שיווק ופרסום
לא פוגעים: גם לאחר 3 מצגות של JWT ודרורי שלומי - בבנק אגוד לא יצאו מרוצים
לא בכדי עלה הבנק עם גל נוסף של קמפיין 'חשבון הפוך' באמצעות 'לעומק התודעה'. המשרדים נשלחו למקצה שיפורים - עם הבטחה להכרעה בפברואר
המכרז על תקציב הפרסום של בנק אגוד היה אמור להיות כבר מוכרע. לשלב הגמר העפילו כזכור JWT ישראל ודרורי שלומי. עם זאת, גם 7 חודשים לאחר ההחלטה לצאת למכרז אין עדיין זוכה.
לאייס נודע כי בחודשים האחרונים הציגו JWT ישראל ודרורי שלומי לא פחות מ-3 מצגות כל אחד בפני הבנק, ללא הצלחה וללא הכרעה. על פניו נראה כי המשרדים לא הצליחו לרצות את נציגי הבנק שהיה אמור לצאת לדרך חדשה עם אחד המשרדים כבר ברבעון הראשון של 2013, בחודש ינואר.
אחת הראיות לכך היא ההחלטה של הבנק לצאת בגל פרסום נוסף באמצעות קמפיין \'חשבון הפוך\' של משרד הפרסום \'לעומק התודעה\' - מי שטיפל בתקציב הפרסום שלו בתקופת הביניים שלאחר הפרידה מגלר נסיס (לשעבר) והיציאה למכרז חדש.
3 מצגות הן לא עניין של מה בכך - מדובר בתיעול אנרגיה של 2 המשרדים לטובת מכרז אסטרטגי שעשוי להשפיע רבות עליהם. מעבר לשעות העבודה הרבות והמשאבים שכל משרד נאלץ לגייס ולהשקיע, מדובר בתהליך מייאש. גורם בענף מתייחס לכך ואומר: \"בפעם השלישית אתה מגיע כבר מסיטואציה לא נכונה. זה מייצר חוסר בטחון בקרב העובדים, ובכלל תהליך מסוג שכזה מעלה הרבה שאלות - אתה כבר לא יודע אם יש שיקולים זרים בתהליך או שלא\".
כזכור, המכרז יצא לדרכו כשברקע עומדת לזכותו של דרורי שלומי ההיכרות המוקדמת וההסטוריה המשותפת בין יורם דרורי לחיים פרייליכמן, מנכ\"ל בנק אגוד. כעת, על סף ההכרעה, נראה כי קשר זה אמנם הביא את המשרד למרחק נגיעה, אך לא מן הנמנע שהתוצאה לא תהיה כפי שהוא ציפה.
בתוך כך, לאייס נודע כי מתקיימים מגעים בין משרד הפרסום דרורי שלומי ללא אחר מאשר לירון שכטר - מנהל האסטרטגיה של JWT ישראל - המתמודד מולם על מכרז אגוד. בין שכטר למנכ\"לית דרורי שלומי אלה גולדשטיין-וולף יש הכרות מוקדמת שכן גולדשטיין-וולף עבדה בעברה ב-JWT.
שכטר הגיב לדברים ואמר לאייס: \"אני איש של עשייה ועבודה ולא מעוניין לעסוק ברכילות. נכון לעכשיו אני עובד ב-JWT\".
