שיווק ופרסום
הבעת אמון בדור הבא: ניב חורש וזיו קורן מונו למנכ"לים משותפים בראובני פרידן
חורש וקורן קודמו לאחר ששימשו בשנתיים וחצי החולפות כמשנים למנכ"ל. משה ראובני ואודי פרידן האריכו חוזיהם מול IPG העולמית וישמשו כיו"רים פעילים
דור ההמשך במשרד הפרסום ראובני פרידן IPG - ניב חורש וזיו קורן, מקבלים את מפתחות הניהול מידי משה ראובני ואודי פרידן וישמשו מעתה כמנכ\"לים משותפים של משרד הפרסום.
בהתאם למגמה הטבעית של חילופי הדורות בתעשיית הפרסום, גם בראובני פרידן הכינו בשנים האחרונות את הקרקע ליום שאחרי, וניתן לומר שעשו זאת בהצלחה. חורש וקורן ששימשו בשנתיים וחצי החולפות כמשנים למנכ\"ל זוכים להבעת האמון מצד מייסדי המשרד לאור הצמיחה המרשימה של המשרד בשנים האחרונות.
משה ראובני ואודי פרידן, מייסדי המשרד שמניותיו נרכשו לפני מספר שנים על ידי קבוצת IPG העולמית האריכו ב-5 שנים את החוזה שלהם מול חברת האחזקת הבינלאומית וישמשו כיו\"ר פעילים.
לדברי משה ראובני: \"ניב חורש וזיו קורן הם מרכיב אינטגרלי ב-D.N.A של ראובני פרידן ומסמנים התפתחות והתחדשות מבלי לזנוח את ערכי היסוד עליהם אודי ואני הקמנו את המשרד. יש להם את כל מה שצריך בשביל להוביל ולהצליח ואנחנו כאן כדי לעזור\".
שותפו, אודי פרידן אומר: \"השלמנו כעת את המהפכה שהתחלנו במשרד ב-2009. אני חושב שזיו קורן וניב חורש, כל אחד לחוד ושניהם ביחד, הם מהפרסומאים הטובים ביותר בישראל שהוכיחו את עצמם במבחן המציאות. לרביעייה משה ראובני, אודי פרידן, ניב חורש וזיו קורן יש קסם וכוח מיוחד ויחד עם שאר מנהלי ועובדי המשרד צפוי לנו המשך מרתק\".
חורש וקורן ימשיכו להוביל כפרסומאים הבכירים את עבודת הלקוחות במשרד. בנוסף יהיו אחראים על עבודת ההנהלה, הגדרת יעדי המשרד וקביעת האסטרטגיה העסקית. במקביל למינוי חתמו חורש וקורן על חוזה ל-5 שנים מול בעלי המשרד אודי פרידן, משה ראובני ו-IPG השולטת בכ-75% ממניות המשרד. פרידן וראובני ימשיכו לתפקד כיושבי ראש פעילים. במסגרת תפקידם יהיו אחראים על המשך הפיתוח העיסקי, הקשר מול IPG העולמית והמשך פיתוח מתודות אסטרטגיות וקריאייטיביות של משרד הפרסום.

מבסוטים מימין לשמאל: משה ראובני, זיו קורן, ניב חורש ואודי פרידן (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)
תנופת הקריאייטיב והאסטרטגיה של ראובני פרידן הובילה את המשרד להישגים בולטים. ב-3 השנים האחרונות הצטרפו למשרד 13 לקוחות חדשים. התקציב הבולט האחרון בו זכה היה הוט מובייל עליו התמודדו גם יהושע TBWA ושלמור אבנון עמיחי Y&R ישראל.
התקציב שהצליח יותר מכל למתג את ראובני פרידן כמשרד עם אג\'נדה אסטרטגית-שיווקית מובהקת היה בנק \"מזרחי-טפחות\" על בסיס הקמפיין המצליח \"להעביר את דביר\". בנוסף, אפשר לציין לחיוב את הפעילות ל\'כללית\' כ\"הכי טובה למשפחה\" באמצעות שפת חמודי, התמיכה ב\'קסטרו\' כמותג אופנה מוביל בישראל, וכן, קמפיין ה\"סקפטיות\" המצליח לחברת MSD.
