שיווק ופרסום
אלון גל יוביל את קמפיין בר המים של אלקטרה - בהשקעה של 2 מיליון שקלים
אלקטרה יוצאת בקמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט, על רקע המהלך שהיא מובילה לקיצוץ משמעותי במחירי השירות והתחזוקה בשוק מתקני המים המאיץ
חברת אלקטרה יוצאת בקמפיין לקידום בר המים של החברה. הקמפיין שיכלול טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט בהיקף של 2 מיליון שקלים עלה השבוע, ומלווה הינו מהלך שיווקי שמובילה החברה להורדה דרמטית בתעריפי השירות והתחזוקה השנתיים (סננים, נורות UV, שירות ואחריות) של ברי המים. את קמפיין הטלוויזיה מוביל אלון גל.
אלקטרה מדגישה בקמפיין את המהלך האחרון שהובילה להוזלת תעריפי השירות והתחזוקה למחיר של 490 שקלים לשנה, למסלול ללא התחייבות. דפנה שאול נעים, סמנכ\"ל השיווק ומנהלת פעילות אלקטרה בר: \"השקת בר המים המתקדם שברה את המונופול הקיים והביאה לירידה של כ-50% במחירי ברי המים\".
על פי הערכות אלקטרה, שוק המים בישראל, המתחלק בין בקבוקים ומתקני מים מינרלים ומטוהרים, נאמד בלמעלה מ-1.25 מיליארד שקלים בשנה. שוק מתקני המים נאמד בכ-760 מיליון שקלים, כאשר למעלה מ- 500 מיליון שקלים משויכים לקטגוריית ברי המים המטוהרים, שהיא הקטגוריה בעלת הגידול המואץ ביותר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.מים מסונניםאביב 01/2013/08הגב לתגובה זו0 0ממש לא טעימים אני לא מבין איך אנשים מסוגלים לשתות את זה! אני מאוד מעריך את אלון גל בתור מאמן אישי אבל את זה הוא לא יצליח למכור לי.. אנחנו בבית שותים רק מים מינרלים.סגור
-
גם אני לא מבין!גבי 01/2013/09הגב לתגובה זו0 0אז עם כל הקיצוצים כביכול, אני בינתיים מעדיף להישאר עם המי עדן!סגור
-
5.קמפיין פשוט ומשכנע - לפעמים פשוט צריך למכור!מיכאל 01/2013/07הגב לתגובה זו0 0אני אהבתי, זה משכנע, פשוט, ומראה מה יוצא לנו מזה. אני חושב שזו אופציה טובהסגור
-
4.אבל חייב להודות שיש בו משהו משכנעלא סובל את אלון גל 01/2013/07הגב לתגובה זו0 0אני חושב שיש פה בחירה מעניינת לקמפיין - אדם שנוי במחלוקת אך מניע לפעולה. האם הקמפיין הצליח? מסקרןסגור
-
3.שוק חם שסוף סוף נפתח לתחרות (ל"ת)משה 01/2013/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.בהצלחה דפנה - מהמוכשרות שבאנשי השיווק (ל"ת)רחל 01/2013/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.בהצלחה - מותג מצוין ופרזנטור מעניין (ל"ת)דניאל 01/2013/06הגב לתגובה זו0 0סגור


