שיווק ופרסום
תחל שנה וזכיותיה: פינליסט ב-ONE SHOW לקמפיין אופטיקנה של מקאן
במסגרת הקמפיין הוגש באנר ייעודי של אופטיקנה, לכל משתמש אייפון שהשתמש באפשרות ה-Zoom in כשקרא טקסט ברפליקצייה של אתר ynet
משרד הפרסום מקאן דיגיטל פותח את השנה החדשה עם בשורה משמחת מתחרות ה-ONE SHOW. מהלך ה-Pinch Gesture של המשרד עבור אופטיקנה הוכרז כפיינליסט במסגרת ההגשות לתחום האינטראקטיב של הרבעון האחרון.
כזכור, במסגרת הקמפיין מינואר 2012, הגיש מקאן דיגיטל לקוראי אפליקציית האייפון של ynet, באנר ייעודי לבדיקת ראייה ברשת אופטיקנה, מיד עם השימוש של הגולש באפשרות ה-Zoom in להגדלת הטקסט הנקרא. בבאנר שהוצג לגולשים נכתב: \"הראייה שלך כבר לא כמו פעם? בדיקת ראייה חינם\".
הראייה שלך כבר לא כמו פעם?
קטגוריית האינטראקטיב בתחרות ה-ONE SHOW שונה משאר הקטגוריות, שכן מארגני התחרות מודעים לקצב השינויים המהיר בתחום. בשל כך, הגשת העבודות מחולקת ל-4 מועדים בשנה, לפי הרבעונים. הפיינליסט של אופטיקנה ומקאן נכלל בהגשות הרבעון ה-1, ויתקדם לשיפוט הסופי שייערך במארס הקרוב.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(9):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.קמפיין פקטיביהאחרון 10/2012/01הגב לתגובה זו0 0גימיק מטריד שהיה באויר כמה דקות. בלי יוניברסל לא היה קורה החיים. הלקוח לא רצה ולא שם שקל. לא בטוח שהוא בכלל מכיר אותו. חבל שמקאן הגדולים צרכים כאלו דברים.סגור
-
3.מעולה! (ל"ת)גיא 09/2012/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.תגידוספי שקד 09/2012/27הגב לתגובה זו0 0זה לא גואוסט הדבר הזה? איך זה נכנס לתחרות?סגור
-
קישורמקאן 09/2012/27הגב לתגובה זו0 0לשאלתך: דמו לאייפון http://go.ynet.co.il/short/commerce/2011/links/347/ היה באויר במשך חודשים עם תוצאות מצויינות (ביחס לחשיפה האפשרית במובייל)סגור
-
אחותך גוסט (ל"ת)אנונימי 09/2012/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
איך ידעת?ספי שקד 09/2012/27הגב לתגובה זו0 0אחותי עליה השלום נפטרה לפני שנה.סגור
-
לאאא 09/2012/27הגב לתגובה זו0 0מדיה אמיתית ומגניבה אפקטיבי או לא זה משהו אחרסגור
-
1.אלאב תעשי לי ילד!! (ל"ת)דן 09/2012/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
כמו שהיא ניראת אולי עדיף כלב (ל"ת)בוני 10/2012/01הגב לתגובה זו0 0סגור