בשנים האחרונות זכה המשרד להצלחה בעיקר בתחרות ה-EFFIE למהלכי שיווק אפקטיביים. בכללם 3 פרסי EFFIE PLATINIUM עבור בניית מותגים לאורך זמן, ו-3 זכיות נוספות עבור קמפיין השנה.
ניב חורש (38), החל את דרכו בעולם הפרסום לפני 14 שנים. לפני כ-6 שנים, לאחר תקופות ארוכות בגליקמן נטלר סמסונוב ובבאומן בר ריבנאי, החל את הקדנציה בראובני פרידן IPG. בראשית דרכו פעל חורש כסמנכ\"ל הקריאייטיב למשך 3 שנים ולאחר מכן עבר לתחום ניהול הלקוחות, ומונה למשנה למנכ\"ל. חורש אחראי על מספר תקציבים בולטים, ביניהם ויסוצקי, יוניליוור, יפאורה, ג\'ונסון, סימילאק ועוד. הערך המוסף שלו עבור המשרד הוא בתחום הסלולר. בעברו עבד עם אורנג\', סלקום ופלאפון, ובימים אלה אחראי על תקציבי הוט מובייל והוט.
זיו קורן (33), הוא בעל 10 שנות נסיון בעולם הפרסום, מתוכן 4 שנים בראובני פרידן IPG. קורן שימש בעבר כסמנכ\"ל קריאייטיב בזרמון גולדמן, לאחר מכן הקים את - D9 חברה המתמחה ביצירתיות בשיווק, ושימשה כחממה ליצירת רעיונות עבור חברות ישראליות ובינלאומיות (כדוגמת Virgin Mobile). בשלוש השנים האחרונות משמש קורן כמשנה למנכ\"ל, ואחראי על תקציבים מובילים כדוגמת מזרחי טפחות, מי עדן, אלבר, עוף טוב, רכבת ישראל ועוד רבים. הדגש של קורן בא לידי ביטוי בתחום האופנה. הוא חתום על כל הקמפיינים של קסטרו בשנים האחרונות וכן על הקמפיינים שבנו את המותג פוקס בישראל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(23):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
18.זיו קורןפאני 02/2013/01הגב לתגובה זו0 0זיו היקר מזל טוב וכל הכבוד ילד מוכשר מאחלים לך בהצלחה , איזה נחת וגאווה להוריך ולסובבים אותך , המשך צמיחה ועשייה מוצלחיםסגור
-
17.המשרד הזה כל כך משעמם שאפילו תגובות אין (ל"ת)צודק 01/2013/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
16.מנוי למנכ"לאביבה ויורם זהר 01/2013/30הגב לתגובה זו0 0זיו כיף לקבל את הבשורה על קידומך וקידום חברך שתמשיך להצליח השמיים הם הגבול.סגור
-
15.בהצלחה זיו וניב! תמשיכו לצמוח ולהצליח. (ל"ת)שרון 01/2013/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
14.פני הענף כפני הטוקבקיםאריאל 01/2013/30הגב לתגובה זו1 0יאללה תפרגנו קצת ואם לא בא לכם לפרגן תשתקו. מה דחוף לכם להשמיץ בעילום שם. טרנד משמיץ בעילום שם יצא מהאופנה לפני עשר שנים. מצד שני כל עולם הפרסום נתקע כנראה לפני עשר שנים. בהצלחה!סגור
- טען עוד
-
שתוק אתה. בא לי ללכלך כי כשמגיע, מגיעעילום שם 01/2013/30הגב לתגובה זו0 0לך תעביר את דביר ותעשה עוד קריאיטיב גרוע בראובני או יותר נכון אל תעשה כי 'קריאיטיב זה לא טוב.' זה מה שאתם מספרים ללקוחות שלכם. במו אוזניי שמעתיסגור
-
