שיווק ופרסום
משרד 'לעומק התודעה' יטפל בתקציב הפרסום של משווקת הצעצועים 'אילנית'
התקציב השנתי של 'אילנית' משווקת מותגי לגו, בראץ, דיסני ועוד יעמוד על כ-1.5 מיליון שקלים. לאחרונה יצאה החברה בקמפיין חדש למותגי חברת MGA
משרד הפרסום \"לעומק התודעה\" בבעלותם של זיו פופלבסקי, און גולדשטיין והשותף הטרי ארז מי-טל, יטפל בתקציב הפרסום של \"אילנית\" משווקת מותגי לגו, בראץ, דיסני ועוד.
התקציב השנתי של משווקת הצעצועים, שזכורה בעיקר תודות לסלוגן \"עוד להיט מאילנית\" מוערך בכ-1.5 מיליון שקלים. החברה מייצגת בארץ כמה מהמותגים המובילים בעולם, כגון: לגו, בראץ, ללה לופסי, דיסני, טומי, בראצילס, מונסונו, ליטל טייקס ופאוור רנג\'רס.
בשבוע החולף העלתה החברה קמפיין למותגי חברת MGA: בראץ, בראצילס וללה לופסי. אייל כרמי, מנכל אילנית: \"במסגרת תהליך הצמיחה של חברת אילנית והרחבת התמיכה השיווקית במותגים השונים, שמחה החברה לצרף את משרד הפרסום לעומק התודעה כשותפה לפעילות הפרסומית של החברה\".
און גולדשטיין מנכ\"ל משותף לעומק התודעה: \"אנו שמחים על קבלת תקציב אילנית ועל הטיפול במותגים הבינלאומיים הנחשקים שעל חלקם גדלנו. תחום הילדים הוא תחום מרתק ומאתגר\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.סחתיין עליכם. תמשיכו לצמוח! (ל"ת)מפרגן 09/2012/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.און אתה קלישאהאני 09/2012/12הגב לתגובה זו0 0אדם שמתיימר להיות פרסומאי לא יכול לייצר משפט תגובה פחות שבלוני???סגור
-
שתהיה לך שנה טובהאון גולדשטיין 09/2012/12הגב לתגובה זו0 0מלאה בפרגונים וקארמה טובה, מלאה בהסתתרות מאחורי טוקבקים.סגור
-
2.באמת "עוד להיט מאילנית"גיא 09/2012/12הגב לתגובה זו0 0אני אישית לא אוהב את החברה הזו ולא מאמין בה. וזאת מבלי להשתמש בשפה לא יפה ובלי ללכלךסגור
-
1.כל הכבוד חברים, בהצלחה! (ל"ת)יוסי דני 09/2012/12הגב לתגובה זו0 0סגור


