שיווק ופרסום
משרד הפרסום רגב קויצקי זכה במכרז על תקציב HIT - המכון הטכנולוגי חולון
המכרז יצא לדרכו בתחילת ספטמבר ולפחות 5 משרדי פרסום התמודדו על התקציב. אקספרט שטיפל בו ב-3 השנים האחרונות פרש מהמכרז לפני כשבוע
משרד הפרסום רגב קויצקי זכה בתקציב הפרסום של המכון הטכנולוגי חולון - HIT - כך נודע לאייס. בהתאם לשנים עברו צפוי התקציב לעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים.
כזכור, כפי שפורסם באייס , המכרז יצא לדרכו לפני כחודשיים, וזאת לאחר שב-3 השנים האחרונות טופל על ידי משרד הפרסום אקספרט BBR מקבוצת באומן בר ריבנאי. יוזכר כי אקספרט הודיע על פרישתו מהמכרז לפני כשבוע. הבחירה ברגב קויצקי משאירה את פעילות הפרסום של המכון הטכנולוגי חולון בידי קבוצת באומן - פובליסיס ישראל שכן גם רגב קויצקי הוא אחד ממשרדי הלווין של הקבוצה.
בראשות המשרד עומד, עם 25 שנות ניסיון בענף הפרסום, עדי קויצקי המשמש כשותף מנהל. בתפקיד מנכ\"ל המשרד משמשת הדר גור אריה, לשעבר במחלקות הדיגיטל של מקאן אריקסון. המשרד נוסד נוסד ב-1996 ומזה מספר שנים נמנה על העשירייה השנייה של משרדי הפרסום המובילים בישראל.
על פי פרטי המכרז ההתקשרות עם המשרד הזוכה תעמוד על 36 חודשים, עם אופציה של המכון להאריך את ההתקשרות פעמיים, כל פעם בשנה נוספת, בהתאם לאותם התנאים.

תמר שמואלי מנהלת השיווק של HIT מכון טכנולוגי חולון
תמר שמואלי מנהלת השיווק של HIT מכון טכנולוגי חולון:
\"לאחר תהליך מקצועי ממושך נבחר משרד הפרסום רגב-קוויצקי להוביל את תקציב הפרסום של HIT מכון טכנולוגי חולון בשנים הבאות.
במכרז התמודדו שבעה משרדי פרסום מהמובילים בתחומם בארץ.
העבודה שהושקעה על ידי המשרדים והוצגה בפני נציגי המכון הייתה מרשימה ומעניינת.
המכון מודה לחברות שליוו אותנו בשנים האחרונות, Impression ו-Expert על עבודתם האיכותית והמקצועית\".
\"לאחר תהליך מקצועי ממושך נבחר משרד הפרסום רגב-קוויצקי להוביל את תקציב הפרסום של HIT מכון טכנולוגי חולון בשנים הבאות.
במכרז התמודדו שבעה משרדי פרסום מהמובילים בתחומם בארץ.
העבודה שהושקעה על ידי המשרדים והוצגה בפני נציגי המכון הייתה מרשימה ומעניינת.
