שיווק ופרסום
אייל מתתיהו מצטרף למערך הפרסום של 'התנועה': ינהל את רכש המדיה בדיגיטל
מתתיהו שעבד במערכת הבחירות הקודמת עם ליברמן ו'ישראל ביתנו' יצטרף לצוות הדיגיטל בראשותו של עופר עובד, וכן יקח חלק בחשיבה האסטרטגית
אייל מתתיהו, מנכ\"ל אייקון אינטראקטיב מצטרף לקמפיין הדיגיטל של ציפי לבני וינהל את רכש המדיה של \'התנועה\' - כך נודע לאייס.
בין מתתיהו ואנשי מערך הפרסום של ליבני התנהלו מגעים והסיכום הסופי הושג במהלך השבוע האחרון. אייקון אינטראקטיב, בניהולו ובבעלותו של מתתיהו (יחד עם רן ברקו) תנהל את כל מערך הפרסום של המפלגה באינטרנט ובסלולר.
\"זירת הדיגיטל היא הזירה המרכזית בה יתנהלו קמפייני ההסברה בבחירות הקרובות ובכוונתנו להעביר את מסרי \"התנועה\" בצורה חדשנית ושונה - כזו שלא תשאיר את הציבור אדיש\". כך לדברי מתתיהו שמוסיף: \"המטרה שלנו היא לייצר דיאלוג פתוח עם הבוחר ולמקסם את החשיפה של מסרי ציפי לבני לקהל הרחב ביותר שניתן. הפעילות תחל מייד ותימשך במלוא העוצמה עד לבחירות\". מתתיהו הוסיף כי בבחירות הנוכחיות יושם דגש מיוחד על המדיה הסלולרית שצפויה לצבור נוכחות מרשימה.

בתנועה. אייל מתתיהו
מתתיהו מצטרף למערך של לבני לאחר שבבחירות הקודמות עבד עם אחד מיריביה הבולטים כיום, איווט ליברמן ומפלגת \'ישראל ביתנו\'. לאייס נודע עוד כי מתתיהו חוזר על ידי מפלגות נוספות בנוסף ל\'תנועה\'.
בראש מערך הדיגיטל של לבני עומד עופר עובד, מאושיות הדיגיטל הבכירות בישראל. בעברו ניהל עובד את מחלקת הדיגיטל של משרד הפרסום מקאן אריקסון ממנו פרש לפני כשנתיים. מנהל הקריאייטיב בקמפיין של לבני הוא יונתן סטירין, מבכירי אדלר חומסקי. גורם דומיננטי נוסף במערך הוא בעלה של לבני נפתלי שפיצר, המקושר אף הוא לתעשיית הפרסום המקומית.
אייל מתתיהו הקים ב-2003 את אייקון אינטראקטיב והוא אחד הפרסומאים המובילים בתחום הדיגיטל בכלל ובעל נסיון עשיר בתחום המסחרי באינטרנט בפרט. אייקון אינטראקטיב מתמחה בפרסום אינטרנטי מתקדם, תוך בניית מותגים ופיתוח עסקי ברשת האינטרנט ובסלולר. על לקוחותיה של אייקון אינטראקטיב נמנים: לקוחות : קרביץ, מנורה, ארקיע, איטריידר ,קבוצת לפידות, רולטיים ורבים אחרים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(13):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
9.קמפיין מטומטם וחסר כל אומץ או אמירהרפי 12/2012/26הגב לתגובה זו0 0עוד לא היה כזה בזבוז כסף אתה רואה מודעה שעולה 70 אלף שקל ועמוד לאחר מכן כתבה בעיתון שאומרת דבר זהה ממש פטפוט ציפי אם היית אמיצה היית אומרת פשוט ציפי ליבני-ראש ממשלה שתביא שלום לא צריך יותר במקום זה קשקשת קישקושיםסגור
-
8.בחירה מעולה, איש מקצוכ חרוץ, הגון ואיכותי (ל"ת)אביבית 12/2012/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.נפל עלוב (ל"ת)אנונימי 12/2012/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.כל הכבוד !!! תמשיך לתת בראש ! (ל"ת)בועז פסקו 12/2012/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.אולי איש טוב...אבל ממש לא מדייק.. בלשון המעטהיהושע 12/2012/26הגב לתגובה זו0 0רק בשלולית המקומית ניתן להעביר ידיעה כל כך לא מדויקת וכל כך לא בדוקה הנוגעת לכל האושיות הנזכרות בידיעה. חבל...סגור
- טען עוד
-
4.איל מתתיהו-הבחירה המושלמתשלומית 12/2012/25הגב לתגובה זו0 0אין ספק כי מפלגת התנועה ,בראשותה של ציפי לבני ,עשתה את הבחירה הנכונה ביותר כשבחרה את איל מתתיהו ובחברת אייקון אינטראקטיב כמובילי הקמפיין האינטרקטיבי של "ההתנועה".בהצלחה לקבוצה.סגור
-
מה זה? מסאז' עצמי? (ל"ת)אילן 12/2012/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.לפחות זה מבטיח לנו קמפייניםרונית 12/2012/25הגב לתגובה זו0 0איכותיים שמעריכים את הגולש ולא עוד סטיקרים על באנרים .... לבני, עשית בחירה טובהסגור
-
מה הקשר בין קניית מדיה ליצירתיות? (ל"ת)רמי 12/2012/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
ברור שאייל יקח חלק ( בלשון המעטה)רונית 12/2012/26הגב לתגובה זו0 0בקריאייטיב.סגור
-
2.איל מתתיהו לקמפיין של התנועהמושקוביץ מרגלית 12/2012/25הגב לתגובה זו0 0בחירה נכונה ומוצלחת לקמפיין האינטרנטי של לבני. לא יכולה להיות בחירה מוצלחת יותר מאיל מתתיהו שהוא מוכשר, יצירתי, חכם, דוחף קדימה והכי חשוב מתמסר כל כולו לענין. בהצלחהסגור
-
1.עשר של בן אדם - מפרגן לו לאללה (ל"ת)דודו 12/2012/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
אייל מתיתיהואחד שמכיר 02/2013/25הגב לתגובה זו1 0מכיר את הבנאדם ואני שמח להגיד שהוא אחד שכיף להכיר אותו אבל יותר כיף לא לראות אותו יותר.סגור