מדרורי-שלומי ובנק אגוד לא נמסרה תגובה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(17):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
13.בושה וחרפהאלון 02/2013/18הגב לתגובה זו0 0איזה עסק מסריח, איזה ענף מסריח, איזה לקוח מסריח. להעביד לקוחות במשך חודשים בשביל תקציב מצ'וקמק. אפשר לחשוב שמדובר בתקציב הפרסום העולמי של פרוקטר אנד גמבל. פשוט בושה לנצל מצוקה של משרדים ולכפות עליהם עוד מצגת ועוד מצגת. השקעה של עשרות ואולי מאות אלפי שקלים. ממש מגעיל. חבל שהמשרדים נגררים לזה. אגב, מאחורי כל זה עומד מר אייל לינור שמייעץ לבנק במכרז הזה.סגור
-
לינור מקבל לפי שעה או פגישה או גלובלי?סתם אחת 02/2013/18הגב לתגובה זו0 0כי אולי גם לו כדאי שיתארךסגור
-
12.מכרזים זה דבר טוב, אבל לא בחינם.סתם 02/2013/18הגב לתגובה זו0 0הצורך של הלקוח מובן, הוא רוצה לראות אופציות, הוא רוצה שיעבדו והוא צודק, אבל אין שום סיבה שהוא לא ישלם עבור זה. זה כבר עבר גבול וחוסר הוגנות. ויש מספיק פתרונות: למשל לשלם עבור מכרז ואם המשרד זוכה אז הוא מקזז את הסכום מהתקציב, לשלם החל מסיבוב שני ומעלה, קיצר יש פתרונות. מובן שהמשרדים מפחדים לדרוש, המצב בענף לא משהו, אבל זה לא נותן תירוץ לצד השני לא להיות הוגן. מצד שני אולי זה מגיע למשרדים אחרי כל העמלות המופרכות שהם היו נוהגים לקחת. מצד שלישי, חייבים לשנות את שיטת התמחור בענף. זה צריך להגיע מצד הלקוח ומצד המשרד גם יחד.סגור
-
11.שכטר תותח, לא פלא שמנסים "לגנוב" אותושמעון 02/2013/17הגב לתגובה זו0 0אלה שנבעטה מJWT אחרי שלמעשה לא עשתה דבר עבור המשרד בכל השנתיים שהיתה שם, למעט עישון כבד והתעללות בתקציבאיות היא מחפשת איך לגנוב את הטאלנט האחרון שנשאר בJWT. בושהסגור
-
מה לא תקין במה שהיא עושה?גל 02/2013/18הגב לתגובה זו0 0שוק חופשי וזכותה להציע למי שהיא רוצה מה שהיא רוצה. אני לא בטוח עד כמה מדובר בטאלנט גדול כי עובדתית לא יצא שום דבר מעניין מ-JWT בשנים האחרונות אבל בהנחה שכן והיא רוצה אותו, שיבושם לה ושיבושם לו. אם JWT רוצים להשאיר אותו שיציעו לו הצעה שאי אפשר לעמוד בפניהסגור
- טען עוד
-
10.אני תוהה מי גרוע יותר,הלקוח או המשרדים.מד מן 02/2013/17הגב לתגובה זו0 0האמת,כנראה שניהם.סגור
-
או אייס (ל"ת)O-0 02/2013/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.אהה שלום מזמן לא היתה סאגה כזאת (ל"ת)איוב 02/2013/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.מסימני המיתון??? (ל"ת)מעצבן 02/2013/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.לקוחות שבא לבכות...פומפיה 02/2013/17הגב לתגובה זו0 0ואחרי כל זה אתם עוד רבים על לקוחות?? מי רוצה לעבוד עם לקוח שמטרטר ככה משרדים??סגור
-
6.הלקוחות מנצלים את המשרדיםדני 02/2013/17הגב לתגובה זו0 0צריך לסיים את המכרזים הנ"ל, הבעיה היא לא של הלקוחות אלא של משרדי הפרסום שמוכנים לעבוד חודשיים ללא כל תשלום עבור ההוצאות. משרדי הפרסום הרסו את הענף בעצמם.סגור
-
5.שיפסיקו לסובב אותםעידן 02/2013/17הגב לתגובה זו0 0שפשוט יישארו עם לעומק התודעהסגור
-
4.גלובסאייס 02/2013/17הגב לתגובה זו0 0אייס - אתר רכילות קטן.סגור
-
3.כל הכבוד!יאגו 02/2013/17הגב לתגובה זו0 0אני אומר לעשות לא פחות מאשר 5 מצגות. רצוי אבל שעוד משרדים יקחו בזה חלק. למשל GPS. שאפו לאגוד!סגור
-
ייגוןר 02/2013/18הגב לתגובה זו0 0תמות נפשי עפ פלישתים?סגור
-
2.פשוט בושה...אחת שחושבת... 02/2013/17הגב לתגובה זו0 0שמוצאים את כל הרכילות הזאת החוצה לא משנה אם זה המשרד או הלקוח.תחום הפרסום הולך ופושט את הרגל.סגור
-
1.לקוחות שאיבדו את הבושה ומשרדים נטולי ביצים!משם 02/2013/17הגב לתגובה זו0 0נתתם להם מספיק עבודה בחינם!סגור


