שיווק ופרסום
פרסום 'אברהם' זכה בתקציב מחלבות רמת הגולן: יטפל במותג 'חלב הרים'
לראשונה מצרפת חברת 'מחלבות רמת הגולן' משרד פרסום למערך השיווק שלה. הפעילות תתמקד בקידום מותג החלב שהושק ב-2012 "חלב הרים טהור"
שנת 2013 יצאה לדרכה ובשוק הפרסום החלה חלוקת התקציבים. משרד הפרסום \'אברהם\' בבעלותם של יריב אברהם, דודיק כץ ונסים מויאל, זכה בתקציב הפרסום של מחלבות רמת הגולן, ויהיה הנסיון הראשון של המחלבה עם משרד כלשהו. ב-2012 פרסמה החברה באופן עצמאי במינון נמוך מאוד - היקפו של תקציב הפרסום ל-2013, בה מתוכננת פעילות שיווקית סביב המותג \"חלב הרים\", אינו ידוע.
במחלבות רמת הגולן החליטו לפעול בצמוד למשרד פרסום לטובת קידום המותג שהשיקה ב-2012 - \"חלב הרים טהור\". במהלך השנה הקרובה תשיק החברה קמפיין תחת הכותרת \"מקום מושלם לחלב\". לדברי רועי לס, מנהל שיווק מחלבות רמת הגולן: \"משרד הפרסום אברהם הציג תוכנית אסרטגית מוצלחת שתאמה לצרכים שהועלו\".

מחלבות רמת הגולן הוקמה ב1984 החברה מייצרת מוצרי חלב עמיד תחת המותג \"מחלבות רמת הגולן\", ומותגים פרטיים אחרים (דוגמת תנובה, השף הלבן, טרה וכו\'). המוצרים הבולטים אשר מייצרת החברה הינם סוגי חלב עמיד באריזות שונות, שוקו ומוצרי שמנת עמידה. החל משנת 2009 החברה נמצאת בבעלות של 4 קיבוצים בגליל וברמת הגולן (אורטל, גדות עין זיוון ושמיר) ואיש העסקים והשר לשעבר רפי איתן, המחזיקים כל אחד בכ-20%. מפעל הייצור של המחלבה ממוקם בקצרין ומעסיק כ-35 עובדים.
פרסום אברהם (Avraham) קיים כ-10 שנים ומטפל בין היתר בתקציבי הפרסום של רנואר, קדס קידס, צ\'מפיון מוטורורס, אאודי, פוג\'יקום, נייצ\'ר ואלי, רשת מלונות קראון פלזה הולידי אין ועוד. דודיק כץ, מנכ\"ל משותף בפרסום אברהם: \"אנו שמחים ומודים למחלבות רמת הגולן על האמון שנתנו בנו, ומתרגשים לקראת האתגרים המשותפים שבדרך\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.יריב תותח על! (ל"ת):) 01/2013/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.כל הכבודשי 01/2013/06הגב לתגובה זו0 0מחלבות רמת הגולן הוא לא מותג גדול אבל יפה לראות משרדים שלא מתפנקים ולוקחים מותגים קטנים. אני בטוח שבאברהם יעשו טוב למותג הזה ושהעבודה על המותג הזה תעשה טוב לאברהם.סגור
-
מוזר לראות משרד של אופנה מטפל בצרכנות.. (ל"ת)דן א 01/2013/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
הם לא משרד של אופנה... (ל"ת)אנונימי 01/2013/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
מותגים קטנים לא עושים טוב לאף אחד...אנונימי 01/2013/06הגב לתגובה זו0 0לא למשרד ולא לעצמם. פרסום זה משחק של גדוליםסגור
-
שטויות במיץ. מראה על חוסר הבנה בסיסית של השוקאנא פרנק 01/2013/06הגב לתגובה זו0 0מותג קטן יכול לגדול ולהיפך, משרד גדול יכול להיעלם, ומשרד קטן יכול מין הסתם לצמוחסגור
-
כן...אחד ל 1000אנונימי 01/2013/06הגב לתגובה זו0 0בינתיים קיבלו ידיעה כאילו תקציב טרה עבר, מי ישמעסגור


