שיווק ופרסום
יגאל רווח, יניב קציר ו'מדיה קום' של אדלר יובילו את מערך הפרסום של מפלגת ש"ס
איש הפרסום החרדי שמלווה את ש"ס שנים רבות מצרף לקמפיין את חברת המדיה של אדלר חומסקי עימה הוא עובד. עוד בתמונה, רמי יהודיחה מ-LEAD
מבצע עמוד ענן כבר מאופסן בתודעה הציבורית כזכרון חולף והקרקע כשרה לחזרה לקמפיין הבחירות. בתוך כך, מפלגת ש\"ס נתנה אמש את האות למעבר לשלב הבא עם מינוי חברת המדיה \'מדיה קום\' של אדלר חומסקי לאחראית על תחום רכש המדיה.
מערך הפרסום של המפלגה החרדית יכלול את יגאל רווח, הבעלים של משרד הפרסום המגזרי \'אפיקים\' ומי שמלווה את ש\"ס מזה שנים רבות. רווח שרכש לפני מספר שנים מידי אדלר חומסקי את פעילות משרד הפרסום המגזרי \'טריו\' מקיים קשרים מסחריים עם משרד הפרסום כאשר \'מדיה קום\' משמשת כחברת רכש המדיה שלו. כך, מסבירים בשוק הפרסום, נולד הקשר בין המפלגה לחברת המדיה.
בנוסף לרווח, ישתלב במערך הפרסום והאסטרטגיה המנכ\"ל והבעלים של משרד הפרסום LEAD, בו שותף גם משרד הפרסום אדלר חומסקי. על משבצת הקריאייטיב יהיה אמון יניב קציר, אף הוא מקושר לאדלר חומסקי. קציר שימש בעבר כמנהל קריאייטיב במשרד הפרסום ובין השאר עמד מאחורי הקמפיינים של \'תקע ושקע\' לחברת החשמל, \'דוד הכיטוב\' לביטוח 9000000, בזק בינלאומי ועוד.
יגאל רווח אמר היום (יום ב\') לאייס: \"זו הזדמנות עצומה. ש\"ס היא המפלגה החברתית המובילה בישראל והיא הקיפה עצמה בקמפיינרים מן השורה הראשונה\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.סצ'ון מוכר את נשמתו לשטן - בושה!ערן 11/2012/26הגב לתגובה זו0 0בשביל בצע כסף הוא הולך לקדם מפלגה שאינו מאמין בה, שהוא היה מת שהיא לא היתה. קוראים לזה ערכים ועקרונות. תתבייש.סגור


