שיווק ופרסום

יותר מסתם מזל: קמפיין הלוטוגוצים של אדלר נבחר לקמפיין הלוטו הטוב בעולם

בהצבעה אינטרנטית של נציגי מפעלי הגרלות מסביב לעולם, נבחר הקמפיין עבור הלוטו הישראלי לטוב בעולם. אורי עיני: "כיף גדול לקבל הכרה כזו"
קמפיין הלוטוגוצים של הלוטו הישראלי ושל משרד הפרסום אדלר חומסקי זכה בתואר הפרסומת הטובה ביותר בתחרות השנתית של ארגון ה WLA, ארגון הלוטרי העולמי.
בכנס השנתי הבינלאומי של מפעילי הלוטו שהתקיים השנה בפלורידה, נערכה תחרות לפרסומת הטלוויזיה הטובה ביותר למשחקי הגרלה. ההצבעה נערכה בקרב אנשי מפעלי ההגרלות בכל העולם, באמצעות האינטרנט. 5 קמפיינים מהעולם זכו בפרסים, מתוכם קמפיין הלוטוגוצים של הלוטו הישראלי ושל משרד הפרסום אדלר חומסקי, שנבחר לקמפיין הלוטו הטוב ביותר.
כזכור, סדרת הפרסומות של הלוטוגוצים נמצאת באוויר מזה כשנתיים ומככבים בה המספרים עצמם שזכו להאנשה. הקונספט שהיה לכאורה שחוק לפיו: ההגרלה מסדרת את חייו של הזוכה המאושר, זכתה לתחייה מחדש כשהומחשה בזכות המספרים השובבים שבאו לעזרתם של אנשים מן השורה במגוון סיטואציות משעשעות.
המהלך של אדלר חומסקי זכה גם להכרה מקומית במסגרת תחרות האפי לאפקטיביות בפרסום. בשנת 2011 זכה מהלך הלוטוגוצים במקום הראשון בקטגוריית הקמעונאות. אורי עיני, מנכ״ל משותף של אדלר חומסקי & ורשבסקי: ״כיף גדול לקבל הכרה כזו מאנשי מקצוע מכל העולם.״
הקייס סטאדי למהלך הלוטוגצים מתוך תחרות האפי
דורון אנגל, סמנכ\"ל השווק של מפעל הפיס: \"בסדרת הפרסומות של הלוטו בכיכובם של הלוטוגוצים, הצלחנו למצא יחד עם משרד הפרסום אדלר חומסקי את האמת האוניברסאלית בנושא הזכיה בלוטו\".
לוטוגוצים \"הפספוסים\"
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ידיעה שמזכירה את ימי שלמור (ל"ת)
    תחרות איזוטרית 12/2012/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    חרא של קמפיין!
    יונתן 12/2012/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תסריטים גרוטסקיים, כתיבה גרועה וסיטואציות מעודדות אלימות שמציגות את הישראלי במלוא כיעורו. הדבר היחיד שטוב בקמפיין הזה הוא האנימציה של הלוטו גוצים ועל כך שאפו לסנואו בול.
    סגור
  • 4.
    סנובול מאחורי הלוטוגוצים...
    הלוחם בדרכים 12/2012/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קרדיט לא עולה כסף
    סגור
  • 3.
    קרדיט לסנואובול
    רון 12/2012/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סטודיו סנואובול הנפלא עשו את הפרסומת וניר גינת מנהל הקריאייטיב המלך שאחראי ליצירת המופת מאל"ף ועד תי"ו. http://www.snowballvfx.com/
    סגור
  • 2.
    ענק ! (ל"ת)
    אילנה 12/2012/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ת'אמת שמגיע אז מגיע (ל"ת)
    רוברטו מלווה לוטומטי 12/2012/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור