שיווק ופרסום

לא פוגעים: גם לאחר 3 מצגות של JWT ודרורי שלומי - בבנק אגוד לא יצאו מרוצים

לא בכדי עלה הבנק עם גל נוסף של קמפיין 'חשבון הפוך' באמצעות 'לעומק התודעה'. המשרדים נשלחו למקצה שיפורים - עם הבטחה להכרעה בפברואר
המכרז על תקציב הפרסום של בנק אגוד היה אמור להיות כבר מוכרע. לשלב הגמר העפילו כזכור JWT ישראל ודרורי שלומי. עם זאת, גם 7 חודשים לאחר ההחלטה לצאת למכרז אין עדיין זוכה.
לאייס נודע כי בחודשים האחרונים הציגו JWT ישראל ודרורי שלומי לא פחות מ-3 מצגות כל אחד בפני הבנק, ללא הצלחה וללא הכרעה. על פניו נראה כי המשרדים לא הצליחו לרצות את נציגי הבנק שהיה אמור לצאת לדרך חדשה עם אחד המשרדים כבר ברבעון הראשון של 2013, בחודש ינואר.
אחת הראיות לכך היא ההחלטה של הבנק לצאת בגל פרסום נוסף באמצעות קמפיין \'חשבון הפוך\' של משרד הפרסום \'לעומק התודעה\' - מי שטיפל בתקציב הפרסום שלו בתקופת הביניים שלאחר הפרידה מגלר נסיס (לשעבר) והיציאה למכרז חדש.
3 מצגות הן לא עניין של מה בכך - מדובר בתיעול אנרגיה של 2 המשרדים לטובת מכרז אסטרטגי שעשוי להשפיע רבות עליהם. מעבר לשעות העבודה הרבות והמשאבים שכל משרד נאלץ לגייס ולהשקיע, מדובר בתהליך מייאש. גורם בענף מתייחס לכך ואומר: \"בפעם השלישית אתה מגיע כבר מסיטואציה לא נכונה. זה מייצר חוסר בטחון בקרב העובדים, ובכלל תהליך מסוג שכזה מעלה הרבה שאלות - אתה כבר לא יודע אם יש שיקולים זרים בתהליך או שלא\".
כזכור, המכרז יצא לדרכו כשברקע עומדת לזכותו של דרורי שלומי ההיכרות המוקדמת וההסטוריה המשותפת בין יורם דרורי לחיים פרייליכמן, מנכ\"ל בנק אגוד. כעת, על סף ההכרעה, נראה כי קשר זה אמנם הביא את המשרד למרחק נגיעה, אך לא מן הנמנע שהתוצאה לא תהיה כפי שהוא ציפה.
בתוך כך, לאייס נודע כי מתקיימים מגעים בין משרד הפרסום דרורי שלומי ללא אחר מאשר לירון שכטר - מנהל האסטרטגיה של JWT ישראל - המתמודד מולם על מכרז אגוד. בין שכטר למנכ\"לית דרורי שלומי אלה גולדשטיין-וולף יש הכרות מוקדמת שכן גולדשטיין-וולף עבדה בעברה ב-JWT.
שכטר הגיב לדברים ואמר לאייס: \"אני איש של עשייה ועבודה ולא מעוניין לעסוק ברכילות. נכון לעכשיו אני עובד ב-JWT\".
מדרורי-שלומי ובנק אגוד לא נמסרה תגובה.
תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    בושה וחרפה
    אלון 02/2013/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה עסק מסריח, איזה ענף מסריח, איזה לקוח מסריח. להעביד לקוחות במשך חודשים בשביל תקציב מצ'וקמק. אפשר לחשוב שמדובר בתקציב הפרסום העולמי של פרוקטר אנד גמבל. פשוט בושה לנצל מצוקה של משרדים ולכפות עליהם עוד מצגת ועוד מצגת. השקעה של עשרות ואולי מאות אלפי שקלים. ממש מגעיל. חבל שהמשרדים נגררים לזה. אגב, מאחורי כל זה עומד מר אייל לינור שמייעץ לבנק במכרז הזה.
    סגור
  • לינור מקבל לפי שעה או פגישה או גלובלי?
    סתם אחת 02/2013/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי אולי גם לו כדאי שיתארך
    סגור
  • 12.
    מכרזים זה דבר טוב, אבל לא בחינם.
    סתם 02/2013/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצורך של הלקוח מובן, הוא רוצה לראות אופציות, הוא רוצה שיעבדו והוא צודק, אבל אין שום סיבה שהוא לא ישלם עבור זה. זה כבר עבר גבול וחוסר הוגנות. ויש מספיק פתרונות: למשל לשלם עבור מכרז ואם המשרד זוכה אז הוא מקזז את הסכום מהתקציב, לשלם החל מסיבוב שני ומעלה, קיצר יש פתרונות. מובן שהמשרדים מפחדים לדרוש, המצב בענף לא משהו, אבל זה לא נותן תירוץ לצד השני לא להיות הוגן. מצד שני אולי זה מגיע למשרדים אחרי כל העמלות המופרכות שהם היו נוהגים לקחת. מצד שלישי, חייבים לשנות את שיטת התמחור בענף. זה צריך להגיע מצד הלקוח ומצד המשרד גם יחד.
    סגור
  • 11.
    שכטר תותח, לא פלא שמנסים "לגנוב" אותו
    שמעון 02/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלה שנבעטה מJWT אחרי שלמעשה לא עשתה דבר עבור המשרד בכל השנתיים שהיתה שם, למעט עישון כבד והתעללות בתקציבאיות היא מחפשת איך לגנוב את הטאלנט האחרון שנשאר בJWT. בושה
    סגור
  • מה לא תקין במה שהיא עושה?
    גל 02/2013/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוק חופשי וזכותה להציע למי שהיא רוצה מה שהיא רוצה. אני לא בטוח עד כמה מדובר בטאלנט גדול כי עובדתית לא יצא שום דבר מעניין מ-JWT בשנים האחרונות אבל בהנחה שכן והיא רוצה אותו, שיבושם לה ושיבושם לו. אם JWT רוצים להשאיר אותו שיציעו לו הצעה שאי אפשר לעמוד בפניה
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    אני תוהה מי גרוע יותר,הלקוח או המשרדים.
    מד מן 02/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמת,כנראה שניהם.
    סגור
  • או אייס (ל"ת)
    O-0 02/2013/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    אהה שלום מזמן לא היתה סאגה כזאת (ל"ת)
    איוב 02/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מסימני המיתון??? (ל"ת)
    מעצבן 02/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    לקוחות שבא לבכות...
    פומפיה 02/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואחרי כל זה אתם עוד רבים על לקוחות?? מי רוצה לעבוד עם לקוח שמטרטר ככה משרדים??
    סגור
  • 6.
    הלקוחות מנצלים את המשרדים
    דני 02/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לסיים את המכרזים הנ"ל, הבעיה היא לא של הלקוחות אלא של משרדי הפרסום שמוכנים לעבוד חודשיים ללא כל תשלום עבור ההוצאות. משרדי הפרסום הרסו את הענף בעצמם.
    סגור
  • 5.
    שיפסיקו לסובב אותם
    עידן 02/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שפשוט יישארו עם לעומק התודעה
    סגור
  • 4.
    גלובס
    אייס 02/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייס - אתר רכילות קטן.
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד!
    יאגו 02/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אומר לעשות לא פחות מאשר 5 מצגות. רצוי אבל שעוד משרדים יקחו בזה חלק. למשל GPS. שאפו לאגוד!
    סגור
  • ייגון
    ר 02/2013/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמות נפשי עפ פלישתים?
    סגור
  • 2.
    פשוט בושה...
    אחת שחושבת... 02/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמוצאים את כל הרכילות הזאת החוצה לא משנה אם זה המשרד או הלקוח.תחום הפרסום הולך ופושט את הרגל.
    סגור
  • 1.
    לקוחות שאיבדו את הבושה ומשרדים נטולי ביצים!
    משם 02/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתתם להם מספיק עבודה בחינם!
    סגור