
7.מישהו פה הולך לקרוע ת'תחת בחינם. (ל"ת)דוד 08/2012/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.פרנסואהז'אן 08/2012/27הגב לתגובה זו0 0אדם וצוות YR בהצלחה רבה.סגור
-
5.זבל של לקוחמכירה אותם טוב 08/2012/27הגב לתגובה זו0 0מחכה להם ברדק אחד גדולסגור
-
4.איציק וייץ הדיקטטור בעוד הנחתה עלובה (ל"ת)איציק 08/2012/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.סמנכ"ל השיווק אומר בעצם:אחד שקורא 08/2012/27הגב לתגובה זו0 0הצלנו להם את התחת, תכף תראו כמה הם יזיעו בשבילנו..סגור
-
2.הועדף על פני JWT?אחד שיודע 08/2012/27הגב לתגובה זו0 0JWT לא הגיעו לגמר אפילו, הם העדיפו אותם על פני אשכנזי זלצמן... אבל בהצלחה לY&R על עבודה עתידית עם לקוח שמקבל החלטות מהבטן, קובע שרירותית עובדות... וכך גם נראות המכירות שלוסגור
-
אתה רק חושב שאתה יודע (ל"ת)אחת שיודעת 08/2012/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
את לא יודעת כלום אם זה שכתבת. (ל"ת)בדוק 08/2012/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.יוני 08/2012/27הגב לתגובה זו0 0הדלת המסתובבת של התקציבים.... גליקמן לקחו את כלמוביל ועכשיו Y&R מקבלים את קרסו...סגור


