שיווק ופרסום

לאחר שנתיים ב-JWT דיגיטל: תקציב הפרסום של מכללת 'הדסה' יוצא למכרז

על פי יפעת בקרת פרסום ב-2012 עמדה ההוצאה לפרסום על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון. בשבועות האחרונים החלה המכללה בפניות למשרדים
תקציב הפרסום של מכללת הדסה בירושלים עומד לצאת למכרז - כך נודע לאייס. בשנתיים האחרונות טופל התקציב בידי משרד הפרסום JWT דיגיטל מקבוצת JWT ישראל.
לאייס נודע כי המכללה המחויבת לצאת למכרז על פי חוק חובת מכרזים, החלה בפניות למשרדי פרסום במהלך השבועות האחרונים. כאמור, בשנתיים האחרונות טופל התקציב על ידי JWT דיגיטל ובמכללה הוחלט לבחון שינויים במערך הפרסום ולסיים את ההתקשרות עם JWT דיגיטל, שיוזמן להשתתף במכרז. לפני JWT דיגיטל טיפל בתקציב משרד הפרסום הירושלמי ברלזון & רן לוי שנרכש על ידי דרורי שלומי. תקציב המדיה החברתית של המכללה מטופל בסוכנות הניו מדיה daysay.
לאייס נודע כי בעוד כשבוע אמורה המכללה להודיע באופן רשמי על יציאה למכרז. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2011 עמד תקציב המכללה על כ-1.8 מיליון דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-2.5 מיליון שקלים. ב-2012 עמד תקציב הפרסום על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-2.2 מיליון שקלים.
ממכללת הדסה לא התקבלה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה