שיווק ופרסום
הכי מחוזר בשוק: יניב מלינרסקי יעבוד בבחירות עם אחת המפלגות הגדולות
למלינרסקי, לשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב במקאן ואחד הפרילנסרים העסוקים בתעשייה, הועברו פניות מצד גורמים פוליטיים מובילים (מדור בחירות)
אחרי ערן גפן במפלגת העבודה, הצוות של באומן בר ריבנאי יחד עם פרפל אינטראקטיב במפלגת \'יש עתיד\' של יאיר לפיד, ירון מרחב שמלווה את קדימה ועוד, מצטרף לשדה הפוליטי לקראת הבחירות הקרובות גם יניב מלינרסקי, מבכירי הפרסומאים ואנשי הקריאייטיב שעובדים באופן עצמאי - כך נודע לאייס.
מלינרסקי, לשעבר סמנכ\"ל הקריאייטיב במקאן אריקסון, בוחן בימים אלו הצעות ממספר גורמים ובשלב זה טרם ידועה זהות המפלגה אליה הוא עתיד להצטרף. על פי ניתוח גס של מפת הצוותים הפוליטיים נראה כי מלינרסקי לא יצטרף למפלגת העבודה בה משמש ערן גפן כראש מערך הפרסום. במקביל, נראה כי נכון לעכשיו, הצוות שמלווה את יאיר לפיד, על הבסיס של באומן בר ריבנאי מגובש אף הוא. עם זאת, במערכות הבחירות הדינמיות של ישראל, לא ניתן לשלול את הצטרפותו המאוחרת ללפיד או לעבודה.
מטבע הדברים, ניתן להניח שמלינרסקי, מבכירי הפרילנסרים שפועלים כיום בישראל וקרוב לוודאי אחד המחוזרים בשוק, לא יצטרף למפלגה קטנה ומקומו מובטח באחת המפלגות הגדולות בישראל. עדות אחת מיני רבות על מעמדו של מלינרסקי בשוק, ניתן למצוא בראיון שהעניק למגזין \'פירמה\' שפורסם השבוע, הפרסומאי ספי שקד, מבכירי התעשייה, בו הוא מציין: \"היום במכרזים לוקחים לקריאייטיב את יניב מלינרסקי. המכרז האמיתי זה מי מהמשרדים תפס את מלינרסקי ראשון\".
יוזכר עוד כי ספי שקד שוקל אף הוא להצטרף למסע הפוליטי ובוחן בימים אלו מספר הצעות ממפלגות מובילות. ימים יגידו האם האזכור של מלינרסקי טומן בחובו שת\"פ עתידי בין השניים.
יניב מלינרסקי סירב להגיב לידיעה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(11):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
11.כתבה מוזרהשי 10/2012/21הגב לתגובה זו0 0הכי עסוק בשוק? השוק מתסגור
-
10.משה בנימין, הגזמת אחי.... (ל"ת)ידיד 10/2012/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.ואני בטוח אהיה עשיר בקרוב, רק שלא יודע איך (ל"ת)חיימיקו 10/2012/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.אייס התחילו למכור מדיה? כתבה דבילית!!!! (ל"ת)מושיקו 10/2012/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.זאת הכתבה הכי שיווקית שנתקלתי בה בחיי (ל"ת)יוסףףף 10/2012/18הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
6.אייס הפך להיות חברת השמה?מביט מהצד ומחייך 10/2012/18הגב לתגובה זו0 0יש גבול לכל תעלול. כל המומחים לרגע לא מבינים מה זה קמפיין פוליטי. בכל מדינת ישראל יש אולי שניים שלושה מנהלי קריאייטיב ששווים משהו, עם נסיון בניהול קריאייטיב במערכת בחירות במפלגות גדולות. ניהול קריאייטיב במערכת בחירות זה עניין למקצוענים עם עצבים של ברזל שמסוגלים להזיז הרים וכאלה באמת חסר. כל השמות באויר פשוט פנויים להובלה ותו לא.סגור
-
5.מילינרסקי תותח קריאייטיב! (ל"ת)רני 10/2012/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.כבודו במקומו מונחעין 10/2012/18הגב לתגובה זו0 0אם כי לא ברור לי איך מפלגות ואנשים תבוניים שופכים הון במערכות בחירות על "מומחים" שרב השנה לא מתעסקים בייעוץ פוליטי ותקשורת המונים בנישה הזו. אולי זה בעצם אומר משהו על המצב שכל מועמד או רשימה שווים למכירת יופלה על המדף.סגור
-
3.מי ישמע .... (ל"ת)אנונימי 10/2012/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.תותח אמיתי (ל"ת)מעריץ 10/2012/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.איך מלינרסקי סירב להגיב לידיעה שבעצמו כתב? (ל"ת)אממממ... 10/2012/18הגב לתגובה זו0 0סגור


