שיווק ופרסום
חוצות: חברת נור סטאר מדיה זכתה במכרז לפרסום בשטחי הרכבת הקלה בירושלים
הזיכיון, בגובה של כמיליון שקל הוא לשנה עם אופציה להארכה. המדיה כוללת 160 פני פרסום בתוך הקרונות, עליהן ולאורך כל צירי תנועת הרכבת
חברת החוצות נור סטאר מדיה זכתה בהפעלת זיכיון הפרסום ברכבת הקלה בירושלים. הזיכיון, בגובה של כמיליון שקל הוא לשנה עם אופציה להארכה בתום תקופת ההתקשרות.
המדיה מונה כ-160 פני פרסום המוצבים על גבי מיתקנים לאורך כל צירי תנועת הרכבת החוצה את העיר בנקודותיה החמות ביותר, וכמו כן שטחי פרסום בתוך הקרונות ומחוצה להם שיופעלו בהמשך.
הלקוח הראשון שעלה בקמפיין ברכבת הקלה בירושלים היא חברת סודה סטרים, וזאת לקראת ראש השנה. עלות הקמפיין בהובלת משרד הפרסום פוגל אוגילבי מוערכת בכ-120 אלף שקלים.
בנור סטאר מדיה מדווחים כי החשיפה היומית לשטחי הפרסום של הרכבת הקלה בירושלים עומדת על כ-600 אלף איש ביום. עוד מוסרת החברה כי לצורך שיווק פרויקט הרכבת הקלה הוקמה מחלקת מכירות נפרדת הנקראת \"נור ירושלים\" בניהולו של אלי בן ברון למכירה ארצית וכן מחלקה מקומית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.לא יודע מה מצפה להםאבנר 09/2012/10הגב לתגובה זו0 0עוד ממורמר , לפחות הייתה מפרט , תעזור לאנשים אל תהיהסוצימאת ותלמד אנשים מהנסיון שלךסגור
-
4.משתתף בצערם, לא יודעים מה מצפה להם... (ל"ת)למוד ניסיון 09/2012/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.סוף סוף ירושליםחבר 09/2012/09הגב לתגובה זו1 0חברה מקצוענית ואיכותית , סוף סוף יש בירושלים מדיה לפרסום , סחתיין ובהצלחה לאלי הג'ינג'יסגור
-
2.כל הכבוד שיהיה בהצלחה !! מקצוענים (ל"ת)מיכה פרלין 09/2012/09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.בהצלחה לאלי הגינגיזיו 09/2012/09הגב לתגובה זו0 0אלי היקר בהצלחה בפרוייקט החדשסגור