תלכלך בכיף. אני אמשיך לרחם עליךאריאל 01/2013/31הגב לתגובה זו0 0מעניין אותי איך הבנת מהתגובה שלי שאני עובד בראובני. אני לא. למעשה אני לא עובד בפרסום כבר המון זמן. אני לא בפרסום בגלל הרבה סיבות, בין השאר בגלל אנשים טיפשים כמוך שעסוקים בלטנף על כולם אבל כנראה שתיק העבודות שלהם ריק.סגור
-
13.ערכי היסוד עליהם אודי ואני הקמנו את המשרד... (ל"ת)תקציבאית 01/2013/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
12.כל הכבוד. ניב, בהצלחה! הדרך שלך מעוררת השראה (ל"ת)מיכל 01/2013/30הגב לתגובה זו1 0סגור
-
11.יותר גרועים משני הזקנים של החבובות (ל"ת)מיס פיגי 01/2013/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
לא סתם בחרת להזדהות בכינוי מיס פיגי... (ל"ת)מעין 01/2013/31הגב לתגובה זו0 0סגור
-
10.בנה את המותג פוקס?פחחחחח 01/2013/30הגב לתגובה זו0 0לאנשים שמאמינים כל פעם שנותנים להם עוד טיטל ריק לחלוטין, ומכיוון שהם כבר מזמן לא קריאיטיב, נשאר רק להמציא שטויות.סגור
-
9.מהלך ניהולי טוביבורי 01/2013/30הגב לתגובה זו0 0ככה מעבירים מושכות כמו שצריך. יו"רים מייסדים פעילים ומנכ"לים צעירים. מקאן עשו את זה עם אילן, גיתם עם מיכל, יורם עם יוסי. בשונה מהנטישה של הבעלים בשלמור, כאן זה בהחלט עשוי לעבוד היות ובנוסף להכול היתה תקופת חפיפה ובניית 'שם' ארוכה. ראובני למרבה ההפתעה בתקופה מאוד יפה. בהצלחה לחברים הצעירים.סגור
-
8.כל הכבוד - מינויים מצוינים! (ל"ת)רונן 01/2013/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.לימד אותי הרבה בתחילת דרכי. בהצלחה גבר (ל"ת)ניב חורש תותח על חלל 01/2013/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.ניבסקר-בהצלחה. מגיע לך (ל"ת)הדס 01/2013/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.מברוק לראובני ואודי פרידןפרסומאי בדימוס 01/2013/30הגב לתגובה זו0 0אכן מינוי ראויסגור
-
4.ברכות!!! עשיתם קריירה מקריאייטיב גנוב וגרועקוראל 01/2013/30הגב לתגובה זו0 0זיו קורן הוא מומחה עולמי ״להשראה״ מיוטיוב. יש לו כבר לפחות שלושים ״השראות״ ברזומה בזרמון וראובני ניב חורש הוא בכיר הקריאייטיב הרדוד והנמוך בארץ. זה שממאיס עליכם את הברייק פרסומות השתלם לכם בסוףסגור
-
תגובה ל- 4עינת 01/2013/30הגב לתגובה זו0 0תוכן תגובתך מסגיר כותב/ת מתושכל/ת שהקנאה בוערת בנשמתו ובידו , חבל על בריאותך...סגור
-
(ל"ת)מרמור קשה ביותר... 01/2013/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.בהצלחה חברים (ל"ת)ארלוזורוב 01/2013/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.פשששששש שיחוקמישי 01/2013/30הגב לתגובה זו0 0אני מכירה את זיו קורן כשהתחיל כקופי מתחיל בזרמון :) כיף לשמוע שהוא גדל להיות תותח . בחור מקסים ונעים הליכות (וחתיך)! שיהיה לך בהצלחה זיו זיו!סגור
-
1.אחלה מינוידנה 01/2013/30הגב לתגובה זו0 0שני בחורים מקצועיים ותותחים! בהצלחה!סגור


