שיווק ופרסום

תקציב הפרסום של בית הספר ללימוד שפות "ברליץ" עובר לחברון זלצמן שביט

ב-2011 טופל התקציב לסירוגין על ידי משרד הפרסום רגב קויצקי ובאופן עצמאי על ידי "ברליץ". הקמפיין הראשון באמצעות המשרד עולה בימים אלו
תקציב הפרסום של \"ברליץ\" - בית הספר ללימוד שפות עובר למשרד הפרסום חברון זלצמן שביט. ב-2011 טופל התקציב לסירוגין על ידי משרד הפרסום רגב קויצקי ובאופן עצמאי על ידי ברליץ. בטרם טופל התקציב ברגב קויצקי החזיק בו אדלר חומסקי מספר שנים.
בימים אלו עולה קמפיין ראשון של החברה באמצעות משרד הפרסום, תחת הסיסמא \"לדברליץ כל שפה שבעולם\". הקמפיין יתמקד בחוצות ויעלה על גבי אוטובוסים, גשרים, סטריט טי-וי, וכן גם באינטרנט. על פי יפעת בקרת פרסום, היקפי ההוצאה לפרסום של ברליץ מציגים ירידה עקבית לאורך השנים. לפי מחירי מחירון, ב-2008 עמד התקציב על 709 אלף דולר, ב-2010 על 473 אלף דולר וב-2011 על 284 אלף דולר בלבד.
המתחרה הישיר של ברליץ בתחום לימודי השפות הוא וול סטריט מבית קידום המטופל על ידי יהושע TBWA. בימים אלו נמצא באוויר גם הקמפיין של וול סטריט, כאשר היקף ההוצאה לפרסום עד עתה בשנת 2012 עומד על כ-1.7 מיליון דולר במחירי מחירון.
מירי ישמעאל ששון, מנכ\"לית ברליץ: \"ברליץ הינו המותג המוביל בעולם ללימוד שפות ובעל מסורת ארוכה של פרסום קריאטיבי. לאחר בחינה של מספר משרדים, מצאנו את חברון זלצמן שביט כפרטנרים המתאימים לנו ביותר מבחינת האסטרטגיה ויכולות הקריאייטיב והדיגיטל\".
אסי שביט, מבעלי חברון זלצמן שביט: \"אין מילים, בשום שפה, לתאר כמה אנחנו גאים ומאותגרים לקבל את המותג ברליץ למשרדנו\".
תגובות לכתבה(18):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    מגמה מבורכת - המשרדים הגדולים חייבים להיכחד.
    מפרגן 10/2012/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש כמו דינוזאורים, המשרדים הגדולים נכחדים ונעלמים. בארה״ב זה התחיל בתקציבים קטנים כמו ברליץ ונגמר בכך שכל תקציבי הרכב, פרוקטר וכו... כבר עברו למשרדי בוטיק כמו חברון זלצמן שביט.
    סגור
  • 14.
    יודעים לפרסם אבל אפס במכירות
    לקוח לשעבר 09/2012/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה האלה יודעים קריאטיב אבל לא תורמים דבר במכירות סתם רעיונות יפים שלא מוסיפים דבר למכירות
    סגור
  • סתם ללכלך?
    לקוח אמיתי 10/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אני ועוד לקוחות כבר יותר מ-3 שנים איתם. אז כנראה שיש תוצאות וכנראה אתה לא הייתי באמת לקוח שלהם...
    סגור
  • סתם ללכלך?
    לקוח אמיתי 10/2012/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אני ועוד לקוחות כבר יותר מ-3 שנים איתם. אז כנראה שיש תוצאות וכנראה אתה לא הייתי באמת לקוח שלהם...
    סגור
  • 13.
    אין שם לקוח. אין שם כסף. אין כלום. (ל"ת)
    שיהיה בהצלחה רבה! 09/2012/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 12.
    הענף ח ו ל ה
    גרניון 09/2012/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם ממשיכים להתנהג לדבר ולהוציא הודעות לעיתונות כאילו הכול תקין. אם בקמפיין הקרוב ישקעו 200 אש"ח זה נס. אני מבין את הצורך של החברים להוציא ידיעות כדי להראות שהעסק חי מגייס ונושם אבל הם לא יראו שם שקל. זה כל כך עצוב. מישהו חייב להביא בשורה לענף שלנו. כל כך הרבה אנשים אוהבים פרסום אוהבים את העבודה שלהם ואת האווירה והאופי המיוחד של הענף הזה. עוד רגע כולנו נראה כמו עובדי מעריב. נורא.
    סגור
  • 11.
    משרד יח"צ
    מיכל 09/2012/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה נראה היום עולם הפרסום. זאת הרמה. שביט חלם לעבוד בחו"ל. אף אחד לא רצה אותו. בסוף התפשר על משהו זניח בגרמניה. חזר לארץ עם הזנב בין הרגליים, ניתק את הקשר מכולם. חזר לעשות יח"צ.
    סגור
  • 10.
    לא מבינה לאן נעלמו הפרסומאים של פעם?
    דנה 09/2012/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השיק, החכמה, העומק, האסטרטגיה. והיום-חבורה של סטארטאפיסטים שמשחקים בתקציבי ענק מבלי להבין בכלל. חבל..
    סגור
  • 9.
    יישר כוח חברים!
    פרח 09/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם ראויים לטפל גם בתקציבים גדולים. מכירה אותם מעבודה משותפת. אחלה חברה, אחלה אנשים, במיוחד דודי חברוני. בהצלחה לכם!
    סגור
  • 8.
    מגיע להם. יופי של משרד! (ל"ת)
    מילי 09/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    אני speechless - כל הכבוד לכולכם (ל"ת)
    אייל טל 09/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אייל, אתה גבר! (ל"ת)
    אנשי חזש 09/2012/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    אחלה
    שרון 09/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקציב עם הרבה יכולת לקריאיטיב. אני בטוחה שאסי שביט ימצא את המילים בשפה הנכונה, להוציא קמפיין מדהים!!! כל הכבוד
    סגור
  • 5.
    subject
    name 09/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    like!
    סגור
  • 4.
    עין 09/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האו דו יו סיי "הברון" אין עיברו? גוד לאק :)
    סגור
  • 3.
    איזו דרמה
    שולי 09/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסי שביט:" אין מילים, בשום שפה, לתאר כמה אנחנו גאים ומאותגרים לקבל את המותג ברליץ למשרדנו". אתה בטוח שאתה מדבר על תקציב ברליץ בשקל וחצי ולא על בנק לאומי או פרטנר?
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד
    נורית 09/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה תקציב
    סגור
  • 1.
    ברליץ-זכיתם
    גלית 09/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משרד ואנשים מקסימים. בהצלחה!
    סגור