שיווק ופרסום

מוזיאון ת"א: משרדי הפרסום המובילים מתחרים על תקציב של 1.5 מיליון שקל

המרדף אחר 'ניו ביזנס', מזמן למפגש המציעים במכרז על תקציב הפרסום של מוזיאון תל אביב, לא פחות מ-12 משרדים. ביניהם מקאן, יהושע ופובליסיס
מי שחיפש עדויות נוספות למצב שוק הפרסום, ולצורך הכמעט אקוטי של משרדים לשפר את המאזנים, מקבל אותו בדמות המכרז על תקציב הפרסום של מוזיאון ת\"א. רק לפני מספר שנים, התמודדות של 10-12 משרדים, מהמובילים בישראל, על תקציב של כ-1.5 מיליון שקלים היתה נחשבת למחזה נדיר. כיום מדובר במהלך עסקי מקובל וראוי.
בימים אלו מוצגת ב מוזיאון ת\"א תערוכה בשם \'צפיפות החומר\' (אמנות מודרנית מהודו). באופן אירוני, במפגש המציעים שהתקיים היום במוזיאון תל אביב הציג ענף הפרסום את הגרסה שלו למושג הנ\"ל. במפגש נכחו נציגי יהושע TBWA, מקאן אריקסון, LEAD, דחף, רגב קויצקי, פוגל אוגילבי, פובליסיס, דרורי שלומי, נקסט-אין, בריקמן ודובצקי זקס אוברוצקי. כזכור, עד לתחילת 2012 טופל התקציב על ידי משרד הפרסום ברוקנר נטע יער וכיום הפעילות המשותפת נעשית ללא ליווי של משרד פרסום אלא בשיתוף עם סטודיו לעיצוב גרפי.
בשלב הראשוני ייבדקו תיקי העבודות של המתמודדים הכוללים 2 קמפיינים פרסומיים: האחד מסחרי, להשקת שירות/מוצר חדש והשני קמפיין חברתי ו/או קמפיין תדמיתי. לפי דרישת המוזיאון על המשרדים להעסיק באופן קבוע לא פחות מ-20 עובדים ובנוסף, סך תקציבי הפרסום בהם טיפלו ב-3 השנים האחרונות לא יפחת מ-40 מיליון שקלים, ללא מע\"מ.
מתוך מפגש המציעים במכרז על תקציב הפרסום של מוזיאון ת"א. המשרדים הגדולים בתקופה בה כולם מוחלים על כבודם
מתוך מפגש המציעים במכרז על תקציב הפרסום של מוזיאון ת"א. המשרדים הגדולים בתקופה בה כולם מוחלים על כבודם
עוד ייבחנו במסגרת שלב א של המכרז, איכות ההצעות ועלות הצעות המחיר. לאחר מכן יבחר המוזיאון את המתמודדים אותם הוא מעוניין להעביר לשלב הפרזנטציה לקמפיין פרסומי, על פי עלויות ונושא שייבחר על ידי המוזיאון. תקופת ההתקשרות בין הצדדים תהא למשך תקופה של 24 חודשים מיום הזכייה.
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    (ל"ת)
    מערכת תגובות דפוקה 10/2012/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    דחף לוקחים במכרז. חבל לשאר על הזמן (ל"ת)
    שוקי 10/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • דווקא בריקמן יכולים להפתיע (ל"ת)
    עדי 10/2012/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    כל החזירים בחדר אחד משחרים לטרף... (ל"ת)
    בא להקיא מהתחום 10/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    עושים להם יופי של עבודה
    גדי אדר 10/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה להחליף סטודיו לעיצוב? למה הם צריכים משרד פרסום? כדי שיהיה לארבעת העובדות במחלקת שיווק ופרסום עבודה? לתזז את משרד הפרסום שלהן?
    סגור
  • אנונימי 10/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתה חושב שהעבודה שאתה עושה היא "יופי" אתה כנראה חי בימי הביניים
    סגור
  • 2.
    בושה וחרפה (ל"ת)
    אנונימי 10/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ענף הפרסום בפשיטת רגל
    בעלים של משרד פרסום 10/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט לא יאמן שהגענו למצב כזה. אם משרדים כל כך גדולים הגיעו למצב כל כך אומלל שהם מתמודדים ביודעין עם כל כך הרבה מתחרים על תקציב כל כך קטן אז מצבנו רע
    סגור
  • למשרדים הקטנים אין עתיד
    אנונימי 10/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגדולים עוד אפשר לפטר אנשים במידה והמחזור קטן. אצל הקטנים יהיו חייבים לפטר ואז למעשה המשרד נמחק. וזה עוד מבלי להתייחס לעובדה הכואבת שתקציבים שהיו בעבר הלחם והחמאה של המשרדים הקטנים-בינוניים כמו זה של מוזיאון ת"א נמצאים היום על הכוונת של משרדי העשירייה הראשונה. עכשיו נחשו אותם למי יש יותר סיכוי בהתמודדות ומי יתאייד לו לאיטו
    סגור
  • פחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 10/2012/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמעתי את זה עוד בימים שהייתי עסק פצפון, עסק זערורי, קטנטן ובינוני. רק בגלל החלמאות של המשרדים האלה לקטנים תמיד יהיה יתרון באיכות, שירות ומחירים, ומכאן - לעולם יתקיימו, או יצמחו.
    סגור