שיווק ופרסום
תקציב הפרסום של בית הספר ללימוד שפות "ברליץ" עובר לחברון זלצמן שביט
ב-2011 טופל התקציב לסירוגין על ידי משרד הפרסום רגב קויצקי ובאופן עצמאי על ידי "ברליץ". הקמפיין הראשון באמצעות המשרד עולה בימים אלו
תקציב הפרסום של \"ברליץ\" - בית הספר ללימוד שפות עובר למשרד הפרסום חברון זלצמן שביט. ב-2011 טופל התקציב לסירוגין על ידי משרד הפרסום רגב קויצקי ובאופן עצמאי על ידי ברליץ. בטרם טופל התקציב ברגב קויצקי החזיק בו אדלר חומסקי מספר שנים.
בימים אלו עולה קמפיין ראשון של החברה באמצעות משרד הפרסום, תחת הסיסמא \"לדברליץ כל שפה שבעולם\". הקמפיין יתמקד בחוצות ויעלה על גבי אוטובוסים, גשרים, סטריט טי-וי, וכן גם באינטרנט. על פי יפעת בקרת פרסום, היקפי ההוצאה לפרסום של ברליץ מציגים ירידה עקבית לאורך השנים. לפי מחירי מחירון, ב-2008 עמד התקציב על 709 אלף דולר, ב-2010 על 473 אלף דולר וב-2011 על 284 אלף דולר בלבד.
המתחרה הישיר של ברליץ בתחום לימודי השפות הוא וול סטריט מבית קידום המטופל על ידי יהושע TBWA. בימים אלו נמצא באוויר גם הקמפיין של וול סטריט, כאשר היקף ההוצאה לפרסום עד עתה בשנת 2012 עומד על כ-1.7 מיליון דולר במחירי מחירון.
מירי ישמעאל ששון, מנכ\"לית ברליץ: \"ברליץ הינו המותג המוביל בעולם ללימוד שפות ובעל מסורת ארוכה של פרסום קריאטיבי. לאחר בחינה של מספר משרדים, מצאנו את חברון זלצמן שביט כפרטנרים המתאימים לנו ביותר מבחינת האסטרטגיה ויכולות הקריאייטיב והדיגיטל\".
אסי שביט, מבעלי חברון זלצמן שביט: \"אין מילים, בשום שפה, לתאר כמה אנחנו גאים ומאותגרים לקבל את המותג ברליץ למשרדנו\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(18):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
15.מגמה מבורכת - המשרדים הגדולים חייבים להיכחד.מפרגן 10/2012/01הגב לתגובה זו0 0ממש כמו דינוזאורים, המשרדים הגדולים נכחדים ונעלמים. בארה״ב זה התחיל בתקציבים קטנים כמו ברליץ ונגמר בכך שכל תקציבי הרכב, פרוקטר וכו... כבר עברו למשרדי בוטיק כמו חברון זלצמן שביט.סגור
-
14.יודעים לפרסם אבל אפס במכירותלקוח לשעבר 09/2012/29הגב לתגובה זו0 0החברה האלה יודעים קריאטיב אבל לא תורמים דבר במכירות סתם רעיונות יפים שלא מוסיפים דבר למכירותסגור
-
סתם ללכלך?לקוח אמיתי 10/2012/02הגב לתגובה זו0 0אם אני ועוד לקוחות כבר יותר מ-3 שנים איתם. אז כנראה שיש תוצאות וכנראה אתה לא הייתי באמת לקוח שלהם...סגור
-
סתם ללכלך?לקוח אמיתי 10/2012/02הגב לתגובה זו0 0אם אני ועוד לקוחות כבר יותר מ-3 שנים איתם. אז כנראה שיש תוצאות וכנראה אתה לא הייתי באמת לקוח שלהם...סגור
-
13.אין שם לקוח. אין שם כסף. אין כלום. (ל"ת)שיהיה בהצלחה רבה! 09/2012/28הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
12.הענף ח ו ל הגרניון 09/2012/28הגב לתגובה זו0 0כולם ממשיכים להתנהג לדבר ולהוציא הודעות לעיתונות כאילו הכול תקין. אם בקמפיין הקרוב ישקעו 200 אש"ח זה נס. אני מבין את הצורך של החברים להוציא ידיעות כדי להראות שהעסק חי מגייס ונושם אבל הם לא יראו שם שקל. זה כל כך עצוב. מישהו חייב להביא בשורה לענף שלנו. כל כך הרבה אנשים אוהבים פרסום אוהבים את העבודה שלהם ואת האווירה והאופי המיוחד של הענף הזה. עוד רגע כולנו נראה כמו עובדי מעריב. נורא.סגור
-
11.משרד יח"צמיכל 09/2012/28הגב לתגובה זו0 0ככה נראה היום עולם הפרסום. זאת הרמה. שביט חלם לעבוד בחו"ל. אף אחד לא רצה אותו. בסוף התפשר על משהו זניח בגרמניה. חזר לארץ עם הזנב בין הרגליים, ניתק את הקשר מכולם. חזר לעשות יח"צ.סגור
-
10.לא מבינה לאן נעלמו הפרסומאים של פעם?דנה 09/2012/28הגב לתגובה זו0 0השיק, החכמה, העומק, האסטרטגיה. והיום-חבורה של סטארטאפיסטים שמשחקים בתקציבי ענק מבלי להבין בכלל. חבל..סגור
-
9.יישר כוח חברים!פרח 09/2012/27הגב לתגובה זו0 0אתם ראויים לטפל גם בתקציבים גדולים. מכירה אותם מעבודה משותפת. אחלה חברה, אחלה אנשים, במיוחד דודי חברוני. בהצלחה לכם!סגור
-
8.מגיע להם. יופי של משרד! (ל"ת)מילי 09/2012/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.אני speechless - כל הכבוד לכולכם (ל"ת)אייל טל 09/2012/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
אייל, אתה גבר! (ל"ת)אנשי חזש 09/2012/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.אחלהשרון 09/2012/27הגב לתגובה זו0 0תקציב עם הרבה יכולת לקריאיטיב. אני בטוחה שאסי שביט ימצא את המילים בשפה הנכונה, להוציא קמפיין מדהים!!! כל הכבודסגור
-
5.subjectname 09/2012/27הגב לתגובה זו0 0like!סגור
-
4.עין 09/2012/27הגב לתגובה זו0 0האו דו יו סיי "הברון" אין עיברו? גוד לאק :)סגור
-
3.איזו דרמהשולי 09/2012/27הגב לתגובה זו0 0אסי שביט:" אין מילים, בשום שפה, לתאר כמה אנחנו גאים ומאותגרים לקבל את המותג ברליץ למשרדנו". אתה בטוח שאתה מדבר על תקציב ברליץ בשקל וחצי ולא על בנק לאומי או פרטנר?סגור
-
2.כל הכבודנורית 09/2012/27הגב לתגובה זו0 0אחלה תקציבסגור
-
1.ברליץ-זכיתםגלית 09/2012/27הגב לתגובה זו0 0משרד ואנשים מקסימים. בהצלחה!סגור


