שיווק ופרסום

באומן בר ריבנאי ושפ"א מציגים: כרטיס ביקור עם QR קוד שמנגן ג'ינגל אישי

באומן ושפ"א ממשיכים לקדם את תאוריית 'הכח של הסאונד'. אחרי ה'מייל בוסטרס' מגיע מהלך חדש שהופך את כרטיסי הביקור השגרתיים למוצר דיגיטלי
שיתוף הפעולה בין משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ושפ\"א, המרכזת את מכירת הפרסום בתחנות הרדיו האזוריות, מניב מהלך פרסום מקורי שמפיח חיים חדשים בכרטיסי הביקור המוכרים לכולנו.
הפעילות סביב כרטיסי הביקור ממשיכה את הקו של שפ\"א תחת הרעיון \"הכח של הסאונד\", שהחל במהלך המייל בוסטרס. במסגרת המהלך באומן ושפ\"א מציגים למעשה מוצר דיגיטלי פשוט וחכם, שמצליח לחבר את קהל היעד העיקרי של שפ\"א - פרסומאים ואנשי שיווק - למסר המרכזי אותו מבקשת החברה לקדם.
במקום כרטיס הביקור המיושן, שפ\"א ובאומן מציגים כרטיס ביקור סטנדרטי עם שינוי קל. על הכרטיס עצמו לא מופיע דבר מלבד קוד QR המפנה לג\'ינגל מקורי שהופק במיוחד עבור בעל הכרטיס ומציג אותו בצורה קלילה וזכירה. למהלך נלווה אתר אינטרנט בו ניתן להשאיר פרטים ולקבל לכתובת המייל כרטיס ביקור מוכן להדפסה הכולל קריינות, מוזיקת רקע ואפקטים מיוחדים.
להפקת כרטיס ביקור באתר המהלך - לחצו כאן
לרגל השקת הקמפיין, נשלחו עשרות ערכות של כרטיסי ביקור לאנשי השיווק והפרסום המובילים בתעשייה. הקמפיין החדש הינו המשך ישיר לקמפיין זוכה הפרסים Mail Boosters (קקטוס כסף, פיינליסט בפסטיבל קאן) שהעניק לאנשי השיווק והפרסום אפשרות לשלוח לשפ\"א מיילים שגרתיים ולקבל אותם בחזרה בגרסא קולית, עם מוזיקת רקע ואפקטים משעשעים.
קרדיטים: משנה למנכ\"ל ומנהל קריאטיב ראשי: יורם לוי, סמנכ\"ל קריאטיב: נדב פרסמן, מנהל קריאיטיב: תומר גידרון, מנהל קריאייטיב דיגיטל: אדי גולדנברג, קופי: לירון כהן/ טל טירנגל, ארט: נתן פרייפלד, סמנכ\"ל לקוחות: ניר פדרבוש, סופרווייזר: יוגב וייס/ נטלי זיו, תקציבאית: מיכל יבין, מנהלת פרויקטים דיגיטליים: גיתית ששון, טראפיק סטודיו סאצ\'י: דנית עטיה משה, מעצבים: אודי דונייר/ הלנה רוזין, מתכנת: לאוניד אנגרוב, סאונד-מן: איתי סויסה
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קשקוש, QR זה כל כך 2011.... (ל"ת)
    הבדלן 01/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • העולם עובר כיום לבאנרים מפיצי ריח (ל"ת)
    נכון 01/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ל- 1
    כרמלה מנשה 01/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם טוקבקים קנאים זה 2011
    סגור
  • באמת? בלי טוקבקים של ממורמרים כמוני
    הבדלן חוזר 01/2013/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי היה בכלל נכנס לקרוא חדשות באינרטנט???
    סגור