שיווק ופרסום

השיחה בדרך: גידי גוב מתקשר ללקוחות שגולשים בסלולר - ומה הוא מספר להם?

מסתבר שיש חיים בפרסום בסלולר. מהלך חדש של מחלקת הדיגיטל באדלר חומסקי עבור בזק מציג דרך חביבה לקידום חבילת הסלולר שהחברה מציעה
חבילת הסלולר החדשה שחברת התקשורת \'בזק\' מציעה ללקוחותיה זכתה למהלך דיגיטלי חביב למדי מצד מחלקת הדיגיטל של אדלר חומסקי. אדלר מציגים וריאציה חדשה, מעניינת וכמעט מתבקשת למעברונים המופיעים בזמן גלישה בסלולר.
במקום לשתול עמוד פרסום שמספר על ההצעה החדשה של בזק, הגולש מקבל שיחת טלפון מפתיעה מגידי גוב, הפרזנטור של החברה. על המסך נראית דמותו של גידי, כאילו היה שמור ברשימת אנשי הקשר של הגולש. בלחיצה על מקש אישור השיחה, מתחיל גידי לדבר בקולו ואומר: \"שלום, זה אני, אפשר את אמא? לא, אז את אבא....\" וכן הלאה כשהוא מציג את ההצעה הסלולרית של בזק. בסיום השיחה עולה עמוד המבצע ובו מספר נתונים על החבילה ואפשרות מעבר בלחיצה לשיחה עם נציג שירות.
קרדיטים: מנהל דיגיטל - דן אבלגון, מנהל קריאייטיב דיגיטל - תומר ענבר, קופי - עידו מימון ויעל קורן, ארט - שרון סולימן, סופרוויזרית - מור פסו, תקציבאית - מירב בנית, מנהלת פרויקטים דיגיטל - מאיה פלמון, מפיק דיגיטל - עופר קליין, סטודיו ג\'בקה, מדיהקום דיגיטל - עמית אוחיון ודנה דוד, לקוח בזק - רבקי סגל, תקציבאית פרסום.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נחמד, אבל המיני-קייס קצת מטעה
    היי 12/2012/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקייס זה נראה כאילו גידי גוב באמת מתקשר למשתמש (שזה מגניב) אבל בפועל זה פשוט באנר JPG פשוט שמופיע בין עמודים כפרסומת - כמו כל הבאנרים שמנסים לעבוד עליך שיש שגיאת מערכת בפיירט ביי. ה JPG מוביל לדף נחיתה שגם סוג של מזייף שיחת טלפון, לא באמת עובד 100 אחוז. קיצר מישהו לא עשה שעורי בית כשהציע את הרעיון והיה צריך להתפשר בביצוע.
    סגור
  • 2.
    חבר של בולבול משלמור 12/2012/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מפליא בכלל: כל חברי הצוות שהרימו את הרעיון הם מהמוכשרים שיש בענף.
    סגור
  • 1.
    יפה!
    יוסי צרפתי 12/2012/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימוש מצוין במדיה
    סגור