שיווק ופרסום
צעד נוסף לליגה של הגדולים: משרד הפרסום LEAD זכה בתקציב בנק יהב
LEAD ממשיך את מסעו לעבר העשירייה הראשונה בענף הפרסום. לפני מספר שעות הודיע בנק יהב לשאר המשרדים המתמודדים במכרז על זכייתו בתקציב
המכרז על תקציב הפרסום של בנק יהב הגיע לסיומו כשהזוכה הגדול הוא משרד הפרסום LEAD, כך נודע לאייס. לפני שעה קלה קיבלו המשרדים הנוספים שהתמודדו על התקציב בשלב הגמר: פוגל אוגילבי, שמעוני פינקלשטיין ברקי וענבר מרחב ניסן הודעה על זהות הזוכה.
בשנים האחרונות טיפל משרד הפרסום דרורי שלומי בתקציב הפרסום של בנק יהב. לפני מספר חודשים החליט משרד הפרסום להתמודד על תקציב הפרסום של בנק אחר - אגוד לאחר שזה סיים את ההתקשרות עם משרד הפרסום גלר נסיס וטופל לתקופת ביניים על ידי משרד הפרסום לעומק התודעה. כעת עם זכייתו של LEAD בתקציב בנק יהב מקבל המכרז על בנק אגוד משמעות יתרה עבור דרורי שלומי שינסה שלא לצאת קירח משני הכיוונים.
עבור LEAD, אחד ממשרדי הפרסום הצומחים בשנים האחרונות מדובר בצעד נוסף אל עבר הליגה של הגדולים. לאחר זכייתו בתקציב AIG מקבל המשרד חותמת איכות נוספת בכל הקשור לתחום הפיננסים/ביטוחים. לפני מספר חודשים זכה המשרד בניהולו של רמי יהודיחה ובבעלות משותפת שלו ושל אדלר חומסקי, בתקציב הפרסום של JDATE ובדירוג האחרון של יפעת הוא קבע את מקמו בין 20 המשרדים הגדולים בענף. רמי יהודיחה, מנכ\"ל המשרד הכריז כבר אז כי הוא \"מאוכזב מהמקום 16, בפועל אנחנו היום משרד שצריך, דה פקטו להיות בעשירייה הראשונה הן מבחינת היכולות והתוצרים והן מבחינת איכות הצוות והתשתיות שיש במשרד ואנחנו נשאף לזה\".
למרות שתקציב הפרסום של בנק יהב הוא מהנמוכים בקטגוריית הבנקאות, בתקופה הנוכחית בה שרוי הענף מדובר בתקציב שכל משרד ללא תקציב מתנגש היה מאמץ בחום. על פי יפעת בקרת פרסום עמדה ב-2011 ההוצאה לפרסום של בנק יהב על כ-4 מיליון דולרים במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-6.5 מיליון שקלים.
בהודעה שהעביר הבנק לשאר המתחרים נאמר להם כי הפרזנטציות שהוצגו בפניהם על ידי המתחרים היו כולן משביעות רצון. עם זאת, משרד הפרסום LEAD היה זה שהצליח יותר מהשאר לכוון למקום אליו הבנק מעוניין לנוע מבחינה אסטרטגית.
בבנק יהב אישרו את הפרטים. תגובת רמי יהודיחה לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(10):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
9.מזל טוב רמי שאפו!!! (ל"ת)דליה יהודיכה 02/2013/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.מטאוררועי 12/2012/05הגב לתגובה זו0 0המשרד היה גדל וגדל. כל הכבוד.סגור
-
7.לקוחלקוח 12/2012/05הגב לתגובה זו0 0משרד מקצועי תותחים שחבל הזמן מפרגן מכל הלבסגור
-
6.צ'עמומון בחסות חומסקיהיפהפיה הנרדמת 12/2012/05הגב לתגובה זו0 0זה המשרד הכי מצ'עמם ושגרתי שיש כרגע. הכל סתמי ופחדני. עצוב לראות שזה מה שחלק מהלקוחות רוצים לקנות.סגור
-
5.והעובדים? עבדים! (ל"ת)עמיר פרץ 12/2012/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.כל הכבודה רמי (ל"ת)שגב דאדו 12/2012/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.מישהו מכיר משהו שמישהו שעובד בליד עשה? (ל"ת)סתם שואל, 12/2012/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.10מפרגן בענק 12/2012/04הגב לתגובה זו0 0אין כמו רמי וליד - אף אחד לא יכול לעצור אותו עם הרוח הגבית מאדלר ובצדקסגור
-
1.משרד של פרילנסיםהתליין 12/2012/04הגב לתגובה זו0 0מי מנהל הקריאייטיב של lead? כל הקמפיינים והמכרזים שלהם נעשים ע"י פרילנסים.סגור
-
ממש לא נכוןעובד בLEAD 12/2012/05הגב לתגובה זו0 0שני המכרזרים האחרונים שזכינו בהם - ריסאונד (מכשירי שמיעה) ובנק יהב היו עבודה של הקריאייטיב INHOUSE.סגור


