שיווק ופרסום

'העבודה' מערבת את הציבור בקמפיין: משיקה אפליקציה לעיצוב והפקת מודעות

בנוסף, מאפשר הקמפיין גיוס תרומות קטנות למפלגה של 50 עד 500 שקל. ערן גפן, ראש מערך הפרסום במפלגה: "החלטנו לבצע דמוקרטיזציה של הקמפיין"
מפלגת העבודה יצאה היום בקמפיין \'מיקור חוץ\' פוליטי. המפלגה השיקה מהלך ניו מדיה שמבקש לערב את תומכיה באופן פעיל. במסגרת הקמפיין הושקה אפליקציה חדשנית שתאפשר לגולשים לעצב את מסריהם כחלק מקמפיין מפלגת העבודה- \"ביבי טוב לעשירים, שלי טובה בשבילך\".
המצביעים הפוטנציאליים יוכלו להיות מעורבים בעיצוב המסר הפרסומי, על ידי כתיבה וציור על שלטי מרפסת, חולצות, סטיקרים, קאבר בפייסבוק וצלונים לרכב. בנוסף, מאפשר הקמפיין גיוס תרומות קטנות למפלגה של 50 עד 500 שקל.
ערן גפן ראש מערך הפרסום של המפלגה: \"זוהי הפעם הראשונה בישראל שקמפיין בחירות מאפשר ייצור המוני בהדפסה דיגיטלית באמצעות הרשתות החברתיות. במקום להשתמש בכלים קלאסיים, החלטנו לבצע \"דמוקרטיזציה של הקמפיין\" ברוח הסולידריות והשיתוף אשר יאפשרו לכל אחד מהקהלים להתחבר ולהצטרף למסרי הקמפיין. על ידי כך, בכוונתנו לייצר אקטיביזציה ולרתום מתנדבים וכוחות חדשים המזדהים עם המסרים הבסיסיים של המפלגה\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קמפיין ילדותי (ל"ת)
    חארטה 12/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור