שיווק ופרסום
סבבה אגוזים: הסיקור העולמי ממשיך - צוות גרמני צילם בענבר מרחב ניסן
הפרסומת עם ג'ון קליז עדיין בכותרות. בנוסף לסיקור הגרמני, 'סקיי ערבייה' שידרה אייטם על התקיפה באיראן ושילבה בו ראיון עם חן ענבר, מבעלי המשרד
הפרסומת של שוקולד השחר מאת ענבר מרחב ניסן ובכיכוב ג\'ון קליז ממשיכה להעסיק את התקשורת הבינ\"ל. בזמן שעבורנו - אייטם שנוגע לסוגיית הגרעין האיראני הוא דבר שבשגרה, עבור רשתות התקשורת מחו\"ל, בדגש על העולם הערבי, מדובר בדבר שנתון לפרשנויות מרחיקות לכת.
בשבוע שעבר התארח במשרדי ענבר מרחב ניסן - משרד הפרסום שעומד מאחורי הפרסומת - צוות צילום של רשת הטלוויזיה הממלכתית בגרמניה. הצוות הגרמני ראיין את רובי ניסן, מבעלי המשרד כשלדבריהם הם זיהו במשרד רצף של מהלכים שמתכתבים עם אקטואליה, כגון מקרה חיסול אל מבחוח כקונספט פרסומי לרשת כמעט חינם.
עוד באותו הנושא - בשבוע שעבר העלתה רשת \'סקיי ערבייה\' אייטם בנושא התקיפה באיראן והזמינה את חן ענבר, מבעלי המשרד, לראיון בנושא בעקבות הקמפיין. בנוסף, סוכנות הידיעות AP מכינה ידיעה על המצב המתוח בין ישראל לאיראן ובמרכזה הפרסומת לשחר כדוגמה להלך הרוח בקרב הציבור הישראלי.

חן ענבר מתראיין ל'סקיי ערבייה'
יהב דרייזין, סמנכ\"ל האסטרטגיה בענבר מרחב ניסן אמר לאייס: \"מותג השחר העולה לקח על עצמו להיות המאפשר של כל ישראלי ליהנות כמו ילד, כחלק מהמיצוב החדש החלטנו להראות איך אנשים רציניים ונושאים רציניים מקבלים טוויסט הומוריסטי כאשר הם פוגשים בממרח. בהמשך לקמפיין הראשון בכיכובו של אברום בורג, ולצורך השקת ממרח האגוזים החדש החלטנו להמשיך בקו התקשורתי ולגעת בצורה סאטירית בנושא הכי מדובר שעומד על סדר היום הציבורי - התקיפה הצפויה באיראן ודרך ההתנהלות של תהליך קבלת ההחלטות לקראתה. הקמפיין מצליח לעורר עניין רב בעולם בכלל ובעולם הערבי בפרט אבל הדבר החשוב ביותר הוא שגם הציבור הישראלי מביע עניין רב ובוחר בנו במדפים\".

הצוות הגרמני במשרדי ענבר מרחב ניסן
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.ביישתם את הבן אדםדני 09/2012/11הגב לתגובה זו0 0לקחתם את אחד המצחיקים בעולם לתסריט משעמם. כואב לי הלב עליו ועל הצוות הגרמני שהטריח את עצמוסגור
-
4.מדהים (ל"ת)אלי 09/2012/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.סרט פאתטיבשה וחרפה 09/2012/09הגב לתגובה זו0 0סרט מביש. היו כבר כאלה שביישו את התעשייה לפניו, אבל לבייש את המדינה זה כבר שיא חדש!סגור
-
2.למה לא מדברים עלי?! (ל"ת)שחר 09/2012/09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.במקום להתעסק בהיבט האקטואלי של הפרסומת הזו,מי לא 09/2012/09הגב לתגובה זו0 0אולי כדאי שהצוות הגרמני יחקור איך ג'ון קליז הידרדר לעשות פרסומת כזו גרועה.סגור