המכון מודה לחברות שליוו אותנו בשנים האחרונות, Impression ו-Expert על עבודתם האיכותית והמקצועית\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(25):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
18.מעניין איזה שיר הוא אנס בפרזנטציה.פוני 11/2012/06הגב לתגובה זו0 0קוויצקי הוא פוני נמוך מצח של טריק אחד משמים ונורא. בוא נאנוס שיר לצרכי השיווק הנמוכים ביותר.סגור
-
אולי ג'ינגיס חאן מארוויזיון 79?רונית 11/2012/06הגב לתגובה זו0 0אולי משהו של בוני אם? ממש אנס שירים סדרתי...סגור
-
וואו, נראה שלחצת על נק' רגישה של הגמד סיפורון (ל"ת)ג'נג'ס חאן 11/2012/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
17.ברכות חמות ובהצלחה לעדי קויצקי ותמר שמואלי (ל"ת)חנן זיסו 11/2012/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
16.הכל נשאר אצל יורם באומןמפרגנת 11/2012/06הגב לתגובה זו0 0שאפו להשאיר בקבוצה תקציב!!!!סגור
- טען עוד
-
15.כמה פירגון...אייל בר 11/2012/06הגב לתגובה זו0 0כמות הפירגון כאן... משהו. כל אחד יכול לכתוב הכל. קויצקי הוא משרד מקצוען. יציב. הוגן. משרד עם לקוחות מרוצים מאוד ולאורך שנים. והעיקר - מאוד מתאים ללקוח כמו HIT. בחירה מצויינת במשרד מצויין. אז אפשר לפרגן. קצת. אפילו בענף שלנו.סגור
-
14.קוויצקי עוגן של יציבותאחד שיודע 11/2012/06הגב לתגובה זו0 0בתקופה שכולם הולכים ונכחדים המשרדון ה"הזוי" הזה מצליח לייצר פרסום נכון שעושה את העבודה, כבר שנים רבות. יש יגידו שעדיף משרד עם 5873 קקטוסים בארון זכוכית בכניסה, ששולח לעובדים שלו את חשבון החשמל, רגע לפני שהוא מפטר אותם. בתקופה כזו צריך לדעת גם לפרגן למשרד יציב שמצליח לרשום גידול, למרות הכל.סגור
-
נכון בכל מה שקשור בפרסום משעמם הוא יציבאליהו 11/2012/06הגב לתגובה זו0 0גם האנכרוניזם של העבודות שם שבא לידי ביטוי ביתר שאת בפרסום של המשרד הזה ברדיו מאד יציב.... וכן יתכן והמילה הזוי פחות מתאימה לתאר אותו ולכן המילה משעמם קולעת יותר. זו היא גם הסיבה לכך שהוא לוקח רק מכרז אחד מתוך עשרים אליהם הוא ניגש.סגור
-
13.just do hit (ל"ת)שרון 11/2012/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
12.ממש זכייהיניב 11/2012/06הגב לתגובה זו0 0אני מבין שרגב קוויצקי הורידו את התחתונים כדי לקבל את זה אחרת אין ממש סיבה לבחירה ההזויה הזו. קוויצקי ממנכל משרד הזוי, לא מקצועי שתקוע הרחק בשנות השמונים.סגור
-
תתעורר!מיכל 11/2012/06הגב לתגובה זו0 0יאללה יא מריר תפרגן צוות צעיר לקח שם את המושכות לקוחות המשרד אוהבים אותו אנשים מוכשרים והכי חשוב- בלי פוזה.סגור
-
התגובה הכי מדויקת ונכונה עד כהשמי שמטוב 11/2012/06הגב לתגובה זו0 0הזיה - זו המילה.סגור
-
11.כל הכבודעידן 11/2012/05הגב לתגובה זו0 0אין לי ספק שהרויחו אחלה משרד בהצלחה!!!סגור
-
10.נתנו בשאט גןן!!מה שמו.. 11/2012/05הגב לתגובה זו0 0יש שם סיירת של מקצוענים עם שכל בקודקודדד!!סגור
-
9.אגב מאיפה מוכרת לי התמר הזו?בני 11/2012/05הגב לתגובה זו1 0מה עשתה לפני כן?סגור
-
אתה אכן צודק בניחוש שלךירון 04/2019/14הגב לתגובה זו0 0הבחורה הייתה מלכה (והמבין יבין)סגור
-
8.'זכה'... נו.... (ל"ת)בני 11/2012/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.אקספרט קיבלו את אפקה ו״העבירו״ את hit לקויצקיאנונימי 11/2012/05הגב לתגובה זו0 0באומן מרוויח פעמייםסגור
-
(ל"ת)אפקה בפוגל יה מוכשרר 11/2012/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.לא הבנתי, אז נשאר בקבוצת באומןקדמי 11/2012/05הגב לתגובה זו0 0וקנית מדיה דרך זניט... אז בשביל מה מכרז ?סגור
-
5.בחירה מעולהיורם 11/2012/05הגב לתגובה זו0 0קוויצקי אחלה משרד.סגור
-
4.אקספרט פרשו כשהבינו שלא יזכו... (ל"ת)אופנו-בושה 11/2012/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.באומן יוצא באומן נכנס. טוב מאודאנונימי 11/2012/05הגב לתגובה זו0 0בהצלחה!סגור
-
2.כל הכבוד (ל"ת)עדי המלך 11/2012/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מזל טוב (ל"ת)שי 11/2012/05הגב לתגובה זו0 0סגור


