שיווק ופרסום
שידוך חדש: תקציב הפרסום של JDate עובר ממקאן אריקסון למשרד הפרסום Lead
בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי קבוצת מקאן אריקסון. על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב הפרסום ב-2011 על כ-3 מיליון דולר במחירי מחירון
תקציב הפרסום של אתר ההכרויות JDate עובר ממקאן אריקסון למשרד הפרסום Lead, מקבוצת אדלר חומסקי. בשנים האחרונות טופל התקציב שעמד ב-2011 על כ-3 מיליון דולר (במחירי מחירון, על פי יפעת בקרת פרסום) במשרד הפרסום מקאן אריקסון.
לדברי רמי יהודיחה, מנכ\"ל משרד הפרסום Lead: \"אנחנו שמחים על ההזדמנות להיות חלק מהצוות שמוביל את המותג JDate, מותג דיגיטלי מוביל ופורץ דרך. תחום העשייה של מותג זה מייצר אתגר קריאטיבי ושיווקי, מסוג האתגרים המוערכים מאוד אצלנו\".
לדברי דניאלה פרלשטיין, מנכ\"לית JDate ישראל ואירופה: \"אנו מודים לצוות מקאן אריקסון על תקופה פורייה והצלחות משותפות רבות. אתר JDate המקפיד להמשיך ולחדש לקהל הגולשים שלנו ובהשראת השנה החדשה מתחדש בעצמו עם שותפים חדשים לדרך Lead\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.שיהיה בהצלחה אבל...שוגר בייב 09/2012/20הגב לתגובה זו0 0אני את השוגר דדי שלי מצאתי ב- mysugar.co.ilסגור
-
5.lead???/רוחמה 09/2012/14הגב לתגובה זו0 0משרד משעמם ולא משמעותי שלא עשה עד היום שום קמפיין רציני. מזלו היחיד הוא אדלר. בושהסגור
-
4.איך מקאן יעשו גוסטים עכשיו? (ל"ת)סמיון 09/2012/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.פרלשטיין אלופת העולםיועזר 09/2012/13הגב לתגובה זו0 0מנכ"לית מבריקה ויסודית. בהצלחה!סגור
-
פרלשטיין רווקה ממורמרתאנונימי 09/2012/13הגב לתגובה זו0 0שהוציאה את כל תיסכוליה על משרד הפרסום שלה. מאחלים לך שתמצאי חתןגם אם זה ירחיק אותך מעולם הרווקים והרווקות. זה ינקז אולי את המירמורסגור
-
2.יש בחינם CPHHXCUE ויותר טוב - DATINGBOOKורד 09/2012/13הגב לתגובה זו0 0אחרי שיש הצלחה וכולם הולכים לאפליקציה המדוברת ביותר בפייסבוק כנראה אין להם מספיק כסף להשאר בקבוצת מקאן אריקסון :>>>סגור
-
1.בחירה נכונה3.0 09/2012/13הגב לתגובה זו0 0אם זה מותג דיגיטלי, מה זה עושה אצל lead?? אני לא חושב שיש שם אינטרנט במשרדים שלהםסגור


